Chociaż wątpię w to -30mm bo tyle chyba nawet MG od R się nie różni.
Nie bylo 600 MG, wiec nie ma porownania.
Po 3. Nie wolno zmieniac samych sprezyn. Amortyzator bedzie pracowal w nie przewidzianych warunkach.
Po 4.
olek997 napisał/a:
kurcze bo jak sobie wstawie fele 17 to warto by lekka glebe zrobić...
Najpierw wstaw te fele, a potem zobacz czy chcesz jeszcze glebe robic.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 22, 2010 22:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nigdzie nie pisałem o MG 600 tylko o różnicy między sportowymi wersjami rovera jakimi są MG, a zwykłymi bo z tego co pamiętam ktoś mierzył i różnica była rzędu 25mm dlatego obniżenie o 30mm tego samego modelu po lifcie wydało mi się dziwne ale skoro tak jest nie wnikam bo się nie znam na 6setkach widocznie przed liftem musiała być straszna koza skoro inżynierowie postanowili posadzić zwykłą wersję aż o 30mm
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
widocznie przed liftem musiała być straszna koza skoro inżynierowie postanowili posadzić zwykłą wersję aż o 30mm
Moj jest przed FL i koza nie jest straszna, ale ktos juz na pewno zmienial amortyzatory, toc to 300kkm.
olek997 napisał/a:
Perez, skad wiedza ze az o 3 cm został obnizony?
Praktycznie wszedzie tak mowia i pisza, ale zeby nie byc goloslowny zaraz poszukam.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Kurcze wikipedia mowi, ze 10mm. Skad wszystkim sie wzielo te 30mm
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 69 Skąd: Raszyn-Rybie
Wysłany: Wto Cze 22, 2010 23:32
Dobra a jeśli jesteście już w temacie zawieszenia to od jakiego samochodu mogę dopasować gwintowane zawieszenie, bo z tego co sie orientuje nie ma dedykowanych gwintów do 600 i jeśli można to dajcie jakiś link
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Cze 24, 2010 15:00
Perez napisał/a:
Kurcze wikipedia mowi, ze 10mm. Skad wszystkim sie wzielo te 30mm
Zwróć uwagę, jaka jest różnica w wysokości pomiędzy 620SDi (Docenta), a moją 620Ti. Jesli dobrze pamiętam auta były z podobnego roku (oba w wersji przedliftowej).
[ Dodano: Czw Cze 24, 2010 15:00 ]
Pływak napisał/a:
Zdechną.... każdy amortyzator, który nie pracuje dla siebie w optymalnych warunkach prędzej czy później zdechnie. Zwykły amortyzator pozostaje cały czas ściśnięty na progresywnych sprężynach i często dobija do końca. No chyba, ze jest tak jak Tomi piszę, ze po lifcie usiadł 30mm, a te sprężyny podają obniżenie do wersji przedliftowej więc wtedy nie zdechną amortyzatory ale i Twoje auto nie pójdzie w dół bo masz już wersje po lifcie. Chociaż wątpię w to -30mm bo tyle chyba nawet MG od R się nie różni. Co do twardości zawieszenie to najlepszą opcją dla wygodnych wydaja się być właśnie Koni z regulacją siły tłumienia chyba nawet dobryziom pisał, że przy skręconej regulacji niewiele różnią się od serii jeśli chodzi o komfort...
Pozwolę sobie z tym nie zgodzić. Moja 4-setka przejechała na takim zestawie po polskich drogach ok. 80kkm i nie wykazywała oznak zmęczenia. W kwestii obniżenia o 30 mm., to nie jest żadne obniżenie. Jest to jedynia taka różnica, czy jeździ się samemu, czy ma się 2, 3 osoby na pokładzie.
Zwróć uwagę, jaka jest różnica w wysokości pomiędzy 620SDi (Docenta), a moją 620Ti. Jesli dobrze pamiętam auta były z podobnego roku (oba w wersji przedliftowej).
Tutaj jest haczyk, bo Twoja byla w tzw. wersji przejsciowej i nie wiadomo jakie miala zawieszenie, bo wnetrze miala po lifcie, ale z zewnatrz byla przed liftem.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 13:54
Była w całości przed liftem. Tapicerka, listwa, silnik z kopułką, łamany kluczyk bez immobilizera, wszystko z wersji przedliftowej. Po czym wnosisz, że przejściowa? Co miała z wersji po lifcie?
ZTCP po zdjeciach to miala wnetrze, ale zaraz jeszcze raz lookne na te zdjecia, bo moze sie pomylilem. A to byl rocznik 97?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 14:26
96 pierwsza rej. 97 (jeśli dobrze pamiętam). Ale jestem pewien na 100%, że była w całości przedliftowa. Nie jestem pewien natomiast 6-setki docentowej, czy była 96 czy 97.
Faktycznie przed FL, pewnie z kims mi sie pomylilo co mial 600 co miala tylko wnetrze po FL i to byl 97rok.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 14:36
Co nie zmienia faktu, że Ti jest wyraźnie niższy... i nie jest to 1 cm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum