[ Dodano: Nie Cze 14, 2020 07:21 ] 0L0, to jednak nie da rady zdjąć listwy bez niszczenia spinek? Sam robiłeś czy lakiernik? Spinki gdzie i po ile dostałeś?
Hi anybody,
I am living in germany but orginal I am from the States. In the last 15 years I am collected Austin Rover and MGs and present time I have more than 26 Cars in a Exhibition.
At present time we restore a MG ZT-T MK2 in silver in the design from the UK Police
but we dont have all switches from this cars.
Now my question: On which way we can make the police option in function (with Toaf)
and on which way we can connect the blue lights with the police option. We have the blue lights on the roof and in the front just the police option will not work only with Toaf for testing. How we get this permanent?
Tydzień temu wymienione sprzęgło, wczoraj końcówka drążka którą uszkodziłem wymieniając sprzęgło, a dzisiaj naprawiłem tuningowy wydech który brzmiał tak:
https://www.youtube.com/watch?v=VepZSLxBmaI
To chyba słabo będzie działać jak regulujesz przód do tyłu a nie do osi pojazdu. Tzn. tak się robi, ustawia się przód względem tyłu, ale najpierw się ustawia tył do osi. Akurat ostatnio myślałem o zrobieniu sobie prostej maszynki do zbieżności, ale bardziej na zasadzie "na sznurki" tylko z promieniem lasera zamiast sznurków.
no tak tylko ze zauważ na czym się opiera tył, nie na obręczy czy oponie tylko na środku felgi - miejscu gdzie nawet ruszając śrubami kalibracyjnymi tylu, to miejsce nie zmienia swojej pozycji.
Urządzenie nie jest doskonale, ale już mam pomysł na v2 w której kompensacja kola przodu nie będzie miała znaczenia.
Powiem tak - do tej poru używałem żyłek na stale zamocowanych do 2 profili aluminiowych które kładłem na kobyłkach z przodu i tylu auta. Profile, żyłki były b dokładnie liczone żeby nie było jakiś krzywizn itd - generalnie po ustawieniu na żyłki jeździło sie ok. Założyłem ten mój laser do 2 aut i wyszło mi ze oba przednie kola są równo, ale sa ustawione zbieżnie. Wiec albo jednak na żyłki nie da sie ustawić dokładnie ( a robiłem to zawsze z linijka i przyklejona poziomica) albo tej mój wynalazek jest nic nie wart
Najwięcej problemów sprawia kalibracja lasera w domowych warunkach - ale finalnie użyłem do tego poziomicy autopoziomujacej i akcelerometru mpu6050 i myślę ze dokładność tego jest dużo lepsza niż żyłki, nie wspominając już o stacjach diagnostycznych w których to chyba rzucają sprzętem do geometrii bo nigdy mi nie umieli ustawić kol dobrze (a kilka zakładów zwiedziłem:))
[ Dodano: Czw Paź 29, 2020 11:30 ]
ustawiłem zbieżność w ZR na laser - auto prowadzi się lepiej, kierownica idealnie prosto i auto leci jak po szynach
Ja dzis przelutowalem styki i rezystory w CCU, dziwne bo w pewnym momencie podczas lutowania styków gniazd jeden z nich wylądował na biurku a był w pewnej odległości od lutowanych miejsc
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Ja dzisiaj w końcu dokonali eutanazji 400. Służył mi dzielnie długo (z różnymi emocjami jak co niektórzy pamiętają, albo i nie) ale ostatnie 4 lata stał i rdzewiał. Czas jakiś się oszukiwałem, że jeszcze go w wolnym czasie odnowię, ale ten wolny czas jakoś uparcie nie występuje. Także ten... Czas wymienić podpis.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum