Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Okleina kokpitu Hartman
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Okleina kokpitu Hartman
Autor Wiadomość
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 22, 2010 22:09   

Po 1. 600 po lifcie siedza 30mm nizej.
Po 2.
Pływak napisał/a:
Chociaż wątpię w to -30mm bo tyle chyba nawet MG od R się nie różni.
Nie bylo 600 MG, wiec nie ma porownania.
Po 3. Nie wolno zmieniac samych sprezyn. Amortyzator bedzie pracowal w nie przewidzianych warunkach.
Po 4.
olek997 napisał/a:
kurcze bo jak sobie wstawie fele 17 to warto by lekka glebe zrobić...
Najpierw wstaw te fele, a potem zobacz czy chcesz jeszcze glebe robic.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 22, 2010 22:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 22, 2010 22:13   

Nigdzie nie pisałem o MG 600 tylko o różnicy między sportowymi wersjami rovera jakimi są MG, a zwykłymi bo z tego co pamiętam ktoś mierzył i różnica była rzędu 25mm dlatego obniżenie o 30mm tego samego modelu po lifcie wydało mi się dziwne ale skoro tak jest nie wnikam bo się nie znam na 6setkach widocznie przed liftem musiała być straszna koza skoro inżynierowie postanowili posadzić zwykłą wersję aż o 30mm ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
olek997 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 516
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Cze 22, 2010 22:18   

Perez, skad wiedza ze az o 3 cm został obnizony?"
_________________
moja 600-tka "ślicznotka"
http://www.autocentrum.pl...rover-600-1998/
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 22, 2010 22:21   

Pływak napisał/a:
widocznie przed liftem musiała być straszna koza skoro inżynierowie postanowili posadzić zwykłą wersję aż o 30mm ;)

Moj jest przed FL i koza nie jest straszna, ale ktos juz na pewno zmienial amortyzatory, toc to 300kkm.
olek997 napisał/a:
Perez, skad wiedza ze az o 3 cm został obnizony?

Praktycznie wszedzie tak mowia i pisza, ale zeby nie byc goloslowny zaraz poszukam.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 22, 2010 22:23   

Coś mi się nie widzi że aż o 30mm i to w serii ;> 10mm to rozumiem i tak gdzieś jest napisane że po lifcie obniżyli o ten 1cm.
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 22, 2010 22:24   

Kurcze wikipedia mowi, ze 10mm. Skad wszystkim sie wzielo te 30mm :/
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 22, 2010 22:25   

Perez napisał/a:
kad wszystkim sie wzielo te 30mm :/
sam jestem ciekaw :wink:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
olek997 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 516
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Cze 22, 2010 22:25   

kilka psotów wyżej dałem link że ejst napisane z eo 1cm w dół poszedł
_________________
moja 600-tka "ślicznotka"
http://www.autocentrum.pl...rover-600-1998/
 
 
 
Zeus 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 69
Skąd: Raszyn-Rybie



Wysłany: Wto Cze 22, 2010 23:32   

Dobra a jeśli jesteście już w temacie zawieszenia to od jakiego samochodu mogę dopasować gwintowane zawieszenie, bo z tego co sie orientuje nie ma dedykowanych gwintów do 600 i jeśli można to dajcie jakiś link
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
olek997 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 516
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Cze 22, 2010 23:37   

A Aa to kompletnezaiweszenie bilsteina co jes tu tomiego za 4 koła? :) moze to to o co ci chodzi, check it, ja sie nie znam:)
_________________
moja 600-tka "ślicznotka"
http://www.autocentrum.pl...rover-600-1998/
 
 
 
Zeus 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 69
Skąd: Raszyn-Rybie



Wysłany: Wto Cze 22, 2010 23:54   

nie, chodzi mi o zawieszenie z regulacją różnych parametrów np wysokości, twardości
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Sro Cze 23, 2010 00:18   

To może do Accorda CC7 V gen możesz poszukać,w końcu Accord V i RH600 to bliźniaki :wink:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Cze 23, 2010 14:40   

Zeus, wyslij zapytanie na tej stronie
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Cze 24, 2010 15:00   

Perez napisał/a:
Kurcze wikipedia mowi, ze 10mm. Skad wszystkim sie wzielo te 30mm :/


Zwróć uwagę, jaka jest różnica w wysokości pomiędzy 620SDi (Docenta), a moją 620Ti. Jesli dobrze pamiętam auta były z podobnego roku (oba w wersji przedliftowej).

[ Dodano: Czw Cze 24, 2010 15:00 ]
Pływak napisał/a:
Zdechną.... każdy amortyzator, który nie pracuje dla siebie w optymalnych warunkach prędzej czy później zdechnie. Zwykły amortyzator pozostaje cały czas ściśnięty na progresywnych sprężynach i często dobija do końca. No chyba, ze jest tak jak Tomi piszę, ze po lifcie usiadł 30mm, a te sprężyny podają obniżenie do wersji przedliftowej więc wtedy nie zdechną amortyzatory ale i Twoje auto nie pójdzie w dół bo masz już wersje po lifcie. Chociaż wątpię w to -30mm bo tyle chyba nawet MG od R się nie różni. Co do twardości zawieszenie to najlepszą opcją dla wygodnych wydaja się być właśnie Koni z regulacją siły tłumienia chyba nawet dobryziom pisał, że przy skręconej regulacji niewiele różnią się od serii jeśli chodzi o komfort...


Pozwolę sobie z tym nie zgodzić. Moja 4-setka przejechała na takim zestawie po polskich drogach ok. 80kkm i nie wykazywała oznak zmęczenia. W kwestii obniżenia o 30 mm., to nie jest żadne obniżenie. Jest to jedynia taka różnica, czy jeździ się samemu, czy ma się 2, 3 osoby na pokładzie.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Cze 25, 2010 13:34   

Tomi napisał/a:
Zwróć uwagę, jaka jest różnica w wysokości pomiędzy 620SDi (Docenta), a moją 620Ti. Jesli dobrze pamiętam auta były z podobnego roku (oba w wersji przedliftowej).

Tutaj jest haczyk, bo Twoja byla w tzw. wersji przejsciowej i nie wiadomo jakie miala zawieszenie, bo wnetrze miala po lifcie, ale z zewnatrz byla przed liftem.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Cze 25, 2010 13:54   

Była w całości przed liftem. Tapicerka, listwa, silnik z kopułką, łamany kluczyk bez immobilizera, wszystko z wersji przedliftowej. Po czym wnosisz, że przejściowa? Co miała z wersji po lifcie?
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Cze 25, 2010 14:23   

ZTCP po zdjeciach to miala wnetrze, ale zaraz jeszcze raz lookne na te zdjecia, bo moze sie pomylilem. A to byl rocznik 97?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Cze 25, 2010 14:26   

96 pierwsza rej. 97 (jeśli dobrze pamiętam). Ale jestem pewien na 100%, że była w całości przedliftowa. Nie jestem pewien natomiast 6-setki docentowej, czy była 96 czy 97.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Cze 25, 2010 14:27   

Faktycznie przed FL, pewnie z kims mi sie pomylilo co mial 600 co miala tylko wnetrze po FL i to byl 97rok.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Cze 25, 2010 14:36   

Co nie zmienia faktu, że Ti jest wyraźnie niższy... i nie jest to 1 cm.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Okleina kokpitu
lukas-g15 Tuning wizualny 9 Nie Gru 19, 2010 21:42
tronsek
Brak nowych postów R400 OKLEINA KOKPITU
okleina drewnopodobna, nowy mieszek zmiany biegów, nowe podświetlenie zegarka
camaro17 Tuning wizualny 28 Sob Gru 18, 2010 23:09
FatMatic
Brak nowych postów Okleina kokpitu w r 200 (okrąglaku)
paka_88 Tuning wizualny 18 Czw Sie 12, 2010 17:35
Nowal
Brak nowych postów [MGF] okleina pulpitu!!!
trollbee Tuning wizualny 4 Czw Wrz 25, 2008 00:44
trollbee
Brak nowych postów listwa kokpitu
NN93 Tuning wizualny 4 Sro Wrz 21, 2011 00:41
FatMatic



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink