- tarczki (odklejaly sie juz warstwy tarcia)
- pompa wymieniona (stara ze szlifowala sie )
- konwerter nowy (stary uszkodzony - pekniety)
- Sprzeglo regeneracja
- olej wymieniono
- elektrozawory (wymienili zaly modul bo nie mogl doczyscic z opilkow metalu stary modul)
- filtr
- uszczelniacze i inne drobiazgi
Zaplacilem dzis 5000zl. na Fakture gwr. 6 miesiecy .
Teraz mam jezdzic okolo 2000km i przyjechac na zmiane oleju .
- tarczki - komplet ok 500zł
- pompa wymieniona - 600zł
- konwerter nowy - regeneracja max 700zł.
- Sprzeglo regeneracja - ? Jeżeli mowa o "głównym" sprzęgle to jest nim konwerter
- olej wymieniono - 300zł
- elektrozawory - w tej skrzyni jest (jak dobrze pamiętam) 10 elektrozaworów. Koszt jednego to 250-350zł. Zakładając minimum to 2500zł. Sterowanie to ok 1500zł....
- filtr - 60zł
- uszczelniacze i inne drobiazgi - komplet uszczelek minimum 800zł
Razem - ok 5500zł bez sterowania i ok 7000zł z wymianą sterowania... Za same części!
Albo wytargowałeś mega dobrą cenę, albo coś przekolorowali.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 05, 2011 17:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Oddal mi dzis czesci i sa napewno moje zaznaczylem wczesniej sobie porysalem obudowy roznych elementow skrzyni oczywiscie na zewnatrz tego co sie dalo .
Nic wiecej nie moge powedziec .
Jezdzilem dzis troche i jest spora roznica nie czuje nawet jak zmienia bieg.
Oby tak bylo .
Powiedzial mi ze ucieka mi gdzies delikatnie plyn ze wspomagania .
Musze sie temu przyjzec pokazal mi mniej wiecej miejsce za akumulatorem gdzies .
Dwa szybkie pytanie niczym strzał z.... automatu
1) taki olej będzie ok?
http://moto.allegro.pl/la...1866564264.html
2) cena tego oleju jest ok czy raczej zbyt wygórowana?
licząc że na wymianę potrzeba 3.5l należałoby kupić 4l to daje kosz 276pln za 4l
Przy remoncie skrzyni zalałem ją takim olejem:
http://moto.allegro.pl/ol...1871869904.html
Polecił mi go człowiek, który zajmuje się naprawą ASB. Z tym, że ja wymieniłem cały olej. Sprawdź w dokumentacji czy mają takie same parametry. Jeżeli tak to ja bym nie przepłacał.
Przeczytalem chyba wszystkie tematy dotyczace wymiany oleju w automacie Jatco. Niestety nigdzie nie znalazlem informacji gdzie znajduje sie sruba do kontroli poziomu oleju
Olej wymienilem zgodnie z procedurami (temperatura skrzyni, ilosc oleju) ale nie zlokalizowalem sruby do kontroli poziomu (na klucz szesciokatny). Moj Roverek jest z 2004r CDT. Skrzynie oblukalem z kazdej strony. Korka kontrolnego brak
Prosze o pomoc, moze po prostu zle szukam...
obok korka od spuszczania oleju znajduje się taki mały korek - zakręcany na imbusa. Ma on podkładkę (chyba)z korka albo przynajmniej tak wygląda.
Korek ten też znajduje się od dołu skrzyni - tak samo jak ten od spuszczania oleju w skrzyni.
Koledzy, temat jest taki ze na wstecznym albo na drive jak zachamuje do zera wczesniej ladnie stalo w miejscu i rowno chodzil silnik. Teraz na wspomnianym R i D po zachamowaniu i nie wrzuceniu na N obroty zaczynaja delikatnie falowac , auto jakby chcialo jechac i puszcza. Nie znam sie ale tak jakby skrzynia nie rozlaczala napedu. Nie mialem kiedy narazie tego ogarnac, moze oleju jest malo no i pewnie do wymiany bo w ksiazce serwisowej nic tam nie widze. Autko ma 214000 przejechane. Na N jak wrzuce obroty sie wyrownuja. Rzeszow oczywiscie niekoniecznie. Blizej mam z Lancuta tam gdzie ostatnio w niedziele byles, Adam. Daj cynk , masz numer jakbys sie wybieral to wez kompa ze soba...
Witajcie
Planuję wymianę oleju w skrzyni i klasycznie chciałem zamówić oryginalny olej i tomiego no ale sklepu już nie ma więc pytanie jest takie - znacie miejsce gdzie ten olej można kupić czy poprostu muszę zdać się na serwis i ich olej ?
Witam.
Jestem nowy na forum i od miesiąca posiadaczem rovera 75. Podpinam się pod temat , aby nie zakładać nowego, ale do sedna.
Mam parę pytań odnośnie do wymiany oleju, a raczej zalania skrzyni olejem na nowo, bo cały poprzedni olej wyciekł na okoliczną ulicę bo szlałf był sparciały i nie wytrzymał presji i tu kilka pytań.
1. Nie wiem jaki olej był przed, ale czy ten będzie odpowiedni RAVENOL ATF JF506E i czy jest jakiś zamiennik?
2. Jeśli był inny olej niż wymieniony wyżej jak pozbyć się na wszelki wypadek poprzedniego jakoś to wypłukać czy jak?
3. Ile tego oleju będzie potrzeba.
4. Jak zalać skrzynię nowym to znaczy. Wiem gdzie jest wlew ale chodzi mi o kwestię odpowietrzenia skrzyń i chłodnicy jak w ogóle to zrobić, żeby było dobrze?
Witam.
Jestem nowy na forum i od miesiąca posiadaczem rovera 75. Podpinam się pod temat , aby nie zakładać nowego, ale do sedna.
Mam parę pytań odnośnie do wymiany oleju, a raczej zalania skrzyni olejem na nowo, bo cały poprzedni olej wyciekł na okoliczną ulicę bo szlałf był sparciały i nie wytrzymał presji i tu kilka pytań.
1. Nie wiem jaki olej był przed, ale czy ten będzie odpowiedni RAVENOL ATF JF506E i czy jest jakiś zamiennik?
2. Jeśli był inny olej niż wymieniony wyżej jak pozbyć się na wszelki wypadek poprzedniego jakoś to wypłukać czy jak?
3. Ile tego oleju będzie potrzeba.
4. Jak zalać skrzynię nowym to znaczy. Wiem gdzie jest wlew ale chodzi mi o kwestię odpowietrzenia skrzyń i chłodnicy jak w ogóle to zrobić, żeby było dobrze?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum