Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 459 Skąd: Wrocław/Wieluń
Wysłany: Wto Wrz 23, 2014 10:58
ja ją wyciągałem już chyba z 8 razy więc wyjmuję ją w jakieś 7 minut ale nawet za pierwszym razem wyciągniesz ją w 25 minut spokojnie. Jest gdzieś intrukcja na forum
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 23, 2014 10:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 22 Wrz 2014 Posty: 17 Skąd: Nowy Dwór Maz
Wysłany: Nie Paź 26, 2014 13:40
Ja przy próbie takiej modyfikacji niestety uszkodziłem ten tranzystor... Czy jest jakaś możliwość naprawy takiego pilota? Wlutowanie jakiegoś innego bądź znalezienie identycznego ?Co jest napisane na tym tranzystorze , bo ja niestety nie przeczytam.Z góry dziękuję za pomoc.
Ja też przymierzam się do polepszenia zasięgu, choć póki co świetny efekt przynosi ... przyłożenie pilota do głowy - momentalnie zwiększenie zasięgu 5-10x
U mnie w 75 zasięg jest dość mizerny, ale wiele się tu naczytałem o długościach drucika - 16 cm, 8, 5... Ile w końcu powinno być w Roverze 75, przedlift (2000 rok)?
Trochę obawiam się modyfikowania tego, bo to drobne elementy są i mogę zwyczajnie przegrzać układ albo rozlutować coś więcej.
Ile ja się nastałem z tym durnym alarmem przy aucie żeby je otworzyć, ile razy przechodziłem tę procedurę "synchronizacji" czy resetowania i jeszcze ten pomysł że auta nie odpalę póki pilot nie raczy zadziałać a do tego wystarczyło zostawić telefon w aucie i alarm wył.
W tamtym roku się wnerwiłem, podzwoniłem, podjechałem do gościa który zajmuje się alarmami, zapłaciłem chyba z 300zł i po paru godzinach miałem wywalony stary alarm a na jego miejsce nowy z nowym pilotem, bezproblemowy. Działa zawsze, nie muszę jak kretyn przykładać pilota do auta żeby je otworzyć, mogę zostawić telefon w środku i nie zacznie wyć, nadal mam czujnik ruchu zatem auto mogę zostawić bez zamykania dachu ( i tak tego nie robię ale da się). Serio, jeden z lepszych wydatków na moje MGF.
Do poprawy zasięgu wystarczy drucik, dla świadomości:
- drucik najlepszy lakierowany
- forma wygięcia drucika (zygzak)
- drucik nie może przylegać do układu dlatego, wyginamy w miejscu lutowania nóżkę na której musi się unosić
- usadowiony z przodu, w obudowie wewnątrz jest wgłębienie gdzie można ułożyć drucik
z tyłu układu gdzie jest bateria nie mocujemy gdyż są zakłócenia
- między drucik a układ wsuwamy karteczkę, aby nie doszło do zwarcia
Przed wymianą baterii 10 cm od drzwi kierowcy.
Po wymianie 5m w linii prostej od drzwi kierowcy.
Jakbym miał drugi pilot sprawny to zaryzykowałbym z podniesieniem napięcia w celu doświadczalnym
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum