Wysłany: Czw Mar 28, 2019 16:34 Pare pytań o MG F/TF
Cześć,
Myślę nad kupnem swojego pierwszego kabrioleta
Bardzo zainteresowało mnie MG F/TF, jednak praktycznie nigdzie nie moge znaleźć informacji na jego temat
Oto pare pytań:
Polecacie ten model?
Do 8tys zl kupie egzemplarz godny uwagi?
Jak jest z dostępnością części?
Na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Jakie wersje silnikowe polecacie (słyszałem, że byly tam problemy z uszczelka pod głowicą - problem byl w każdej wersji)?
Ile moge zapłacić za OC takiego auta przy maksymalnych znizkach?
Z góry dzięki za odpowiedź
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 28, 2019 16:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2016 Posty: 170 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Mar 28, 2019 23:03
OC przy maks zniżkach możesz sam wyliczyć na stronie rankomat.pl
8tyś może być ok na MG F ale za mało na mocno zadbany MG TF. Wszystko zależy od budżetu i uwaga - od miesiąca zakupu. Teraz już będą drożały. Jak masz mało pieniążków, to lepiej kupić na jesień, zaraz po sezonie. Wtedy moocno cabrio tanieją bo wiadomo - na zimę nie pojeździsz.
Co do uszczelki - z tego co wiem to każdy silnik K serii ma z nią problem. Jadąc na oględziny możesz zwrócić uwagę na stan płynu w zbiorniczku, do tego użyć uniwersalnego testera do UPG(ale nie zawsze działa poprawnie). Sprawdzić pod korkiem oleju lub płynu czy nie ma mazi koloru kawy z mlekiem.
Jeśli chciałbyś, to mogę zerknąć ile by wyniosły takie za zachodnią granicą i dać znać odnośnie cen i ewentualnej ceny z podwózką pod dom i rejestracją.
Ze swojej strony w tym budżecie proponuje MGF, TF w przyzwoitym stanie od 10 tysięcy w zwyż. Do sprawdzenia przedewszystkim karoseria bo te auta zazwyczaj są mocno bite. Kolejna ważna kwestia jest stan zawieszenia ze względu na ceny oraz dostępność niektórych elementów. Silnik jak w każdym roverze , uszczelka pod głowica to standardowy temat
Mogę potwierdzić wszystkie obserwacje BetJara.HGF lubi silniki serii K ale użytkowane po chamsku.Czyli but na zimnym.Mialem MGF-a którym zrobiłem 60 tysi bez przygod.Silnik zawsze rozgrzewany 3k obrotow nie przekraczane.Dzis mam TF-a i stosuje ta sama zasade.Do 3k zanim się rozgrzeje.Zrobione 15k i wszystko bangla.Oczywiscie kontrola plynu zo tydzień (nawyk) ale w MGF silnik 120 kucy czy w TF 135 wykaza się duza bezawaryjnoscia.160 ma ciut większe problemy z temperatura.Ale jak się gra wedle prawidel serii K to nie ma niespodzianek.
Jest kilka aut które się starają sprzedać od prawie roku.Pamietaj ze MGF ma pompowane zawieszenie na stronie.Nie jak twierdzi pewien wlasciciel czerwonego MGF aktualnie wystawionego na OLX ze przod i tyl sa osobno pompowane
Powodzenia w szukaniu godnego roadsterka.Pamietaj ze tych autek jest coraz mniej...
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Ostatnio zmieniony przez Malignus Sob Mar 30, 2019 13:16, w całości zmieniany 1 raz
Wydaje mi się że nie ma się czego obawiać. Samochód nie ma na pokładzie jakiejś kosmicznej technologi. Wystarczy poszukać przyzwoitego egzemplarza i o niego dbać. Zaniedbane egzemplarze napewno słono szarpną po kieszeni ale to dotyczy każdego samochodu bez względu czy to będzie rover , honda itd...
Klamki w chromie,srodek mało spotykany tak jak w TF Betjara (smoked stone) tam również popiolka z Jaga i chromowany gwozdz w recznym.Wszystkie przyciski na konsoli (klima etc) Może być ciekawe.I oczywiście alcantara na fotelikach.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum