Wysłany: Wto Kwi 03, 2007 00:11 [R620] Dziwny kod błędu i informacja od komputera
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
mam taki problem:
silnik szarpie nie ma mocy na wolnych obrotoch tak jakby gubil cykl:
komputer pokazuje blad:
BLEDNY NASTAWNIK PRZEPLYWU OBWOD REGULACJI
kod bledu: 136
dzwonię po calej Polsce po różnych serwisach i nikt nie moze tego błędu zdiagnozowac
prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lut 16, 2011 23:01, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 03, 2007 00:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mam taki problem:
silnik szarpie nie ma mocy na wolnych obrotoch tak jakby gubil cykl:
komputer pokazuje blad:
BLEDNY NASTAWNIK PRZEPLYWU OBWOD REGULACJI
kod bledu: 136
dzwonię po calej Polsce po różnych serwisach i nikt nie moze tego błędu zdiagnozowac
prosze o pomoc
A kto Ci odczytywał ten błąd?? Spróbuj odczytać błędy korzystając z tego artykułu i daj nam znać co Ci się udało odczytać. Bardzo czesto problemy z pracą silnika sa spowodowane przez uszkodzenia w instalacji elektrycznej silnika. Obejrzyj dokładnie okablowanie silnika, a szczególnie kostki w okolicy pompy wtryskowej. Poczytaj też Techniczny FAQ
PS. Model auta w temacie piszemy w nawiasach kwadratowych
A kto Ci odczytywał ten błąd?? Spróbuj odczytać błędy korzystając z tego artykułu i daj nam znać co Ci się udało odczytać. Bardzo czesto problemy z pracą silnika sa spowodowane przez uszkodzenia w instalacji elektrycznej silnika. Obejrzyj dokładnie okablowanie silnika, a szczególnie kostki w okolicy pompy wtryskowej. Poczytaj też Techniczny FAQ
PS. Model auta w temacie piszemy w nawiasach kwadratowych
mam znajomego - notabene bardzo dobry mechanik - tylko specjalizuje sie w benzynach - ktory ma warsztat z dosc profesjonalnym wyposazeniem miedzy innymi komputer z oprogramowaniem podobno do rovera 620
po podlaczeniu do auta komp kontaktuje sie z autem i widzi go i nawet okresla poprawnie rodzaj i model - widzi temp paliwa cisinienie doladowania itp itd - i podczas wyszukiwania bledow w pamieci pokazuje w/w blad i takiz opis jak wyzej. stad moje pytanie w temacie.
a i jeszcze jedna bardzo istotna info. dotyczaca zachowania sie autka:
podczas zwalniania silnikiem (odpuszczenie gazu na biegu) tak w momencie gdy wskazowka obrotow jest w przedziale od 3.3 tys do 1.9 tys zapala sie chec engine i gasnie gdy wskazowka osiagnie pulap 1000 obr - dzieje sie tak podczas puszczenia gazu i zwalniania na biegu - gdy zapali sie chec engine autko nie reaguje na gaz
aha - bardzo dziekuje za wykaz bledow i sposob sprawdzenia - zaraz pojde do autka i zobacze co "powie" i opisze ile razy blysnelo.
pozdro all
mo
Ostatnio zmieniony przez Brt Sro Kwi 04, 2007 08:10, w całości zmieniany 1 raz
piotrek131, z ROVERA .... i piszę to bardzo serio. Honda brała ten silnik do swoich samochodów. (civica i accorda). Jest to tzw. seria L. kilka podstawowych rzeczy o nim znajdziesz tutaj:
http://www.roverki.pl/mod...gories=Technika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum