Jak tak dalej będzie mi sprawiał tyle problemów to go sprzedam i kupię sobie beemkę albo audi, wrrr
...że niby takie bezawaryjne? ...a może utożsamiasz się w tą grupą społeczną?
Masz bardzo wyjątkowy i oryginalny samochód. Jak już zmieniać na inną markę, to na równie wyjątkową i oryginalną.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 27, 2008 10:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Nie Sty 27, 2008 10:44
artfrik napisał/a:
Jak tak dalej będzie mi sprawiał tyle problemów to go sprzedam i kupię sobie beemkę albo audi, wrrr
Nie no, teraz to się wkurzyłam Może kupiłeś hebla, a marudzisz na markę?
Ja kupiłam mojego roverka w dobrym stanie (tak myślę) i nie narzekam, wprost przeciwnie jestem zachwycona
Jak tak dalej będzie mi sprawiał tyle problemów to go sprzedam i kupię sobie beemkę albo audi
Hm... A czy to nie Ty czy też poprzedni właściciel go źle potraktował klejąc króciec, zamiast wymienić?
Moim zdaniem takie oszczędności się mszczą i nie zależy to od marki - Audi, czy BMW tak potraktowane odpłaciłoby Ci podobnie...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Na drodze Kraśnik-Lublin (jakieś ~40km) wypił cały zbiorniczek płynu, a po odkręceniu korka przy rozgrzanym silniku nie ma ciśnienia, kiedyś było
Cały zbiorniczek płynu to nie jest aż tak strasznie dużo, przy wymianie układ był dobrze odpowietrzony ?
Poczekaj, obserwuj... masz typowe objawy HGF ?
ps. a myślisz, że z BMW nie będzie problemów ?
Nie wiem jaką pojemność ma układ chłodzenia, ale łącznie z wymianą wlałem już mu 7,5 l płynu, jeszcze troche i druga 5 litrowa bańka się skończy...
Przy okazji spytam czy i kiedy należy wymienić szpilki? Kiedyś czytałem że ktoś je mierzy, więc jakie powinny mieć wymiary? I kiedy należy wymienić magistralę olejową, jaki jest jest koszt? Gdzie najlepiej kupić uszczelkę, nie che żeby ktoś mi wcisnął ten stary typ uszczelki, to będzie już moja trzecia.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Przy okazji spytam czy i kiedy należy wymienić szpilki? Kiedyś czytałem że ktoś je mierzy, więc jakie powinny mieć wymiary? I kiedy należy wymienić magistralę olejową, jaki jest jest koszt? Gdzie najlepiej kupić uszczelkę, nie che żeby ktoś mi wcisnął ten stary typ uszczelki, to będzie już moja trzecia.
artfrik, czy Ty zaczynasz dopiero przygodę z forum?
Odpowiedzi na Twoje pytania padły na forum co najmniej kilka razy. Znajdziesz je również w technicznym FAQ oraz w podwieszonym wątku dot. nowego typu uszczelki głowicy.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
W międzyczasie faktycznie znalazłem kilka informacji, sam nawet o tym pisałeś
Nr katalogowy uszczelki to LVB500190, znalazłem też, że nowa w odróżnieniu od tej starego typu jest cała stalowa, szkoda, że poprzednim razem tego nie wiedziałem, ehh a co do szpilek to skoro już trzecia uszczelka to ich czas już chyba nadszedł, po prostu nie chce wymieniać czegoś bez potrzeby...
Nie doszukałem się jakie wymiary powinny mieć szpilki
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum