W zeszłym tygodniu skończony kompletnie remont zawieszenia.
- nowe amortyzatory, poduszki, odboje
- sprężyny obniżające Vogtland
- nowe tuleje drążka reakcyjnego - poliuretan
Co jeszcze?
- ustawiona zbieżność i kąty pochylenia kół,
- zmiana kierownicy na sportową MOMO,
- założona rozpórka
Przed obniżeniem
Po obniżeniu
Auto nie zeszło dużo w dół. Same sprężyny obniżyły go o 3cm.
Dostał jednak dużo większej sztywności.
Na przyszły sezon planuję kupić opony o trochę większym profilu, więc wypełnią jeszcze trochę dziurę, która została. Obecnie są 205/40.
W tym tygodniu odebrałam też z piaskowania zaciski od ZR160.
Na początku czerwca zmieniamy hamulce na większe.
Pikny róż na zaciskach
Malowanie proszkowe czy tradycyjne? Jeśli drugie i przewody gumowe, to ja bym ich nie użył. Zaś przy proszkowym wys. temp. też nie służy gumie...
Przewody nie będą użyte (mam oplot na aucie). Tak samo czeka na użycie cały zestaw do regeneracji zacisków. Więc w zasadzie po ogarnięciu tematu, będą jak nowe
Czas przedstawić na nowo Jubilata – Rover 218 coupe.
Pomysł na swap zrodził się już dość dawno. Auto przez 2 lata było powoli odbudowywane i dostosowywane pod przekładkę. Wybór silnika – dość duży problem.
Ostatecznie padło na Hondę.
Najważniejsze fakty:
- Silnik – B18C4 – seria 169KM (obecnie ok.165KM – dokładna moc nie znana; auto czeka na strojenie)
- Wiązka silnika przerobiona z obd2 na obd0. Przejście z odb0 na odb1. ECU obd1 z wymienną kością
- Kolektor wydechowy 4-1 stal nierdzewna 2,5 cala; owinięty bandżem
- Kolektor ssący od B16A2
- Chłodnica duża od CRX B16A2
- Dolot powietrza zza zderzaka, airbox
- Serwo i pompa hamulcowa 1cal
- Skrzynia biegów y2 (od Hondy CRX B16A1)
- Przewody chłodnicy silikonowe
- Dodatkowe wskaźniki – ciśnienie oleju, temp.oleju i temp.wody
- Zawieszenie silnika na łapach customowych z wkładkami poliuretanowymi
- Komora silnika pomalowana na czarno
- Zawieszenie przód i tył pomalowane na róż
- Pokrywa zaworów różowa w hydrografice w kwiaty
Fajnie, że autko śmiga z nowym serduchem. Moc może przyjdzie z czasem Generalnie mi się bardzo podoba ale o ile ten róż pod maska wygląda nawet spoko, to pod autem to jest nie porozumienie wg mnie Elementy zawieszenia, sanki, belka wygląda to kiczowato.
I jeszcze się Harremu opierdziel należy, dlaczego żeś silnika i skrzyni nie umył ładnie?
B18C4 został wybrany ponieważ:
- mocowania hondy w aucie
- wysoko się kręci, vtec
- dużo części zamiennych, nowych, uzywanych, tuningowych
- mało awaryjny
- możliwość dołożenia turbo,kompresora
- brak problemu z dostaniem skrzyń biegów, półosi itd. do tego silnika
- 1.8 a jest 169 km na dzień dobry
Dlaczego nie t16:
- stary ,ciężki silnik
- problemy z częściami
- wady konstrukcyjne ( wycieki oleju)
A teraz co do mocy.
Silnik ma przebieg 220 tys km, przebieg jest oryginalny. Rok produkcji 98 r. Uważam że jak na silnik 20 letni i bez remontu ładnie trzyma moc. Na razie jest 165km ponieważ jest usunięte IAB ( zmienna długość kolektora) mapa od b18c ( 200 km Integra) i nie został wystrojony .
Pokażcie mi silnik rovera, który trzyma moc po 20 latach po przebiegu 200 tys km bez remontu
Harry luz, mozesz tam nawet silnik od trabanta wrzucic dla mnie przy takim nakladzie czasu i kasy efekt jest sredni - i tyle. A B18 tak samo jest stary jak i Tseria a dobrze zrobione B18 kosztuje worek pesos i to gruuby tak czy siak powodzenia i czekam na konkret wynik
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum