Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004
Jestem w kontakcie z jednym z klubowiczów ale wiadomo że nikt nie wie wszystkiego.W związku z tym mam parę pytań żeby nie kupić czegoś nie potrzebnie.To znaczy które części mogą zostać.Od jednego z was już wiem że przekładni kierowniczej nie trzeba wymieniać tylko odwrócić.Czy do jej demontażu trzeba odsuwać ramę od nadwozia?Pytam bo widzę że mało tam miejsca i nie wiem czy przejdzie główka.
Czy wentylator nawiewu z nagrzewnicą bez klimy się różnią? Czy pedały się różnią?
Czy kolumnę kierowniczą ze wspomaganiem przełożę bez problemu?
Czy pompę hamulcową przeniosę na drugą stronę?Zdaję sobie sprawę że trzeba będzie przerobić dzwignię sterującą.
Mile widziane wszelkie uwagi na temat przeróbki.Na razie zbieram części.Jeżeli ktoś chciałby zadzwonić to podaję numer:604084166 I jeszcze edycja.Które z tych części są takie same w F i TF.Pytam bo znalazłem gościa który sprzedaje części ale głównie z MGF
Ostatnio zmieniony przez smutekh Czw Gru 16, 2021 23:35, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 16, 2021 18:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A dlaczego do góry nogami? Wyobraz sobie że obracasz go o 180 stopni ale w płaszczyznie poziomej.Po prostu główka wyjdzie po właściwej stronie.Nie będzie do góry nogami. Główka będzie nie od strony grodzi tylko od strony belki.Różnica tylko taka że główka będzie po przeciwnej stronie listwy.Jednak to przesunięcie będzie niewielkie i myślę że przeguby na kolumnie kierowniczej to zgubią zwłaszcza że kolumna ma możliwość zmiany swojej długości.
To tak jeszcze wyjasnie temat.Info uzyskalem od Sknerka ktory poprawial wlasnie przekladke angola na eu.Zmienianych bylo sporo klamotow.Bo przekladka niekoniecznie byla dobrze zrobiona.Problem z serwem hamulcowym,linka gazu i kupa innych dupereli
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
no to jest wlasnie do gory nogami, i nadal postuluje: wyimaginujcie sobie co sie dzieje z listwa przy kreceniu kierownica
Sorry że się denerwuję ale bredzisz kolego.Przeczytaj mój poprzedni post jeszcze ze cztery razy i nie przekręcaj magla tylko go odwróć tak żeby główka była po stronie przeciwnej samochodu.Jeżeli ci to sprawia problem to wez ołówek,połóż go na stole i obróć go żeby ostry koniec znalazł się tam gdzie przedtem był tępy koniec.Co ci się wtedy ustawi do góry nogami? Ja proszę o wypowiedzi osoby które mają doświadczenie techniczne i minimum pojęcia o mechanice.Proponuję żebyś już mi nie "pomagał" i nie zaśmiecał tematu.
Jak byś jej nie obracał to zawsze lewa strona będzie z prawej a prawa z lewej, więc nawet jak zamontujesz kierownicę nad maską tak żeby dało się ją podłączyć do wałka, to przy kręceniu w prawo będzie skręcać w lewo i odwrotnie.
I tu muszę przyznać rację.Rzeczywiście nie brałem pod uwagę faktu że jak obrócę maglownicę i główka wyjdzie po drugiej stronie listwy to zmieni się kierunek przesuwu tej listwy.Zwracam honor.Czyli fizycznie się da przełożyć ale nie ma to sensu bo działać nie będzie......Czyli magiel trzeba kupić.Tyle w temacie magla.
no to jest wlasnie do gory nogami, i nadal postuluje: wyimaginujcie sobie co sie dzieje z listwa przy kreceniu kierownica
Sorry że się denerwuję ale bredzisz kolego.Przeczytaj mój poprzedni post jeszcze ze cztery razy i nie przekręcaj magla tylko go odwróć tak żeby główka była po stronie przeciwnej samochodu.Jeżeli ci to sprawia problem to wez ołówek,połóż go na stole i obróć go żeby ostry koniec znalazł się tam gdzie przedtem był tępy koniec.Co ci się wtedy ustawi do góry nogami? Ja proszę o wypowiedzi osoby które mają doświadczenie techniczne i minimum pojęcia o mechanice.Proponuję żebyś już mi nie "pomagał" i nie zaśmiecał tematu.
mam wieksze doswiadczenie niz jestes w stanie sobie wyimaginowac, wlacznie z przekladkami, wlacznie z probami montazu pomylkowo dostarczonych przekladni RHD zamiast LHD
wiec JA wiem co pisze i dlatego kaze wam uruchomic wyobraznie, jakby to bylo takie proste to producenci mieli by jeden typ magla i nie bawili sie w jakies dwa typy
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
W poprzednim poście sprostowałem.Zwróciłem honor między innymi Tobie.Mój błąd i potrafię się przyznać.Ja Spierałem się z Tobą o to że magiel nie będzie do góry nogami.I podtrzymuję zdanie.Tylko finalnie nic z tego nie wyjdzie bo jak napisał nanab kierownicą będzie się kręciło na odwrót.Więc poniekąd wszyscy mają trochę racji.Konkluzja jest taka że pisząc że się nie da MIAŁEŚ CAŁKOWITĄ RACJĘ i sorki za te opryskliwe słowa.Acha i dostałeś punkt.Nie wiem czy to ważne ale zawsze......
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum