Forum Klubu ROVERki.pl :: [Mg ztt] Drgania po wyminie gum w ósemce
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Mg ztt] Drgania po wyminie gum w ósemce
Autor Wiadomość
Kalwar 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2019
Posty: 76



Wysłany: Pon Kwi 06, 2020 21:49   [Mg ztt] Drgania po wyminie gum w ósemce
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam. Po wymianie gum na poliuretany w ósemce w aucie wyczuwalne dość mocne i irytujące drżenie. Wcześnij nie było to aż tak wyczuwalne. Co robić dalej? Szukać innej uszkodzonej poduchy w aucie? Czy może ktoś już tak miał i jest jakiś myk żeby to ogarnąć?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 06, 2020 21:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
martinsc 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sty 2016
Posty: 76
Skąd: sosnowiec/olsztyn

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 19, 2020 21:39   

Też to właśnie przerabiam założyłem poliuretanowe gumy do ósemki i jakby ktoś zespawał silnik z karoseria całą buda trzęsie kierownica mocno drży, a na dzień dzisiejszy 2 miesiące po montażu jakby mniej albo już się przyzwyczaiłem albo trochę zmiękła. Też szukałem czy inne poduszki nie są uszkodzone ale są całe i oczywiście są, poliuretan niby 65sh ale cały pełny i praktycznie nie ma ruchu aby wytłumić drganie tak mi się wydaje, i teraz niewiem czy nie lepiej kupić sam zwykły wkład i mieć normalne tłumienie drgań. Chciało się mieć poliuretan i spokój z poduszka na parę lat a wyszło jak zwykle.
 
 
nanab 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 688



Wysłany: Nie Kwi 19, 2020 22:41   

Mnie to wydaje się logiczne że jak wstawiasz zamiast gumy jakiś plastik to będzie telepać.
 
 
martinsc 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sty 2016
Posty: 76
Skąd: sosnowiec/olsztyn

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 19, 2020 23:27   

Tak ale to jest niby guma dobrana odpowiednio twardością żeby czegoś takiego nie było chyba ktoś to testował przed wprowadzeniem na rynek, a tu wychodzi ze jest zrobione tylko pod kątem trwałości eliminując jakikolwiek element komfortu całą buda się trzęsie a kierownicy praktycznie nie dawało się trzymać albo tylko dwoma palcami albo szukać obrotów silnika gdzie wibracje były najmniejsze.
 
 
christopher7 
Klubowicz





Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 805
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 22, 2020 10:19   

Poliuretan też miewa różne parametry...
Ale jeżeli chodzi o zastosowanie pełnych krążków z poliuretanu akurat w tym miejscu i to jeszcze w telepiącym się dieslu to raczej byłbym sceptyczny jeżeli chodzi o komfort :wink:
_________________
Kontakt: 780177880
email
wiadomość
nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG :szoping:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Drgania na kierownicy
PIEKARZ Rover serii 75, MG ZT 19 Czw Lip 07, 2016 20:59
j0zek
Brak nowych postów [R75] Drgania silnika
jarekb Rover serii 75, MG ZT 320 Sro Mar 30, 2016 07:45
Punx
Brak nowych postów [R75] Drgania kierownicy
szwed Rover serii 75, MG ZT 21 Sob Lut 13, 2010 20:45
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Drgania w kabinie
krzycho124 Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Maj 14, 2009 17:03
dukat11
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R 75] drgania miedzy 110 a 160 km/h
dawidd Rover serii 75, MG ZT 3 Sob Paź 20, 2012 06:33
apples



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink