Markzo, Juz w cale Daje sobie spokój, osiągnąłem to co chciałem, czyli full wypas w 45, małe spalanie i w miarę to jedzie. Zostaje przy tych 130 kucach na mechanicznej pompie, choc szalu nie ma no ale kompromis jakiś musi byc.
Jedynie co planuje to hample 282 wsadzić i 16" i naprawdę tyle w kwestii tuningu mechaniki.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Problem ze ta vp30 cos sie sypla i juz tez dawala tylko 130 km a na mechanicznej mniejsza awaryjność jest. Dlatego ja zamontowalem. Bo nawet bez ecu dojedzie na niej jak trzeba
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Markzo, Sa dwie opcje albo silnik ma coś walnięte w sobie lub pompa padła. Ale obstawiam raczej pompę Vp30 i jej ECu w pompie (PSG). Podobne cuda widziałem u Raptila, nie chciał więcej mocy generować mimo zmiany map. I podobnie było jeszcze w innym 45 gdzie na serii i wytryskach SDI kulał ledwo co na 130kucach. Pomogło wymiana pompy na zdrowa
Z tego co ja do tej pory wiem to ECU auta wysyła tylko wiadomość do ECU pompy podaj tyle dawki. Ale czy pompę będzie chciała tyle podać czy nie, to nikt nie wie.
Mam jeszcze zestaw Vp37 z Freelandera SDI i wiązka w sumie do niego gotowa ale nie wiem czy atakować temat czy dać sobie spokój. Bo jak pisałem wyżej z SD jestem mimo mniejszej mocy zadowolony ze spokojna głowa na dalekich trasach ze nie utknę
Ze do tej Vp37 by trzeba znowu kupić wtryski TD200 i się bawić jeżeli by się udało ugrać więcej z wtryskami SDI jak na SD.
[ Dodano: Czw Sty 04, 2018 14:39 ]
Mały update. Dorobiłem sobie w końcu oświetlenie na tylna kanapę bo dni krótkie i nic nie widać było czy coś z tylu leży czy nie
Problem jest niestety po stronie sterowania dawkowania, bo sitko jest nowe w środku wszystko czyste a zalewa go paliwem. Odkryłem ze w fazie odpalanie, zalewa komorę gdzie jest palnik na około 3cm ropy i dmuchawa to potem dmucha do wydechu. Ręcznie jak odepnę pompkę dozowania i poczekam az odpali to pali bez dymu. Oraz jak podaje sygnał PWM na half-load pompke dozowania piec chodzi tez elegancko i nie zalewa go.
Będę miał czas dorobię sobie własny chyba układ sterowania dozownika paliwa żeby gadał z piecem przez K-line.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
maniu48, ale mi to nic nie da maniu bo dalej bedzie kopcil z pod maski bo leje sie ropa z webasta gdzie popadnie. musze naprawic dawkowanie to zaniknie tez dym
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Kolejny problem. Woda w nogach kierowcy, skąd się bierze nie wiem ale myślę ze przez przejście na kable w grodzi. Zakleiłem specjalna plastelina otwór i będę żwirem dla kotów suszył wnętrze, bo przy tej pogodzie pod chmurka nie możliwe to jest inaczej. Woda gdzieś się dostaje z wysokości pedałów, powyżej jest już sucha mata wygłoszenia. Kolo słupka przednia tez sucho jest oraz podłoga w tym miejscu, Woda była na środku podłogi i okolice sprzęgła. Strona gazu tez sucha jest w gore.
Przegnij tez korek w podłodze
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Markzo, Jest to sama woda, miejsce od strony nagrzewnicy jest suche. Płynu tez nie ubywa i przy tej ilości musiał by być pusty zbiornik. Tłuste to nie jest ani nie pachnie jak płyn chłodniczy
Najgorzej ze nie widać, skąd to leci, demontowałem tez podszybie i tam smarowałem masa w zakamarkach lecz tam nic zatkane albo widoczne jakiejś miejsce gdzie by mogło wciekać.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Markzo, Dziura była tylko ta tego korka, raczej jego brak po zgnił i jak podniosłem dywan była dziura
Własnie ciężko powiedzieć czy się lalo z tego przejścia grodzi od kabli czy od pompki sprzęgła leci woda do środka, płyn hamulcowy to nie jest bo za duzo tego było w środku.
Najgorzej ze nie da rady teraz bez pogody wysuszyć to na sucho i nie wiem czy się nadal leje czy wilgoć jest jeszcze poprzednia. Auto niestety stoi pod chmurka
-----------------------------------------------
Mały update przez zimę robiłem testy z obiciem drzwi. Wyszło tak średnio bo materiał nie był aż tak rozciągliwy jak myślałem niestety :-( Ale i tak lepiej tak jak odpadający materiał bo to porażka.
Doszło kilka materiałów do wtrysków i pompy tez Jeszcze parę przeróbek w pompie mechanicznej dokonałem. Oraz jedna osoba z strony FB mi sprzedała uwalona pompę SD
I teraz w styczniu w końcu pękła mi środkowa rura wydechu w Przemysłu na A4 Nie wiem jak tak można jechać bez rury powyżej 90km/h to w środku ogłuchnąć można. Pospawane i dorobiłem sobie złączkę Venturi i puściłem odmy w końcu do wydechu hehe..
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum