kupiłem instrukcję montażu z powyższego linku. Od firmy EuroAlarmy. Przeróbka jest tania, nie jest zbyt trudna i co najważniejsze: SKUTECZNA, jeżdżę tak już całe lata, nigdy nie było żadnego zacięcia, żadnego przymarznięcia, wszystko jest ok
Wystarczy kupić jedną instrukcję i 4 siłowniki - koszt 60 zł
Wadą jest brak superblokady - mi to nie przeszkadza, alarm normalnie działa bo w środku auta w słupku jest czujka ruchu. Co do szyb zamykanych, otwieranych z kluczyka - nie mam takiej opcji u siebie więc się nie wypowiem.
Oryginalnych zamków się nie wyrzuca.. jedynie usprawnia - dodatkowy siłownik wspomaga cięgno otwarcia i zamknięcia drzwi.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 30, 2018 11:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
MATRIXorg, jak zamkniesz auto z pilota to od środka auta nie otworzysz ciągnąc za klamkę.
To jest superblokada.
Coś już Marcin Misek wspominał, że w TOAFie można wyłączyć superblokadę lub też odpowiednio ustawić aby super blokada również uaktywniała się zamykając na kluczyk.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Opowiedz lepiej historię z wymianą przez jakiś specjalistów i o tym jak ten co działa wymienił "Młody" lutownicą transformatorową No i koniecznie pokaż mi jak wygląda spalony przez Ciebie eeprom Bo takich akcji jeszcze nie widziałem
Ps.
Poszukaj jakiegoś tańszego źródła. Tak do max. 200 zł
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum