Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1996
Próbuję wymienić pasek rozrządu ale napinacz nawet nie drgnie Sikałem WD40 i nic... Śruba nawet nie drgnie a pasek musze wymienić... Powoli tracę cierpliwość Macie jakieś propozycje? Bo już mi ręce opadają...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Lis 23, 2010 09:18, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 06, 2007 11:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
przede wszystkim to musisz miec dobry klucz, najlepiej jak to bedzie prosty ampulowy ale nakladany na duza grzechotke wtedy zdecydowany ruch w lewo i musi isc
w zadnym wypadku nie zakladaj ampulakow marketowych bo sie odrazu obrobia i jeszcze przy okazji srube podkatuja
ja odkrecilem tez przedluzanym zwyklym wygietym ampulakiem firmy proline, oczywiscie musialem zalozyc na klucz kawalek rurki, potem sruba tylko zgrzytnela ale poszla
potem srube dokrecam kluczem dynamometrycznym
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 73 Skąd: Trójmiasto i Hel
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 12:25
Tak jak napisał AndrewS - dobry sprzęt to podstawa. z nasadkami z "scheissmetalu" w ogóle szkoda podchodzić, bo więcej krzywdy niż pożytku z tego przyjdzie
Po drugie WD40 jest raczej słabym penetrantem to nie dziwne że "NIC"
Zamiast tego proponuje zwykła Cole. Nie ma takiej śruby, która by się oparła
Pozdr.
Desper
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum