Najprościej to ściągnąć zderzak przód żeby mieć dostęp. U mnie przez częste naprawy doszedłem do wprawy ściągania zderzaka na parkingu w 30 sek xD. Potem lokalizujesz kolanko idąc gumowym przewodem znacznej średnicy od egr aż do intercoolera. Całe kolanko to plastikowy element zamocowany na jedną śrubę, chyba 8'semka z tego co pamiętam (co jest jak dla mnie absurdem - słabe mocowanie). Ściągasz też opaskę z gumowego przewodu jeśli chcesz mieć całe kolanko w rękach. Oring umiejscowiony jest w węższym zakończeniu kolanka umiejscowionym w IC
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 25, 2019 08:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To chyba chodziło coś o prawa autorskie, że niby CDTi jest pomysłem żyjącego dzisiaj jeszcze X-Power'a Bo widzę, że te mapy CDT+ są prawie jak CDTi. Ponieważ TOAF był produktem niepożądanym w pewnych kręgach zachodziły obawy, że ktoś może zrobić jakiś donosik i problemy autorom programu.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum