Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Musze niestety wymienic wtryski,bo leja jak djabli. Czy sam sobie poradze ,czy lepiej oddac mechanikowi.Czytam ze problem jest w wyciagnieciem.I jeszcze jedno pytanie,czy jesli dam do regeneracji to potem wkładam do auta i jadę,czy muszę jakoś komputerem adoptować? Jeśli urwę przy wycofaniu i kupię drugi to czy w tym przypadku muszę adoptować czy nie?
Pierwszy i drugi przypadek mnie interesuje
[ Dodano: Wto Lip 28, 2020 11:38 ]
Wszystkim dziękuję za szybką odpowiedź. Coraz bardziej kocham tą grupę
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 28, 2020 10:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zadajesz pytanie na które sam musisz sobie odpowiedzieć. Czy dasz sobie radę? a kto ma to wiedzieć ? kto wie jakie masz umiejętności, jakie masz narzędzia i wiedzę ?
A odpowiedz na drugie pytanie brzmi :Nie, w tym silniku nie koduje się/ nie adaptuje wtryskiwaczy. I nigdy nie zrozumiem co tu można kodować w tak prostym urządzeniu.
Chodzilo mi o to czy w roverach wystepuja trudnosci w wyciagnieciu wtryskiwaczy.Sa bowiem modele aut z ktorych prasa dziesieciotonowa ciezko jest wyrwac ,a sa modele w ktorych ten problem nie wystepuje.Pytanie wiec bylo do kolegow i kolezanek ktorzy to juz robili sami a nie do teoretykow.Sama wymiana to pryszcz,mozna to zrobic przed blokiem tym bardziej ze jak piszesz nie trzeba kodowac.Wiekszosc aut ma kodowane wtryski i to tych bardziej popularnych dlatego tez bylo moje drugie pytanie.Nie rozumie twojego zirytowania
Czytałeś chociażby to : https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=54947
Moje 3 wtryski wręcz "wypadły" a z jednym była toczona 2 godzinna walka. Po użyciu dorabianych narzędzi na miejscu, porządnej dźwigni wyszedł - ale zniszczony. Przy okazji zniszczona została pokrywa zaworów. Po dwóch miesiącach jak wyjmowałem je ponownie to wyszły delikatnie. Wiec jak widzisz bywa rożnie. Raz bywa łatwo, raz ciężko - więc trudno odpowiedzieć na pytanie czy są trudności z ich wyjęciem - bywają - a problemy te są do rozwiązania w zależności od posiadanych narzędzi i wiedzy. Wiec dla jednego jest łatwo, dla drugiego trudno. Jak pójdzie z Twoimi - kto to wie. Wiec nie irytuj się skoro odpowiedz nie jest jednoznaczna.
Co do kodowania wtrysków - w tym modelu się tego nie robi - a czemu się robi w innych - nie wiem, jak dla mnie to tylko sztuka dla sztuki skoro wymieniasz na takie same. Przecież wtryskiwacz to taki lepszy elektrozawór - jak ECU rozpoznaje czy to akurat ten wtrysk a nie zamieniłem trzeci z drugim? Na rożnych forach można przeczytać że to kodowanie nic nie zmienia, i bez tych zabiegów tez jeździ wszystko normalnie.
na forum wszystko znajdziesz...
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=93789
u mnie bez problemu wychodzą wtryski - jak poluzujesz nakrętki i odpalisz to powinny sie unieść(rob po kolei, nie wszystkie na raz) Jak nie wyskocza 2, 3 mm do góry to dajesz gazu i w większości wypadkowa wyskoczą (nakrętki luzujesz, nie odkręcasz!)
no i luz.Wtryski zamowione,auto idzie do mechanika co by mnie glowa nie bolala
[ Dodano: Pią Wrz 18, 2020 20:43 ]
Okazalo sie ze wtryski w porzadku,nie potrzebnie sie pospieszylem z kupnem.Moze ktos potrzebuje ,moge odsprzedac oczywiscie taniej.Sa z gwarancja roczna
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum