Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Witam,Mechanik rozkłada rece.Auto łapie temp.wywala wodę i nie ma ogrzewania.
W aucie była wymieniona głowica,termostat, korek od zbiorniczka wody od chłodnicy.Przewody ok, W sobotę wymieniona pompa wody.Do wczoraj ok bez problemu,Dziś znowu wywaliło płyn i nie ma ogrzewania.Ktos coś? Auto posiada gaz.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 19, 2018 21:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A jaką uszczelkę załožył mls czy starego typu, śruby dał nowe? Ja założyłem mlsa i nie zmienilem magistrali, nie planowalem glowicy i po przejechaniu 700 km mialem przedmuchy do układu wody. Teraz glowica do sprawdzenia planowania, nowe śruby uszczelka starego typu wzmacniana i jak złożę w przyszłym tygodniu mam nadzieję że będzie dobrze.
Głowica była sprawdzana tydzień temu pod kontem obecności spalin w układzie chłodzenia i test wyszedl ok.
[ Dodano: Pią Lip 20, 2018 07:21 ]
Najlepsze jest to ze po przejechaniu 15 km auto zostalo zgaszone na około 5 min bylo wszystko ok. Nastepnie odpalilam i przejechalam okolo 1 km,gasze silnik ,slysze wentylator chodzi wiec podnosze maske a tam plyn kapie.W drodze do domu ta sama sytuacja .Po 20 km i zgaszeniu silnika plyn nie cieknie a po przejechaniu kolejnych 2 km znowu wiatrak chodzi i wywala plyn.
Ja jak robiłem uszczelkę pierwszy raz to jeszcze nie wiedziałem że jest coś takiego jak termostat PRT i założyłem drugi w fabryczne miejsce. Też mi się gotował bo nie było przepływu i wywalał płyn przez korek. Ale nie pamiętam czy było ogrzewanie czy nie.
Termostat PRT jest to modyfikacja polegająca na przeniesieniu fabrycznego termostatu bliżej chłodnicy w celu wyeliminowania przypadłości uszczelki pod głowicą. Stojąc przodem do auta znajduje się on po prawej stronie od dołu przy chłodnicy. Tak on wygląda:
Kulka w kolektorze nie powodowałaby braku ogrzewania. Zaciety termostat również nie bo mały obieg jest zawsze otwarty przez nagrzewnice. Albo układ ewidentnie zapowietrzony i nagrzewnica jest pusta, albo majster coś pomieszal z wężami przy składaniu. No chyba że mega przedmuch jednak..
_________________ Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
Raczej uszczelka, coś musiał mechanik źle złożyč, ja też chciałem przyoszczędzić i dałem stare śruby i zalozylem uszczelkę mls i nie zmieniłem magistrali olejowej. 700 km i znowu uszczelka. Wiesz jaką uszczelkę założył?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum