Wysłany: Pon Sie 28, 2017 17:08 [2.0 IDT] Zatarty wałek od pompy wtryskowej
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam Was z kolejnym problemem...
Jakieś dwa tygodnie temu moje autko złapał, jak to nazywają, "syndrom traktora", czyli uszkodził się elektromagnes czasu wtrysku. Pompa została oddana do pompiarza, po niekrótkim czasie diagnostyki okazało się, że mogło paść to albo cała elektryka w pompie.
W każdym razie mieli polecenie żeby wymienić jedynie ten zawór, który osobiście zakupiłam i im dostarczyłam. Jak się potem okazało cała pompa została rozebrana i znaleziono kolejny problem - zatarty wałek. Podobno nie do dostania, mam kupić nową (używaną) pompę.
Chciałabym usłyszeć Waszą opinię, czy faktycznie nie idzie dostać tej części? I czy ten zatarty wałek faktycznie mógł powodować takie same objawy jak przy uszkodzonym zaworze czasu wtrysku?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 28, 2017 17:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jedyna opcja jak zatarło wałek ze opylki dostały się do pompy i zablokowany tez np nastawnik wyprzedzania kata.
Wałek i może dostanie nowy w Bosch ale koszt tego przewyższy koszt pompy. Jak byś może potrzebowała wałek to mam gdzieś sprawny z pompy z demontażu
Ale chciał bym najpierw zobaczyć jak ten stary wygląda ze taka konkluzja, albo ktoś lal syf albo pompa stalą jakimś estrem zalana długo i wyżarło wałek.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Zdjęć nie mam, postaram się jutro załatwić. Owszem, było lane najtańsze paliwo, ale podobno każda stacja ma to samo, a od czasu do czasu wlałam droższe żeby przeczyscic układ.
Jakbyś miał ten wałek to super
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum