To ze dales sprawdzić wiem. Tylko pytanie czy oglądali tylko rury czy w całości sprawdzili układ jeszcze
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Lukaswroc [Usunięty]
Wysłany: Nie Sie 06, 2017 11:20
Oddałem wszystko do sprawdzenia. Mówili że sprawdzili wszystko i tylko cooler był nieszczelny. Nie było mnie przy tym jak sprawdzali. Podejrzewam że osobno sprawdzali każdą część ponieważ wszystko czyste wróciło. Ja sam jeszcze sprawdziłem organoleptycznie wszystko.
Zastanawia mnie to że jak teraz mam odpiętą przepływkę to mogę go kręcić do ponad 3 tys i nie kopci.
Opcja jest jeszcze taka ze ktos Odwalil lipe przy mapowaniu. Skoro bez przepływki jest w normie.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Lukaswroc [Usunięty]
Wysłany: Pon Sie 07, 2017 10:25
No bez przepływki jest w normie (z kopceniem) ale jedzie jak by bez turbo. Pedał w podłodze a on powoli się napędza. No i pytanie co z tym dalej? Jutro jade podpiąć go pod komputer i sprawdzić parametry w czasie jazdy jakie są bez i z przepływką. Rozmawiałem jeszcze z mechanikiem moim i powiedział że to raczej jest wina zamiennika przepływki, że niby podaje złe parametry.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Sie 07, 2017 10:31
jak bez przepływki nie kopci to tak jak mechanik powiedział
Lukaswroc [Usunięty]
Wysłany: Sob Sie 12, 2017 09:07
Jutro będzie pod komputerem to będzie więcej wiadomo
[ Dodano: Sob Sie 12, 2017 10:07 ]
Ok więc na komputerze wszystko w porządku.
Ale z innej beczki, Jakie wymiary powinna mieć ta gumowa redukcja od turbo do ic?
Okazało się że musiała pęknąć jak ją demontowałem lub nie zauważyłem pęknięcia od wewnątrz i pokazał się na niej olej (a dokładniej na tych splotach wzmacniających. Może to wina właśnie tego że kopci bo jak by nie patrzył to ciśnienie właśnie tamtędy może uciekać.
Spisałem jakiś nr z tej redukcji: ERR-5873
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Sie 14, 2017 10:33
Lukaswroc, przez nią miałem tak samo, -40% do mocy +400% do dymienia
Lukaswroc [Usunięty]
Wysłany: Sro Sie 16, 2017 09:37
bociannielot, Tak więc redukcja wymieniona na nową i przestał kopcić na czarno. Teraz już "tylko" stawia siwą chmurę przy przyspieszaniu jak się turbo załącza a później już czysto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum