Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Wczoraj pojawił się problem z odpaleniem auta. Rozrusznik kręcił, paliwo leciało za filtrem mocnym strumieniem. Po siknięciu samostartu w dolot silnik zagadał, ale po chwili zgasł. Dzisiaj odpalił normalnie.
Podczas jazdy nie ma żadnych problemów z mocą, żadnego falowania obrotów. Normalnie odpala na strzała.
Gdzie szukać przyczyny wczorajszej niedyspozycji?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 03, 2020 09:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zacząłbym od podmiany czujnika położenia wałka rozrządu, wkręcony od góry w pokrywę zaworów. On czasami potrafi się odsunąć zbyt daleko i wtedy też nieprawidłowo odczytuje. Możesz sprobówać go wykręcić, wytrzeć, zamonotować jeszcze raz. Jeśli nie poprawi się, trzeba podmienić na sprawny.
W drugiej kolejności może to być czujnik położenia wału, który rzadko pada, ale zdarza się i poniekąd współpracuje z w/w czujnikiem.
Czy po wykasowaniu błędów powracają pozostałe?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Po wykasowaniu błędów powróciły 0100 i 3505. Czujnik odkręciłem, ale nie wyglądał żeby był źle zamontowany. Jeśli chodzi o nowy to czy szukać oryginału czy zamiennik też da radę?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum