po podpięciu Tofa i ustawieniu aby załączył się wentylator pokazuje mi -błąd wentylatora 0480.
Przetestuj wentylator TOAFem, slidebar jest wykorzystywany do ustawienia predkosci, i jezeli sie nie kreci to wentylator do naprawy.
A błąd zniknie jak naprawisz wentylator.
Nie ma co dywagować
W tym rzecz że silnik jest sprawny,podpinam na krótko i działa na 5-tkę.
Przychodące impulsy z komputera do płytki sterowania która znajduje się przy wentylatorze można w jakiś sposób zmierzyć?
W tym rzecz że silnik jest sprawny,podpinam na krótko i działa na 5-tkę.
Podpinasz sie bezposrednio pod kable silnika wentylatora ? Jesl itak to znaczy tylko tyle ze sam silnik jest sprawny.
Cytat:
Przychodące impulsy z komputera do płytki sterowania która znajduje się przy wentylatorze można w jakiś sposób zmierzyć?
Każdy sygnał da się zmierzyć problem w tym żę z tego co mapietam to jest sygnał PWM - wiec najelpei joscylosko albo ew analizator stanow logicznych - ale dobry miernik True RMS tez powinien sobie poradzic z pomiarem napięcia i czestotliwosci.
[ Dodano: Czw Cze 07, 2018 15:10 ]
I chyba jest problem w komputerze,znalazłem przy głownym procesorze ślady zalania wodą,i moje pytanie jest takie,czy takie zalanie mogło wpłynąć na brak funkcjonowania a zarazem sterowania wentylatora chłodnicy?,mało tego sprawdziłem pozostałość ,okazało się że wyświetla bład świec żarowych,przekażnik który jest w białej puszce i z nim elektronika jest ok,podmieniałem w innym aucie zero błędów.Czy możliwe jest że coś poprzestawiało się we fleshu?.
Te zalanie było stare,oczywiście wszystko dokładnie przemyłem i ponownie zakonserwowałem.
Co myślicie Panowie na ten temat jak to ugryżć,może wgrać nowe oprogramowanie do flesha.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum