Forum Klubu ROVERki.pl :: JUBILAT EFF - 216 coupe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
JUBILAT EFF - 216 coupe
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 26, 2017 21:46   

Na moc pewnie przyjdzie czzas ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 26, 2017 21:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Pon Mar 27, 2017 08:55   

Mega się świeci po zabiegach upiększających ;) Gratuluję tak zadbanego roverka!!!
 
 
WiktorCoupe 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 59



Wysłany: Pon Mar 27, 2017 15:13   rover coupe

W niedzielę 02.04. o godz.12 w Skale,prawdopodobnie spotkanie czterech kanciaków,może Ty też,zapraszamy
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pon Mar 27, 2017 21:14   

karas_111 napisał/a:
Mega się świeci po zabiegach upiększających

Błyszczy. Świeci się źródło światła ;p
W imię poprawnej polszczyzny :)
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
eff 
Klubowicz





Dołączyła: 17 Wrz 2015
Posty: 105



Wysłany: Sro Maj 24, 2017 21:20   

Trochę zmian na lepsze.

W zeszłym tygodniu skończony kompletnie remont zawieszenia.
- nowe amortyzatory, poduszki, odboje
- sprężyny obniżające Vogtland
- nowe tuleje drążka reakcyjnego - poliuretan

Co jeszcze?
- ustawiona zbieżność i kąty pochylenia kół,
- zmiana kierownicy na sportową MOMO,
- założona rozpórka





Przed obniżeniem


Po obniżeniu


Auto nie zeszło dużo w dół. Same sprężyny obniżyły go o 3cm.
Dostał jednak dużo większej sztywności.
Na przyszły sezon planuję kupić opony o trochę większym profilu, więc wypełnią jeszcze trochę dziurę, która została. Obecnie są 205/40.

W tym tygodniu odebrałam też z piaskowania zaciski od ZR160.
Na początku czerwca zmieniamy hamulce na większe.


Co z lotką? Naprawia się :)
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sro Maj 24, 2017 21:29   

Pikny róż na zaciskach :)
Malowanie proszkowe czy tradycyjne? Jeśli drugie i przewody gumowe, to ja bym ich nie użył. Zaś przy proszkowym wys. temp. też nie służy gumie...
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
eff 
Klubowicz





Dołączyła: 17 Wrz 2015
Posty: 105



Wysłany: Sro Maj 24, 2017 21:37   

Zaciski były piaskowane i malowane proszkowo.

Przewody nie będą użyte (mam oplot na aucie). Tak samo czeka na użycie cały zestaw do regeneracji zacisków. Więc w zasadzie po ogarnięciu tematu, będą jak nowe :)
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sro Maj 24, 2017 21:40   

:ok:
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
eff 
Klubowicz





Dołączyła: 17 Wrz 2015
Posty: 105



Wysłany: Sro Sty 23, 2019 10:19   

Ogarnięta zmiana hamulców.
Komplet zacisków od ZR160 przeszedł regenerację i zrobił już ponad 1500km.


Harry walczył z hamulcami, natomiast ja wzięłam się za estetykę i wyczyściłam maskę od wewnątrz. Wyszło jak poniżej


Na rozpórce pojawił się mały detal



A na Zlocie po prostu jubilat prezentował się jak poniżej




[ Dodano: Sro Sty 23, 2019 10:19 ]
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 23, 2019 17:42   

A teraz jak wygląda? :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 23, 2019 22:49   

I co z autem ?
 
 
 
eff 
Klubowicz





Dołączyła: 17 Wrz 2015
Posty: 105



Wysłany: Czw Sty 24, 2019 21:53   

Czas przedstawić na nowo Jubilata – Rover 218 coupe.

Pomysł na swap zrodził się już dość dawno. Auto przez 2 lata było powoli odbudowywane i dostosowywane pod przekładkę. Wybór silnika – dość duży problem.
Ostatecznie padło na Hondę.

Najważniejsze fakty:
- Silnik – B18C4 – seria 169KM (obecnie ok.165KM – dokładna moc nie znana; auto czeka na strojenie)
- Wiązka silnika przerobiona z obd2 na obd0. Przejście z odb0 na odb1. ECU obd1 z wymienną kością
- Kolektor wydechowy 4-1 stal nierdzewna 2,5 cala; owinięty bandżem
- Kolektor ssący od B16A2
- Chłodnica duża od CRX B16A2
- Dolot powietrza zza zderzaka, airbox
- Serwo i pompa hamulcowa 1cal
- Skrzynia biegów y2 (od Hondy CRX B16A1)
- Przewody chłodnicy silikonowe
- Dodatkowe wskaźniki – ciśnienie oleju, temp.oleju i temp.wody
- Zawieszenie silnika na łapach customowych z wkładkami poliuretanowymi
- Komora silnika pomalowana na czarno
- Zawieszenie przód i tył pomalowane na róż
- Pokrywa zaworów różowa w hydrografice w kwiaty

















 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 24, 2019 22:20   

Skąd taka fajna tabliczkę macie na przodzie :-) ?


Myślałem zawsze że to auto idzie na destruction Derby z tego co Harry mówił :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Malignus 
Klubowicz





Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 566
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Czw Sty 24, 2019 22:35   

Pieknosci :mrgreen: Gratki autka
_________________
Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia ;)
:fura: .Rover 75 w kolorku Cev
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sty 25, 2019 15:03   

Fajnie, że autko śmiga z nowym serduchem. Moc może przyjdzie z czasem :D Generalnie mi się bardzo podoba :D ale o ile ten róż pod maska wygląda nawet spoko, to pod autem to jest nie porozumienie wg mnie :D Elementy zawieszenia, sanki, belka wygląda to kiczowato.

I jeszcze się Harremu opierdziel należy, dlaczego żeś silnika i skrzyni nie umył ładnie?

Działajcie, ja czekam na wyższe kreski :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 25, 2019 21:30   

Czemu nie d16 turbo albo t16? :( Roboty kupa a wynik poki co nie powala...jak ma byc grubo to tanio tez nie bedzie :/ no nic, czekam na wiecej :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
eff 
Klubowicz





Dołączyła: 17 Wrz 2015
Posty: 105



Wysłany: Sob Sty 26, 2019 13:14   

Markzo, o tym, czemu silnik taki a nie inny może powiedzieć Ci Harry. T16 nigdy nie było w planie.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 26, 2019 17:36   

W takim razie Harry wyjasniaj :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 26, 2019 19:24   

B18C4 został wybrany ponieważ:
- mocowania hondy w aucie
- wysoko się kręci, vtec
- dużo części zamiennych, nowych, uzywanych, tuningowych
- mało awaryjny
- możliwość dołożenia turbo,kompresora
- brak problemu z dostaniem skrzyń biegów, półosi itd. do tego silnika
- 1.8 a jest 169 km na dzień dobry


Dlaczego nie t16:
- stary ,ciężki silnik
- problemy z częściami
- wady konstrukcyjne ( wycieki oleju)


A teraz co do mocy.
Silnik ma przebieg 220 tys km, przebieg jest oryginalny. Rok produkcji 98 r. Uważam że jak na silnik 20 letni i bez remontu ładnie trzyma moc. Na razie jest 165km ponieważ jest usunięte IAB ( zmienna długość kolektora) mapa od b18c ( 200 km Integra) i nie został wystrojony .
Pokażcie mi silnik rovera, który trzyma moc po 20 latach po przebiegu 200 tys km bez remontu :)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 26, 2019 19:41   

Harry luz, mozesz tam nawet silnik od trabanta wrzucic ;D dla mnie przy takim nakladzie czasu i kasy efekt jest sredni - i tyle. A B18 tak samo jest stary jak i Tseria ;) a dobrze zrobione B18 kosztuje worek pesos i to gruuby ;) tak czy siak powodzenia i czekam na konkret wynik ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink