Nadszedł ten czas kiedy, do mych rąk wpadł ten o to Rover 111 Sli
Wrażenia:
Na wielki plus. Ogólnie auto zadbane w środku, nic nie stuka nic nie puka w zawieszeniu.
Ale rewizję będzie trzeba zrobić
Silnik pali od strzała, pracuje równo Spalanie wręcz piękne
Z minusów - lakier bezbarwny schodzi z dachu, czujnik wskazania temp. wody, 1 i 2 bieg nadmuchu nie trybi, auto lekko przekrzywione na lewo ale do ogarnięcia pewnie napompowanie zawieszenia Markzzo niebawem się zjawię u Ciebie
Przebieg również zacny bo 106 tysięcy, Auto kupione w salonie w Warszawie, pełna dokumentacja, oraz Polskie książeczki auta
Do SETKI wrzucone zostały fotele z mojego ZR i już przyjemniejsza jazda
Budy w tym roku nie będe ruszał natomiast składa się silnik z kupionego MG ZR 105
Blok silnika wyczyszczony z glutów co przywarł, nowe panewki <śmieszne bo panewki które były, są w stanie dobrym> nowe pierścienie, uszczelniacze,
Głowica splanowana na dniach zostanie poddana wygładzeniu kanałów dolotowych jak i wydechowych.
Wałek wydechowy z VVC zostanie wrzucony n zamiast ssącego, a na wydechowym narazie seryjny
cały kolektor dolotowy również z VVC.
Tuleje wklejone na nowo i obrócone o 90 stopni
No zobaczymy co tego wyjdzie mam nadzieje że będzie gitara
A i wielkie dzięki dla Markzo, który znosi moje durne pytania
_________________ Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
flapjck1, mam wolne VVC ale idzie do ZR jak mam 1,4 to już wole 1,4 więcej mocy mi nie trzeba przy takiej masie może pokuszę się na suszarkę za jakiś czas
Zdjęcia ogarnę na dniach
[ Dodano: Pon Mar 16, 2020 17:51 ]
A więc UP!
Ostatnio sporo czasu zajmuję się głowicą Tak wygląda strona wydechowa
pozostało kupić pastę do docierania zaworów i składankoo!
[ Dodano: Pon Kwi 06, 2020 11:09 ]
Mały AP TEJD!
Tak wygląda prowizoryczny "wyciąg" silnika. 3 silniki wyjął jeden wsadził więc działa
nie obeszło się bez jakiś przeszkód jak:
mocowanie łapy silnika które można odkręcić, co by łątwiej silnik wyjąć
kołek centrująćy z bloku do skryni nie chce wejść więc bedzie trzeba usunąć za pomocą specjalistycznego narzędzia jakim jest SZLIFIERKA
Mam nadzieje że pójdzie to dość szybko.
Zastanawia mnie jeden fakt. Ecu z od 1.1 ma tylko jedną wtyczkę do sterowania silnika. Ecu od 1,4 ma już 2 gdzie mniejsza wtyczka idzie aż do kokpitu i tu pytanie do was będzie chyba trzeba wypruć tę wiązkę która idzie do mniejszej kostki do ECU?
[url=https://postimg.cc/HcXxcPjQ][/url
_________________ Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum