Wstawiany jest nowy sworzeń i tyle, niewykonalne jest to we własnym zakresie dlatego że sworzeń jest fabrycznie zaprasowany i nie da się go tak sobie wymontować jak w niektorych innych autach. Nowy po wstawieniu jest też zaprasowany
_________________ Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
Osobiście mam założone wahacze SRL i jest bajka, tylko polecam założyć tuleje z poliuretanu dłużej wytrzymają co ma spory wpływ na żywotność wahacza. a co do regeneracji warto regenerować wszystkie cześći zawieszenia łącznie z łacznikami, końcówkami itp. oczywiście jeśli ktoś ma na to czas i posiada orginalne części.
Ja poszukuje prawego wahacza montowanego fabrycznie do 75, bo poprzedni właściciel wymienił i stary wywalił. a okazało sie że to jeszcze orginały
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Wto Cze 26, 2018 22:16
Problem jest w tym że regenerować wahacze można ograniczoną ilość razy bo potem jest za mało "ciała" żeby można było zaprasować nowe sworznie. Tak przynajmniej twierdzi spec z Katowic u którego robiłem to dwa razy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum