Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam tak jak w temacie mam problem z pompką sprzęgła nie dawno wymieniłem cały zestaw pompka wysprzęglik tarcza i docisk. po tej naprawie cały czas było słychać delikatne syczenie ale nie byłem do końca pewny z czego tera jest już o wiele głośniejsze i dodatkowo drży pedał sprzęgła przy wciskaniu ( jeśli wcisne do oporu nie drży ) generalnie wszystkie dziwne odgłosy idą od pompki i tera moje pytanie co może być tego powodem pompka jest kupiona z allegro od land rovera. Nie wiem czy jest konieczności kupna nowej czy może da się to naprawić
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 06, 2017 17:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam koledzy mam nową pompę,nowy wysprzeglik LUK auto jeździ normalnie.jest problem z pedałem sprzęgła po dłuższym przytrzymaniu zostaje mi w podlodze.jak to możliwe wszystko jest nowe sprzęgło również.
Bandzior proponuję ci odpowietrzyć układ tak na początek możliwe że mechanik zle zrobił i ci się zapowietrzył ewentualnie części mogły być trefne ja np. kupiłem tarcze i docisk luka w normalnym sklepie i przyszły zardzewiałe. Zacznij najlepiej od sprawdzenia czy ubywa ci płyn czy pompka jest mokra
bobek2525, nie odpowiedziałeś na moje pytane, ale ok
ja po wymianie na metalowy komplet tazu (pompa, wysprzeglik) miałem to samo (mowa o drganiach), co mnie oczywiście bardzo irytowało i nikt mi nie wmówi ze to akceptowalne, ten model tak ma, trzeba się przyzwyczaić itd.... założyłem pompę plastikowa i jest idealnie zero drgań, wibracji, pulsowania sprzęgła
zaraz ktoś napisze ze plastikowe sa słabe itd, tego nie wiem, okaże się w praktyce, na oryginale plastikowym przejechałem 170tys
Płynu mi nie ubywa...pompka jest sucha.A co do docisku to jest napewno ok więc możliwe że jeszcze trzeba się pomęczyć z odpowietrzeniem.Robilem według instrukcji i nic nie daje nie wiem ile płynu trzeba przelać przez uklad[scroll][/scroll]
Kosaa ma założony komplet Tazu i nic mu nie drży też ma 2.0V6. moim zdaniem coś jest montowane źle i są drgania, Ja miałem pompkę oryginał i teraz mam tazu (wysprzęglik mam z Landrovera bo wtedy nie było jeszcze Tazu) na obu pompkach było tak samo bardzo ale to bardzo delikatne mrowienie na sprzęgle ale Tazu lżej chodzi
[ Dodano: Nie Lip 09, 2017 22:15 ]
co do odpowietrzania to jak zakładałem Tazu u Kosy to nalałem do pompki płynu przed założeniem i wciskając w złączce zawór, tłoczkiem wypompowałem powietrze aż poleciał czysty płyn w słoik po czym założyłem do auta i gitara gra zero dalszego odpowietrzania. W moim chyba z 10 razy odpowietrzałem zanim było ok.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dzieki Koledzy za rady.Bede bawić się w weekend może mi się w końcu uda coś z tym zrobić.Zastanawia mnie jeszcze jedno.Moze gdzieś się zapowietrza na wężyku tym co z pompki wychodzi .Pompka była kupiona z krótkim wężykiem i był zakładany od stsrej...może coś źle mechanik zrobił?
Odświeżam trochę temat ostatnio mało jeździłem i zauważyłem że jak odpalam auto po dłuższej przerwie 10/12h to sprzęgło nie ma drgań itp działa dobrze przejade 10km zaczynają się drgania im wiecej tym silniejsze aż dochodzi to takiego delikatnego bicia na pedale nie mam pojęcia już co to może być
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum