Wysłany: Sob Wrz 16, 2017 11:04 [R75 ] Zgubione kluczyki
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam szanowne grono. Potrzebuje waszej pomocy. A mianowicie posiadałem jeden komplet kluczyków i pech chciał ze ostatnio je zgubiłem.
Auto otwarte tylko nie mam jak odpalić.
Co można zrobić w tak beznadziejnej sytuacji?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Wrz 16, 2017 11:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W przeciwnym wypadku prawdopodobnie czeka Cię zakup kompletu bębenków z kluczykiem oraz immo, bcu i sterownik silnika od innego roverka. Ewentualnie samych bębenków i kluczyka, a Twoje immo programowane na stole, dopisanie do bcu używanego kluczyka i synchronizacja ews<=>edc.
Alternatywnie możesz też kupić sam kluczyk, poprosić jakiegoś magika o dorobienie grotu do wkładki, wtedy pozostanie dopisanie do immo i bcu.
Szczegółowo pomóc w tej materii mogą nasi forumowi guru - marcin.misek lub MaReK.
Jakiej opcji byś nie wybrał, weź od razu dwa kluczyki.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
adas07072a, nie dzwoniłeś w tej kwestii w niedziele do mnie?
Generalnie opcje są dwie:
tańsza, zakup zestawu startowego (EWS, Komputer Silnika, BCU) oraz bębenka stacyjki i drzwi kierowcy (ok. 350 zł).
droższa dorabianie grotu na podstawie bębenka stacyjki, dopisywanie pilota (BCU) oraz pestki do immobilisera (EWS). Samo dopisanie pestki oraz pilota to 300 zł + 50 zł pilot używany + XXX zł dorobienie grotu.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Witam. Mam taki sam problem jak autor postu więc odświeżę.
Wystarczy kupić komputer, moduł immo i stacyjkę z kluczykiem (wkładki reszty), by odpalić i użytkować samochód? Podmienić i bedzie działało bez dalszego grzebania? Jeśli nie podmienie modułu komfortu, to jakie będą następstwa?
Musisz jeszcze kupić kolumnę kierownicy. Nie Wyjmiesz stacyjki Bez kluczy. Próbowałem rozwiercać i innych różnych sposobów opisanych w internecie ale lipa. Kupiłem zestaw startowy plus kolumna
_________________ Stajnia R75 sie powieksza 2.0CDT i 2.5v6 automat.
Są firmy, które na podstawie wkładki potrafią dorobić grot kluczyka.
Reszta, to elektronika. Nowy transponder do dopisania, używany pilot do dopisania.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum