No cóż-dzięki koledzy za podpowiedz,zmieniam zapłon +10zł księdzu na tacę żeby było OK
bo na dzień dzisiejszy nie mam 1500zł żeby swoją II generację przerobić na sekwencję.
Dobrze zrobiona instalacja II gen. też nie strzela.
Tylko że magik, który potrafi DOBRZE założyć II gen. to unikat.
Na szczęście znam warsztat, gdzie pracują tylko tacy.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 15:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. lubię docisnąć gaz do końca i jeździć przez dłuższy czas na 100% możliwości silnika a gaz sprawia kłopoty przy takiej jeździe.
przyjedz na zlot to pokaze ci jak jezdzi rover z instalacja ktora ma 160 tys.
Kozik napisał/a:
. Wolę nie jeździć niż jeździć na gazie (przecież są autobusy lub jazda emerycka wtedy mało pali i jedzie się tak jak na gazie )
polecam przejechac sie autobusem w taka np. trase Warszawa<--> Tarnow
potem pogadamy, pozatym ja na gazie tez moge jechac emerycko
Kozik napisał/a:
7. Jak będę szukał oszczędności to będę kupował benzynę z ukrainy
taaaa ktorej jakosc jest delikatnie mowiac taka sobie
paff napisał/a:
ja mam bardziej praktyczne obawy
- boje sie ze zrobie gazem kuku mojej glowicy gniazdom zaworow, uszczelce pod glowica a jak zrobi to cale oszczednosci diabli wzieli a moim zdaniem trzeba by liczyc ze w czasie eksploatacji gazu pojawi sie usterka kosztujaca 1000pln spowodowana/przyspieszona gazem
wiesz ile moge sobie takich uszczelek, silnikow, a nawet samochow kupic za kasa zaoszczedzona przy przebiegu 160 tys ??.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Jeśli robisz 2000km/miesiąc to opłaca Ci się zainwestować w instalację sekwencyjną.
Zwróci Ci się po roku, szczególnie, że butlę i przewody można wykorzystać.
Ja bym na Twoim miejscu nie tracił pieniędzy na ratowanie tego co masz, 2 generacja do takiego samochodu to grzech.
Kozik - jeśli instalacja jest zrobiona fachowo i jest to wtrysk gazu to możesz mi wierzyć, jeździ się tak samo komfortowo jak na benzynie.
Nie słyszałem, żeby ktoś jeździł przez dłużczy czas na 100% możliwości silnika.
Znaczy co, jeździ przy 7000obr przy największej mocy, czy jak?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum