Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Reduktor Koltec VG-392 - problemy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 22:29
[R400] Reduktor Koltec VG-392 - problemy
Autor Wiadomość
k3master
Gość





Wysłany: Sro Mar 21, 2007 21:13   [R400] Reduktor Koltec VG-392 - problemy
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 1998

Witam,
Kolejny problem... Tym razem z instalacją gazową (Koltec VG 392). Po
przełączeniu na zasilanie gazowe Rover tracił obroty i gasł. Odwiedziłem
jednego z gaziarzy - stwierdzono, że instalacja była bardzo brudna i po
prostu przeczyscili jej elementy.

Dodano też, że reduktor należy jak najszybciej wymienić.
Po tym zabiegu pojezdził na gazie raptem jeden dzień. Nie działa znowu.
Zadzwoniłem do gaziarzy i powiedziano mi, że nic nie poradzą i proponują
wymianę reduktora (1200 zł).

Na allegro znalazłem zregenerowane reduktory VG 392 za dużo mniejsza kwotę
(400 zł.), jednak gaziarze powiedzieli, że wg informacji które posiadają,
producent tej instalacji gazowej zastrzegł, że akurat ten reduktor nie
nadaje się do regeneracji i trzeba kupić nowy.

Wiecie coś może na ten temat? Mieliście styczność z takim tematem? Cena za
nowy reduktor miażdży, więc co robić?
Dzięki z góry za posty.
Pozdrawiam

--
k3master
Rover 400 '98 benzyna + LPG (Kraków)
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 20, 2011 18:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 21, 2007 21:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
JS
Gość





Wysłany: Sro Mar 21, 2007 21:13   Re: LPG - Koltec VG-392

Cytat:
Kolejny problem... Tym razem z instalacją gazową (Koltec
VG 392). Po
przełączeniu na zasilanie gazowe Rover tracił obroty i
gasł. Odwiedziłem
jednego z gaziarzy - stwierdzono, że instalacja była
bardzo brudna i po
prostu przeczyscili jej elementy.

Dodano też, że reduktor należy jak najszybciej wymienić.
Po tym zabiegu pojezdził na gazie raptem jeden dzień. Nie
działa znowu.
Zadzwoniłem do gaziarzy i powiedziano mi, że nic nie
poradzą i proponują
wymianę reduktora (1200 zł).

Na allegro znalazłem zregenerowane reduktory VG 392 za
dużo mniejsza kwotę
(400 zł.), jednak gaziarze powiedzieli, że wg informacji
które posiadają,
producent tej instalacji gazowej zastrzegł, że akurat ten
reduktor nie
nadaje się do regeneracji i trzeba kupić nowy.


Szkoda, ze juz kupiles reduktor. Zestaw naprawczy mozna
nabyc na allegro za okolo 100zl.
 
 
k3master
Gość





Wysłany: Sro Mar 21, 2007 22:50   Re: LPG - Koltec VG-392

JS wrote:

Cytat:
Kolejny problem... Tym razem z instalacją gazową (Koltec
VG 392). Po
przełączeniu na zasilanie gazowe Rover tracił obroty i
gasł. Odwiedziłem
jednego z gaziarzy - stwierdzono, że instalacja była
bardzo brudna i po
prostu przeczyscili jej elementy.

Dodano też, że reduktor należy jak najszybciej wymienić.
Po tym zabiegu pojezdził na gazie raptem jeden dzień. Nie
działa znowu.
Zadzwoniłem do gaziarzy i powiedziano mi, że nic nie
poradzą i proponują
wymianę reduktora (1200 zł).

Na allegro znalazłem zregenerowane reduktory VG 392 za
dużo mniejsza kwotę
(400 zł.), jednak gaziarze powiedzieli, że wg informacji
które posiadają,
producent tej instalacji gazowej zastrzegł, że akurat ten
reduktor nie
nadaje się do regeneracji i trzeba kupić nowy.


Cytat:
Szkoda, ze juz kupiles reduktor. Zestaw naprawczy mozna
nabyc na allegro za okolo 100zl.

Jeszcze nie kupiłem :-) , na razie orientuję się w opcjach i cenach. Te
zestawy tez widziałem, ale sam tego nie zregeneruję. Chyba, ze ktoś
zaoferuje pomoc :-)

No i 2 sprawa czy można ten reduktor regenerować czy gazownicy, którzy
twierdza, że wg producenta się nie powinno tego regenerować po prostu walą
kity żeby człowieka naciągnąć na koszty??

--
k3master
Rover 400 '98 benzyna + LPG (Kraków)
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
 
 
sTERYD
Gość





Wysłany: Sro Mar 21, 2007 23:12   Re: LPG - Koltec VG-392

k3master wrote:

Cytat:
No i 2 sprawa czy można ten reduktor regenerować czy gazownicy, którzy
twierdza, że wg producenta się nie powinno tego regenerować po prostu walą
kity żeby człowieka naciągnąć na koszty??

sporo jest rzeczy ktorych wg producenta nie da się zregenerować a polak
potrafi ;)


--
a co to takiego??
416 Si 5d 95 perełka ZGL 00*** :)
szczecin a w zasadzie goleniów acz również niezupełnie

// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
 
 
Valander_warszawa
Gość





Wysłany: Sro Mar 21, 2007 23:26   Re: LPG - Koltec VG-392

niech odpowiedzią drogo czy tanio będzie dla Ciebie ten link:

http://www.sklep-lpg.pl/p...products_id/265

wg mnie warto poszukac zamiennika badz regenerowac, bo lpg sluzy do
oszczedzania, a nie zwiekszania mocy silnika:) warto jednak by jedno i
drugie zrobic fachowo - tak aby silnik na tym nie ucierpial - stad zestaw
naprawczy dla laika odradzam :)

--


--
___________
/ \
/ Valander \ ____________________
_____/______________ \ / Klub www.roverki.pl \
/ Rover 214i 97/98r |- | P.Silver turkoss@iv.pl ||
|__<o>__________<o>__|--|___<o>_________<o>___||
------------------------------------------------------------------
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Czw Mar 22, 2007 09:40   Re: LPG - Koltec VG-392

k3master napisał(a):
Cytat:
Witam,

Witaj,

Cytat:
Kolejny problem... Tym razem z instalacją gazową (Koltec VG 392). Po
przełączeniu na zasilanie gazowe Rover tracił obroty i gasł. Odwiedziłem
jednego z gaziarzy - stwierdzono, że instalacja była bardzo brudna i po
prostu przeczyscili jej elementy.

U których gaziarzy konkretnie byłeś?

Cytat:
Dodano też, że reduktor należy jak najszybciej wymienić.
Po tym zabiegu pojezdził na gazie raptem jeden dzień. Nie działa znowu.
Zadzwoniłem do gaziarzy i powiedziano mi, że nic nie poradzą i proponują
wymianę reduktora (1200 zł).

LOL :D

Cytat:
Na allegro znalazłem zregenerowane reduktory VG 392 za dużo mniejsza kwotę
(400 zł.), jednak gaziarze powiedzieli, że wg informacji które posiadają,
producent tej instalacji gazowej zastrzegł, że akurat ten reduktor nie
nadaje się do regeneracji i trzeba kupić nowy.

Posiadają takie informacje, ktore pozwolą im dobrze zarobić...

Cytat:
Wiecie coś może na ten temat? Mieliście styczność z takim tematem? Cena za
nowy reduktor miażdży, więc co robić?

Ja bym popytał na forum stricte gazowych o ten reduktor:
http://lpg.motonews.pl/
http://lpg.obd2.pl/

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
JS
Gość





Wysłany: Czw Mar 22, 2007 15:54   Re: LPG - Koltec VG-392

Cytat:
Kolejny problem... Tym razem z instalacją gazową (Koltec
VG 392). Po
przełączeniu na zasilanie gazowe Rover tracił obroty i
gasł. Odwiedziłem
jednego z gaziarzy - stwierdzono, że instalacja była
bardzo brudna i po
prostu przeczyscili jej elementy.

U których gaziarzy konkretnie byłeś?

Dodano też, że reduktor należy jak najszybciej wymienić.
Po tym zabiegu pojezdził na gazie raptem jeden dzień. Nie
działa znowu.
Zadzwoniłem do gaziarzy i powiedziano mi, że nic nie
poradzą i proponują
wymianę reduktora (1200 zł).

LOL :D

Na allegro znalazłem zregenerowane reduktory VG 392 za
dużo mniejsza kwotę
(400 zł.), jednak gaziarze powiedzieli, że wg informacji
które posiadają,
producent tej instalacji gazowej zastrzegł, że akurat ten
reduktor nie
nadaje się do regeneracji i trzeba kupić nowy.

Posiadają takie informacje, ktore pozwolą im dobrze
zarobić...

Wiecie coś może na ten temat? Mieliście styczność z takim
tematem? Cena za
nowy reduktor miażdży, więc co robić?



Ten reduktor faktycznie jest bardzo drogi, okolo 1000-1200zl
w Polsce.

Sam posiadam taka instalacje i rozebralem ja na czesci
pierwsze, doslownie.
Na Twoim miejscu zaczal bym od wyczyszczenia silnika
krokowego dystrybutora, jego zanieczyszczenie czesto
prowadzi wlasnie do takich problemy.

Nastepnie mozesz sprobowac wyczyscic sam dystrybutor i
wymienic membrany/uszczelki itp.


Na koncu wez sie za parownik, zestawy naprawcze sa dostepne
i nie widze problemow,
zeby tego nie zregenerowac. Caly korpus to odlew i nic sie
tam nie zuzywa oprocz membran.
Jest on tak samo rozbieralny jak inne parowniki, chociaz
troche sie nameczylem z dziwnymi patentami...

Bardzo wazne jest ustawienie cisnienia (w koncu to IIIg),
1,2 bara na parowniku i 0,9 na dystrybutorze (ta druga
wartosc jeszcze
sprawdze zeby sie upewnic).

Kilka zdjec z moich wyczynow:
http://shell.sinuspl.net/~igod/necam/
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Czw Mar 22, 2007 16:09   Re: LPG - Koltec VG-392

JS napisał(a):
Cytat:
Ten reduktor faktycznie jest bardzo drogi, okolo 1000-1200zl w Polsce.
Sam posiadam taka instalacje i rozebralem ja na czesci pierwsze, doslownie.

Ech te III generacje...
Najtrudniejsze chyba w obsłudze instalacje LPG. :(
Wykrakałem jeszcze przed kupnem, że będą problemy u k3master.

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
k3master
Gość





Wysłany: Czw Mar 22, 2007 20:10   Re: LPG - Koltec VG-392

piter34 wrote:

Cytat:
k3master napisał(a):
Witam,

Witaj,

Kolejny problem... Tym razem z instalacją gazową (Koltec VG 392). Po
przełączeniu na zasilanie gazowe Rover tracił obroty i gasł. Odwiedziłem
jednego z gaziarzy - stwierdzono, że instalacja była bardzo brudna i po
prostu przeczyscili jej elementy.

U których gaziarzy konkretnie byłeś?

Firma Fugazi ul. Lindego

Cytat:
Dodano też, że reduktor należy jak najszybciej wymienić.
Po tym zabiegu pojezdził na gazie raptem jeden dzień. Nie działa znowu.
Zadzwoniłem do gaziarzy i powiedziano mi, że nic nie poradzą i proponują
wymianę reduktora (1200 zł).

LOL :D

no właśnie...

Cytat:
Na allegro znalazłem zregenerowane reduktory VG 392 za dużo mniejsza kwotę
(400 zł.), jednak gaziarze powiedzieli, że wg informacji które posiadają,
producent tej instalacji gazowej zastrzegł, że akurat ten reduktor nie
nadaje się do regeneracji i trzeba kupić nowy.

Posiadają takie informacje, ktore pozwolą im dobrze zarobić...

Wiecie coś może na ten temat? Mieliście styczność z takim tematem? Cena za
nowy reduktor miażdży, więc co robić?

Ja bym popytał na forum stricte gazowych o ten reduktor:
http://lpg.motonews.pl/
http://lpg.obd2.pl/

Sprawdzam też forum Opli Vectra, jest tam masa informacji, ale jakoś mało
o samym reduktorze.


--
k3master
Rover 400 '98 benzyna + LPG (Kraków)
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
 
 
k3master
Gość





Wysłany: Czw Mar 22, 2007 20:12   Re: LPG - Koltec VG-392

Valander_warszawa wrote:

Cytat:
niech odpowiedzią drogo czy tanio będzie dla Ciebie ten link:

http://www.sklep-lpg.pl/p...products_id/265

wg mnie warto poszukac zamiennika badz regenerowac, bo lpg sluzy do
oszczedzania, a nie zwiekszania mocy silnika:) warto jednak by jedno i
drugie zrobic fachowo - tak aby silnik na tym nie ucierpial - stad zestaw
naprawczy dla laika odradzam :)

Na powyższą stronkę trafiłem już wcześniej. Ceny reduktora bardzo podobne.
Sam nie chcę się bawić w regenerację, szukam własnie fachowca.

--
k3master
Rover 400 '98 benzyna + LPG (Kraków)
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
 
 
k3master
Gość





Wysłany: Czw Mar 22, 2007 20:15   Re: LPG - Koltec VG-392

piter34 wrote:

Cytat:
JS napisał(a):
Ten reduktor faktycznie jest bardzo drogi, okolo 1000-1200zl w Polsce.
Sam posiadam taka instalacje i rozebralem ja na czesci pierwsze, doslownie.

Ech te III generacje...
Najtrudniejsze chyba w obsłudze instalacje LPG. :(
Wykrakałem jeszcze przed kupnem, że będą problemy u k3master.

No wykrakałeś :] hehe
No ale jakoś trzeba działać i naprawiać (co jest niestety męczące bo od
zakupu R jeszcze ani razu się nim nie pocieszyłem tak w pełni, cały czas
coś pada, ehh)

--
k3master
Rover 400 '98 benzyna + LPG (Kraków)
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Pią Mar 23, 2007 11:23   Re: LPG - Koltec VG-392

k3master napisał(a):
Cytat:
piter34 wrote:
k3master napisał(a):
U których gaziarzy konkretnie byłeś?
Firma Fugazi ul. Lindego

To dobry zakład.

Cytat:
Ja bym popytał na forum stricte gazowych o ten reduktor:
http://lpg.motonews.pl/
http://lpg.obd2.pl/
Sprawdzam też forum Opli Vectra, jest tam masa informacji, ale jakoś mało
o samym reduktorze.

A na tamtych forum pytałeś?

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
k3master
Gość





Wysłany: Pią Mar 23, 2007 22:27   Re: LPG - Koltec VG-392

piter34 wrote:

Cytat:
k3master napisał(a):
piter34 wrote:
k3master napisał(a):
U których gaziarzy konkretnie byłeś?
Firma Fugazi ul. Lindego

To dobry zakład.

Nie mówię, że zły. Ale tam tak mi powiedzieli.

Cytat:
Ja bym popytał na forum stricte gazowych o ten reduktor:
http://lpg.motonews.pl/
http://lpg.obd2.pl/
Sprawdzam też forum Opli Vectra, jest tam masa informacji, ale jakoś mało
o samym reduktorze.

A na tamtych forum pytałeś?

Pytałem, ale chyba jest to martwe forum albo nikt nie wie nic o reduktorze
VG 392, bo nie mam ani jednej odpowiedzi. Póki co mój R jest teraz w
zakładzie w Węgrzcach i czeka na jutrzejszą dogłębną diagnozę.


--
k3master
Rover 400 '98 benzyna + LPG (Kraków)
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
 
 
JS
Gość





Wysłany: Sob Mar 24, 2007 12:02   Re: LPG - Koltec VG-392

Ja bym zaczal od naprawy silnika krokowego, a potem
regulacji cisnienia:
1 stopien 1,2 bara
2 stopien 0,96 bara


To tak gdyby Ci mowili to samo co mi: "Paaaaanie, to
holender, butle zostawic reszte
wstawic nowe... za xxx PLN to Panu zrobimy..." :-))
 
 
k3master
Gość





Wysłany: Sob Mar 24, 2007 18:11   Re: LPG - Koltec VG-392

JS wrote:

Cytat:
Kolejny problem... Tym razem z instalacją gazową (Koltec
VG 392). Po
przełączeniu na zasilanie gazowe Rover tracił obroty i
gasł. Odwiedziłem
jednego z gaziarzy - stwierdzono, że instalacja była
bardzo brudna i po
prostu przeczyscili jej elementy.

U których gaziarzy konkretnie byłeś?

Dodano też, że reduktor należy jak najszybciej wymienić.
Po tym zabiegu pojezdził na gazie raptem jeden dzień. Nie
działa znowu.
Zadzwoniłem do gaziarzy i powiedziano mi, że nic nie
poradzą i proponują
wymianę reduktora (1200 zł).

LOL :D

Na allegro znalazłem zregenerowane reduktory VG 392 za
dużo mniejsza kwotę
(400 zł.), jednak gaziarze powiedzieli, że wg informacji
które posiadają,
producent tej instalacji gazowej zastrzegł, że akurat ten
reduktor nie
nadaje się do regeneracji i trzeba kupić nowy.

Posiadają takie informacje, ktore pozwolą im dobrze
zarobić...

Wiecie coś może na ten temat? Mieliście styczność z takim
tematem? Cena za
nowy reduktor miażdży, więc co robić?



Cytat:
Ten reduktor faktycznie jest bardzo drogi, okolo 1000-1200zl
w Polsce.

Sam posiadam taka instalacje i rozebralem ja na czesci
pierwsze, doslownie.
Na Twoim miejscu zaczal bym od wyczyszczenia silnika
krokowego dystrybutora, jego zanieczyszczenie czesto
prowadzi wlasnie do takich problemy.

Nastepnie mozesz sprobowac wyczyscic sam dystrybutor i
wymienic membrany/uszczelki itp.


Cytat:
Na koncu wez sie za parownik, zestawy naprawcze sa dostepne
i nie widze problemow,
zeby tego nie zregenerowac. Caly korpus to odlew i nic sie
tam nie zuzywa oprocz membran.
Jest on tak samo rozbieralny jak inne parowniki, chociaz
troche sie nameczylem z dziwnymi patentami...

Bardzo wazne jest ustawienie cisnienia (w koncu to IIIg),
1,2 bara na parowniku i 0,9 na dystrybutorze (ta druga
wartosc jeszcze
sprawdze zeby sie upewnic).

Witam,
Właśnie odebrałem samochód od zakładu specjalizujacego się w "holendrach".
Przeprowadzili pełną diagnostykę (niestety musieli dorobić złącze -
dodatkowy koszt), wymienili cewkę zaworu I stopnia i wyczyscili co trzeba.
I samochód chodzi póki co na gazie OK.

W sumie prawie 300 zł zapłaciłem ale przynajmniej coś konkretnie wiem, bo
dodali ze jakby coś dalej się działo to trzeba będzie zajać się
rozdzielaczem (problem może nastąpić dziś, jutro lub za pół roku) i nie
wciskali mi go "na siłę" jak poprzednicy reduktor.

Po prostu jak będzie się coś działo, mam podjechać i będziemy regenerować
rozdzielacz.

Ponadto diagnoza wykazała że sonda lambda jest uszkodzona i nadaje się do
natychmiastowej wymiany.
No i teraz co z tą lambdą? jaką najlepiej kupić? ile kasy? Przeczytałem
archiwum porad technicznych i pojawiały się np. zamienniki Boscha z
allegro.

Jak zwykle obawiam się tego, że w sklepie po usłyszeniu magicznego słowa
"Rover" goście powiedzą coś w stylu "aa w anglikach to wszystko jest
odwrócone, brak części lub żeby jechać do Anglii (prawdziwe sugestie
hehe)".
Czy jak podjadę do np. Japan Cars i poproszę o zajrzenie pod maskę czy
znajdą mi sondę i sprzedadzą taką jaka będzie pasować?
Podstawowe parametry to takie żeby pracowała od 0-1 V, była nagrzewana,
miała takie same kolory kabelków? Coś jeszcze?
Pozdrawiam

--
k3master
Rover 400 '98 benzyna + LPG (Kraków)
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
 
 
JS
Gość





Wysłany: Sob Mar 24, 2007 19:50   Re: LPG - Koltec VG-392

Cytat:
Jak zwykle obawiam się tego, że w sklepie po usłyszeniu
magicznego słowa
"Rover" goście powiedzą coś w stylu "aa w anglikach to
wszystko jest
odwrócone, brak części lub żeby jechać do Anglii
(prawdziwe sugestie
hehe)".
Czy jak podjadę do np. Japan Cars i poproszę o zajrzenie
pod maskę czy
znajdą mi sondę i sprzedadzą taką jaka będzie pasować?
Podstawowe parametry to takie żeby pracowała od 0-1 V,
była nagrzewana,
miała takie same kolory kabelków? Coś jeszcze?


www.sentech.pl
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Pon Mar 26, 2007 07:15   Re: LPG - Koltec VG-392

k3master napisał(a):
Cytat:
JS wrote:
Kolejny problem... Tym razem z instalacją gazową (Koltec
VG 392). Po
przełączeniu na zasilanie gazowe Rover tracił obroty i
gasł. Odwiedziłem
jednego z gaziarzy - stwierdzono, że instalacja była
bardzo brudna i po
prostu przeczyscili jej elementy.
U których gaziarzy konkretnie byłeś?
Dodano też, że reduktor należy jak najszybciej wymienić.
Po tym zabiegu pojezdził na gazie raptem jeden dzień. Nie
działa znowu.
Zadzwoniłem do gaziarzy i powiedziano mi, że nic nie
poradzą i proponują
wymianę reduktora (1200 zł).
LOL :D
Na allegro znalazłem zregenerowane reduktory VG 392 za
dużo mniejsza kwotę
(400 zł.), jednak gaziarze powiedzieli, że wg informacji
które posiadają,
producent tej instalacji gazowej zastrzegł, że akurat ten
reduktor nie
nadaje się do regeneracji i trzeba kupić nowy.
Posiadają takie informacje, ktore pozwolą im dobrze
zarobić...
Wiecie coś może na ten temat? Mieliście styczność z takim
tematem? Cena za
nowy reduktor miażdży, więc co robić?
Ten reduktor faktycznie jest bardzo drogi, okolo 1000-1200zl
w Polsce.
Sam posiadam taka instalacje i rozebralem ja na czesci
pierwsze, doslownie.
Na Twoim miejscu zaczal bym od wyczyszczenia silnika
krokowego dystrybutora, jego zanieczyszczenie czesto
prowadzi wlasnie do takich problemy.
Nastepnie mozesz sprobowac wyczyscic sam dystrybutor i
wymienic membrany/uszczelki itp.
Na koncu wez sie za parownik, zestawy naprawcze sa dostepne
i nie widze problemow,
zeby tego nie zregenerowac. Caly korpus to odlew i nic sie
tam nie zuzywa oprocz membran.
Jest on tak samo rozbieralny jak inne parowniki, chociaz
troche sie nameczylem z dziwnymi patentami...
Bardzo wazne jest ustawienie cisnienia (w koncu to IIIg),
1,2 bara na parowniku i 0,9 na dystrybutorze (ta druga
wartosc jeszcze
sprawdze zeby sie upewnic).

Trzeba było to wszystko wyżej cytować...?
Tnij cytaty. :)

Cytat:
Właśnie odebrałem samochód od zakładu specjalizujacego się w "holendrach".

Gdzie ten zakład?

Cytat:
Ponadto diagnoza wykazała że sonda lambda jest uszkodzona i nadaje się do
natychmiastowej wymiany.

Gdyby lambda była walnięta, to by Ci raczej średnio na tym gazie jeździł...
Zanim kupisz, podjedź na stację kontroli pojazdów. Za 14PLN zrobisz sobie
analizę spalin i będzie wiadomo, czy lambda padła, czy nie.

Cytat:
No i teraz co z tą lambdą? jaką najlepiej kupić? ile kasy? Przeczytałem
archiwum porad technicznych i pojawiały się np. zamienniki Boscha z
allegro.
Czy jak podjadę do np. Japan Cars i poproszę o zajrzenie pod maskę czy
znajdą mi sondę i sprzedadzą taką jaka będzie pasować?
Podstawowe parametry to takie żeby pracowała od 0-1 V, była nagrzewana,
miała takie same kolory kabelków? Coś jeszcze?

Gwint musi być taki sam.
Pisałem komuś o lambdzie w piątek.
Do Twojego pasuje (po małej modyfikacji) uniwersalny BOSCH LS06.
Ja bym kupił sondę NTK.
Unikaj dziwnych tworów no-name z allegro.

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
k3master
Gość





Wysłany: Pon Mar 26, 2007 19:02   Re: LPG - Koltec VG-392

piter34 wrote:


Cytat:
Właśnie odebrałem samochód od zakładu specjalizujacego się w "holendrach".

Gdzie ten zakład?

W Węgrzcach. (www.autogazholandia.pl)

Cytat:
Ponadto diagnoza wykazała że sonda lambda jest uszkodzona i nadaje się do
natychmiastowej wymiany.

Gdyby lambda była walnięta, to by Ci raczej średnio na tym gazie jeździł...
Zanim kupisz, podjedź na stację kontroli pojazdów. Za 14PLN zrobisz sobie
analizę spalin i będzie wiadomo, czy lambda padła, czy nie.

Jutro jadę to zrobić.

Cytat:
No i teraz co z tą lambdą? jaką najlepiej kupić? ile kasy? Przeczytałem
archiwum porad technicznych i pojawiały się np. zamienniki Boscha z
allegro.
Czy jak podjadę do np. Japan Cars i poproszę o zajrzenie pod maskę czy
znajdą mi sondę i sprzedadzą taką jaka będzie pasować?
Podstawowe parametry to takie żeby pracowała od 0-1 V, była nagrzewana,
miała takie same kolory kabelków? Coś jeszcze?

Gwint musi być taki sam.
Pisałem komuś o lambdzie w piątek.
Do Twojego pasuje (po małej modyfikacji) uniwersalny BOSCH LS06.
Ja bym kupił sondę NTK.
Unikaj dziwnych tworów no-name z allegro.

Co oznacza mała modyfikacja?
I gdzie w Kraku mogę kupić sondy NTK? (i czy oryginały czy uniwersalne)?
Na allegro są niby firmowe i Bosch i NGK.


--
k3master
Rover 400 '98 benzyna + LPG (Kraków)
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Wto Mar 27, 2007 08:16   Re: LPG - Koltec VG-392

k3master napisał(a):
Cytat:
Co oznacza mała modyfikacja?

Trzeba osłonę "rdzenia" sondy spacyfikować, bo nie pozwala na wkręcenie sondy.

Cytat:
I gdzie w Kraku mogę kupić sondy NTK? (i czy oryginały czy uniwersalne)?
Na allegro są niby firmowe i Bosch i NGK.

NTK-NGK. To jest to samo chyba.

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
fabio
Gość





Wysłany: Wto Mar 27, 2007 20:54   Re: LPG - Koltec VG-392

k3master napisał(a):
Cytat:
piter34 wrote:
Na allegro są niby firmowe i Bosch i NGK.
NTK-NGK. To jest to samo chyba.
Zrobiłem dziś analizę spalin w bardzo fajnym zakładzie (ul. Wadowicka
www.twojmechanik.pl).

a nie czasem tutaj:
http://www.opona.com/

Cytat:
Niestety potwierdziły się przypuszczenia o
uszkodzonej sondzie. Patrzyłem na starą jednak np. kolorów kabli nie dało
się rozpoznać. Wiem nstomiast, że jest 4 żyłowa. (ale czy nagrzewana czy
nie?...)

ZTCP to jest czarny,szary i 2 białe
Sonda z grzałką,

Cytat:
Peter, chciałbym kupić sondę NGK, którą polecasz ale boję się że źle
dobiorę. Mógłbyś mi podać jakieś kody producenta czy coś w tym stylu żebym
nie miał z tym problemu do mojego R?

Wprawdzie nie jestem Peter,ale postaram sie pomóc:
http://skocz.pl/NGK-R416
ZTCW to jeszcze BOSCH:
do nr.podwozia: YD471564 -> sonda MHK10006 lub MHK100720
od nr.podwozia: YD471565 -> sonda MHK100840

Cytat:
Naprawdę będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam

wzajemnie ;-)

--
Artur-fabio
R200RF 3D 8V+LPG Tahiti Blue
http://skocz.pl/myROVER
fabio@roverki.pl
Kraków
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] koltec vg392 krokowy
Marefcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Kwi 01, 2014 18:14
Marefcik
Brak nowych postów [R416] Problem z LPG KOLTEC POMOCY
Marefcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Czw Maj 23, 2013 18:06
oskarlelystad
Brak nowych postów [R416] koltec vg392 zamiana reduktora
Marefcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Mar 26, 2014 22:58
Marefcik
Brak nowych postów [R416] Reduktor LPG
rafal2008rafal Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Gru 27, 2008 15:38
rafal2008rafal
Brak nowych postów [R400] Problemy z rozruchem
darku1973 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Gru 21, 2010 17:36
darku1973



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink