Forum Klubu ROVERki.pl :: [mg zr] 1.8vvc błędy i silnik
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[mg zr] 1.8vvc błędy i silnik
Autor Wiadomość
shao123 



Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 14



  Wysłany: Pon Cze 04, 2018 00:43   [mg zr] 1.8vvc błędy i silnik
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002

Cześć dziś sprawdziłem swojego Mg Zr 160 vvc na kompie i wyskoczyły mi dwa takie błędy jak:
152016
017086
oba błędy są widziane przez komputer jako "nieznany kod usterki" i nie da się ich skasować... też nie widzę żadnych informacji na internecie o tych błędach, bo wszystkie zaczynają się na jakąś literę.
Do tego silnik trochę cicho stuka i jakby nie miał równych obrotów mimo, że obroty cały czas się trzymają, proszę o pomoc bardziej doświadczonych.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 04, 2018 00:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sro Cze 13, 2018 22:36   

P0170 Fuel system Adaptations out of range
Auto nie pracuje w trybie adaptacyjnym.
P1530 faktycznie nie ma w RAVE ale od 15 zaczynają się błędy silniczkiem krokowym.


Info traktuj jako wskazówkę, a nie wyrocznię, bo nie wiemy czego użyłeś do diagnozy.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
shao123 



Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 14



Wysłany: Sro Cze 13, 2018 23:16   

coś mi ucina wiadomość :( zaraz napiszę z komputera
Ostatnio zmieniony przez shao123 Sro Cze 13, 2018 23:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sro Cze 13, 2018 23:19   

Akurat Delphi (nawet klon) powinien 'wspierać' ZR'a tylko nie wiem czy 2014. Wersja 2013 była dosyć skuteczna. Wraz z aktualizacjami usuwali kompatybilność wsteczną.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
shao123 



Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 14



Wysłany: Sro Cze 13, 2018 23:29   

Dzięki za odpowiedz :) Program którym sprawdzaliśmy to delphi ds 150e 2014r. release2
Silniczek krokowy prawdopodobnie i tak będzie do wymiany, ponieważ obroty szaleją... Raz jest 800, czasami 1000 i często falują pomiędzy 1100-1200, wszystko zależy od dnia :roll:
Po wyłączeniu silnika i otwarciu maski słychać jeszcze parę minut jak krokowy piszczy, dodatkowo mechanik mi go odłączył przy odpalonym silniku i auto nie zgasło.
Mam jeszcze pytanie, gdzie dostanę zestaw naprawczy wybieraka skrzyni biegów? bo szukałem i poszukiwania skończyły się marnym skutkiem... z jakiego auta by pasował ten zestaw?
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sro Cze 13, 2018 23:37   

Piszczenie silniczka po odcięciu zapłonu jest objawem jak najbardziej prawidłowym!
A czemu miało zgasnąć? Jak odłączył w pozycji otwartej, to krokowy powraca do pozycji domyślnej dopiero po podłączeniu zasilania. Mechanik mało ogarnia.

Przy skrzyni nie pomogę. Poczekaj na odpowiedź kolegów.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
shao123 



Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 14



Wysłany: Sro Cze 13, 2018 23:43   

Zapomniałem dodać jednej rzeczy, parę dni temu zgasł mi na biegu jałowym i przy zwykłym odpaleniu miał obroty po 300-400 i gasł, od czego to może być? nie oczekuję diagnozy, ale chociaż jakieś wskazówki :)
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Cze 15, 2018 07:53   

wyczyść tek krokowy w benzynie i kanał dolotowy od niego też i będzie brykał
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
LilJohn 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 62



Wysłany: Sro Cze 20, 2018 10:29   

Odłącz sondę lambda i sprawdź czy dalej obroty będą szaleć.
 
 
shao123 



Dołączył: 09 Kwi 2018
Posty: 14



Wysłany: Sro Cze 20, 2018 15:32   

Okazało się, że cały rozrząd był przestawiony, od czasu złożenia go prawidłowo obroty są w porządku, jednak mimo iż vvc jest w dobrym stanie silnik dalej stuka :(
druga sprawa jest taka, że dalej nie mogę znaleźć zestawu naprawczego do skrzyni, a luzy są ogromne i problemy z wrzuceniem wstecznego strasznie denerwują...
czujnik temp. silnika też chyba będzie do wymiany, trzeba będzie zerknąć... wskazówka pokazuje na ok 70-80 stopni, nigdy więcej, a na kompie pokazuje po 100-104 stopnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [1.8 VVC 16v 160KM] Silnik chodzi bardzo nierówno(błędy OBD)
szakal_wawa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Kwi 18, 2014 18:21
Gość
Brak nowych postów [mg zr] 1.8vvc Skrzynia
shao123 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Lis 27, 2019 06:23
Markzo
Brak nowych postów [Mg Zr] swap 1.4>1.8vvc
shao123 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Sty 17, 2019 10:16
polonez_vvc
Brak nowych postów [Mg ZR 160] Jaki rozrząd? 1.8vvc
Toby0 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sob Sie 08, 2020 20:44
CEDZIOR
Brak nowych postów [200Vi]1.8VVC nie spadaja obroty
olo218 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Gru 17, 2010 18:15
sew87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink