Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Spadek ciśnienia na listwie wtryskowej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Spadek ciśnienia na listwie wtryskowej
Autor Wiadomość
Maestro 



Dołączył: 30 Maj 2018
Posty: 4



Wysłany: Sro Maj 30, 2018 09:53   [R75] Spadek ciśnienia na listwie wtryskowej
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam. Mam następujący problem z moim rowerkiem. Podpinalem pod komputer i wyszło ze jest spadek ciśnienia na listwie wtryskowej. Kojarzycie mniej więcej gdzie szukać problemu? Wymieniałem wczoraj również czujnik położenia walka. Samochód jest straszny muł na jedynce i dwójce mam uczucie jakby ktoś mnie pchał nie wiem czy to to. Bo Mechanicy narzucają mi wymianę sprzęgła bez podniesienia samochodu i diagnozy.

Od razu mam problem z gazowaniem i popuszczaniem gazu. Auto strasznie szarpie i jest to odczuwalne na silniku jakby leciał w przód i tył.

Dzięki.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 30, 2018 09:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1063



Wysłany: Sro Maj 30, 2018 11:08   

Maestro napisał/a:
Podpinalem pod komputer i wyszło ze jest spadek ciśnienia na listwie wtryskowej.

Jaki komputer i jaki błąd pokazał.
Maestro napisał/a:
Wymieniałem wczoraj również czujnik położenia walka.

Możliwe że zuepłnie niepotrzebnie.

Mając na uwadze ze błąd dotyczy ciśnienia to - zacznij od pomiarów ciśnienia. Niskiego ciśnienia, wysokiego - podaj jakie są konkretne wartości.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 30, 2018 13:34   

Maestro, miałem problem z utrzymaniem ciśnienia i odpalaniem na ciepłym silniku jak wtryskiwacz lał w przelew.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
Maestro 



Dołączył: 30 Maj 2018
Posty: 4



Wysłany: Sro Maj 30, 2018 14:11   

Tzn. Nie ja podpinalem tylko chłopak z warsztatu i wykazało mu trzy błędy.

1. Jedna świeca paliła,
2. Czujnik położenia walka rozrzadu,
3. Spadek ciśnienia na listwie wtryskowej.

@edit

Czemu auto jakby nie nabiera mocy podczas ruszania i tylko wyje (na 1 i 2). I to szarpanie mnie nie pokoi... Mogą być poduszki wydumane od silnika ?

Dzięki.
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1063



Wysłany: Sro Maj 30, 2018 21:45   

Maestro napisał/a:
1. Jedna świeca paliła,

świeca palił .. to benzyna czy diesel ? jeśli benzyna - brak prądu zapewne, jeśli diesel - to nie ma tam takiego błędu, a nawet jeśli byłby od świec żarowych to mają znikomy wpływ na odpalanie samochodu.

Maestro napisał/a:
Czemu auto jakby nie nabiera mocy podczas ruszania i tylko wyje (na 1 i 2)

Nabierać to może obrotów albo prędkości ale nie mocy...
Ale jeśli to powiązać ze spadkiem ciśnienia na listwie, to być może brak odpowiedniego ciśnienia - podaj wartości ciśnienia na listwie podczas tego manewru, jak również ciśnienie paliwa na pompie progowej.
Maestro napisał/a:
. I to szarpanie mnie nie pokoi... Mogą być poduszki wydumane od silnika ?
To sprawdź poduszki - ale jeśli rzuca silnikiem jak Sebixa po mefedronie to możliwe że poduszki są do wymiany, zapewne ósemka.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 843
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 31, 2018 09:08   

Sprawdź czy po zaciśnięciu wężyka zwrotnego paliwa będzie jakakolwiek poprawa.

Wężyk jest przymocowany do obudowy akumulatora, między filtrem a pompą paliwa. Jest na nim taki charakterystyczny zaworek:
 
 
Maestro 



Dołączył: 30 Maj 2018
Posty: 4



Wysłany: Czw Cze 21, 2018 07:15   

0L0 napisał/a:
Sprawdź czy po zaciśnięciu wężyka zwrotnego paliwa będzie jakakolwiek poprawa.

Wężyk jest przymocowany do obudowy akumulatora, między filtrem a pompą paliwa. Jest na nim taki charakterystyczny zaworek:
Obrazek


Pytanie ten wężyk to górny, boczny czy dolny?
Sorry ale się nie znam xD
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 843
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 21, 2018 07:29   

Jest tylko jeden wężyk z takim zaworkiem z boku akumulatora.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Cze 21, 2018 12:42   

Bez podstawowej diagnostyki komputerowej to wróżenie z fusów. Należy sprawdzić to o czym napisał marcin.misek. Ciśnienie wstępne po włączeniu zapłonu. Po uruchomieniu zaczekać aż silnik osiągnie tempertaturę roboczą i sprawdzić parametry przepływomierza, jak zachowuje się ciśnienie wstępne oraz ciśnienie na listwie CR podczas dodawania gazu, korekcje wtryskiwaczy. Od jakiegoś czasu, każdy użytkownik R75/ZT zwłaszcza w dieslu może za pomocą programu TOAF oraz interfejsu za 40-50 zł zrobić samodzielnie diagnostykę.

Jednak z opisywanych przez Ciebie objawów również zasugerowałbym przyjrzenie się układowi sprzęgła oraz pracy skrzyni a przy okazji jaki jest stan poduszek pod silnikiem. Jeśli auto wchodzi na obroty a nie przyspiesza to ewidentnie jest coś nie tak. Może się okazać że masz do wymiany komplet sprzęgła oraz koło dwumasowe.

Napisz skąd jesteś?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Maestro 



Dołączył: 30 Maj 2018
Posty: 4



Wysłany: Czw Cze 28, 2018 15:04   

Sprzeglo na pewno jest do wymiany i to sam już zauważyłem, ale czy od razu dwumasa? Takie oprogramowanie toaf jest darmowe? A ten interfejs gdzie szukać?

@ z dolnegoslaska
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR
necron Rover serii 75, MG ZT 9 Pon Lut 24, 2014 14:44
07manio
Brak nowych postów [R75] Jak nazywa się ta część na listwie ?
Eros Rover serii 75, MG ZT 9 Sro Paź 08, 2014 19:05
Eros
Brak nowych postów [MG ZT] mocny wyciek paliwa na listwie zdjecie.
gandi84 Rover serii 75, MG ZT 6 Nie Maj 26, 2013 19:17
dany1107
Brak nowych postów [R75] Silnik faluje, ciśnienie na listwie skacze
Vegas Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Cze 12, 2017 14:50
Vegas
Brak nowych postów [R75] Spadek mocy
Przeplywka a moze cos innego?
plombos Rover serii 75, MG ZT 10 Wto Lis 11, 2008 21:22
Dam-Kam



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink