Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT-T 190] bład P1477
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT-T 190] bład P1477
Autor Wiadomość
Gusio92 



Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 167
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT-T

Wysłany: Czw Kwi 07, 2022 16:45   [MG ZT-T 190] bład P1477
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004

Witam mam problem z moim MG ZT-T 190 mianowicie wyrzuca błąd p1477 za niskie napięcie , zwarcie do masy błąd stały według toafa. Po próbie skasowania i odpalenia samochodu błąd odrazu wyskakuje. Z tego co czytałem w google błąd dotyczy urządzenia VIS. Za pomocą toafa występowałem oba visy i visy słychać że reagują. Moje pytanie brzmi czy visy są do wymiany? Jeśli tak to trzeba oba wymienić czy tylko jeden z dwóch?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 07, 2022 16:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Czw Kwi 07, 2022 19:04   

Gusio92 napisał/a:
Moje pytanie brzmi czy visy są do wymiany?
można wymienić i można naprawić.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Gusio92 



Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 167
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT-T

Wysłany: Czw Kwi 07, 2022 21:13   

Hmm czyli Visy są niesprawne? Nawet mo mimo tego że Toafem je wysterowałem?
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Kwi 08, 2022 18:41   

Gusio92 napisał/a:
czyli Visy są niesprawne?
jeden jest uszkodzony , błąd 1477 dotyczy tego od wtórnej komory kolektora ( Vis 2 ) , steruje klapkami.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Gusio92 



Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 167
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT-T

Wysłany: Pią Kwi 08, 2022 19:19   

Czyli mam rozumieć że to jest ten najbliżej grodzi?
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Kwi 08, 2022 21:02   

Nie. 6 klapek sterowana jest Power Visem , czyli tym drugim.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Gusio92 



Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 167
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT-T

Wysłany: Wto Kwi 12, 2022 06:20   

Czyli ten co w poziomie jest przykrecony do kolektora ssacego
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Kwi 12, 2022 12:09   

Gusio92 napisał/a:
Czyli ten co w poziomie jest przykrecony do kolektora ssacego
tak
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
melo102 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2020
Posty: 41



  Wysłany: Sob Lip 09, 2022 08:06   

Witam Wszystkich

mam problem silniczkami VIS.
Vis balance zalany olejem był no i ktoś grzebał wcześniej , zatrzaski wyłamane 2 czy 3, widać że jedna ścieżka była uszkodzona przepalona i ktoś lutował to, brak przejścia sprawdzając miernikiem. Ja wlutowalem mostek z drucika, ale i tak nie działa. Balance nie reaguje, silniczek działa na 6v na 12 dymi jak na krótko sprawdzałem szybko dotykając nawet pomimo intensywnego wcześniejszego czyszczenia powietrzem i wycierania oleju w papierowy ręcznik , pewnie uzwojenia się uszkodziło bo skoro ta ścieżka przepalona na płytce była .
Vis Power problem z otwarciem obudowy , przy pinach zalane scisło fabrycznie ta masą- problem z otwarciem żeby nie uszkodzić. Ten reaguje po odchyleniu obudowy, silniczek włącza się i obraca ale jak domyślam tą odchyloną obudowę blokuje się i zatrzymuje .

Diagnostyka Toafem pokazuje 3 lub 2 błędy.

Sam tego nie ogarnę.
Szlak mnie trafia z tym.

Auto raz odpala po nocy raz nie, jak postoi nawet na słońcu 20-30 stopni nie odpala, nawet na benzynie nic nie daje jak zostawię go.
Spała dużo nawet jak się pedał muska lekko.

Czy ktoś z forumowiczów aktualnie zajmuje się naprawą robił to i ma wiedzę i wprawę do ogarnięcia tematu,
Lub macie info i namiary na nowe od sprawdzonego sprzedawcy i najlepiej po modyfikacji tych vis bo podobno takie wychodziły jako nowszy model mniej awaryjne.

Proszę pomocne rady o nr tel. czy email.
Dziękuję za szybką odpowiedz
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Lip 09, 2022 12:18   

Chyba sash997 się tym parał.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sob Lip 09, 2022 12:52   

dzieju Woox Serwis
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
melo102 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2020
Posty: 41



Wysłany: Nie Lip 10, 2022 20:23   

Dziękuję za powyższe namiary, jutro zadzwonię.

Udało mi się otworzyć też vis Power i naprawić , walnięty był mikrostyk i zimne luty w 2 miejscach . Mikrostyk podmieniłem z vis balance , zlutowalem i działa :)
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Błąd - EP-E02
krucha91 Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Lut 05, 2012 17:06
witgut
Brak nowych postów [R75]błąd IPK F6
kalafior Rover serii 75, MG ZT 8 Pią Paź 18, 2019 21:34
kalafior
Brak nowych postów [R75] Błąd na klimatroniku
PatrykMakowski Rover serii 75, MG ZT 0 Czw Maj 16, 2019 23:31
PatrykMakowski
Brak nowych postów [R75] nie kręci, błąd na ipk
mazmazik Rover serii 75, MG ZT 3 Wto Lip 31, 2018 23:02
automechanik
Brak nowych postów [R 75 2.0 V6] Bład P1319
estern Rover serii 75, MG ZT 1 Pon Paź 19, 2015 15:53
BetJar



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink