Forum Klubu ROVERki.pl :: camaro17 - R400
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Maj 20, 2011 09:36
camaro17 - R400
Autor Wiadomość
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Paź 21, 2009 00:04   

Bo japońskie :wink:
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 21, 2009 00:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Sro Paź 21, 2009 10:36   

Nie, nie panowie a więc:

1) jest to oryginalny produkt Hondy, racja.... made in Japan,
2) była seryjnie montowana w najmocniejszej wersji Hondy Civic VTi 167km
3) jest lepiej wykonana niż te tuningowe, no może nie wygląda jak ta tuningowa
4) racja trzeba wiercić 4 otwory w karoserii, jednak jej mocowanie spełnia lepszą rolę niż te które mają uszy
5) posiadacze Hond zdecydowanie wybierają te i org. z Hond Integry type-r (ciężko dostępne na rynku wtórnym, w ASO ponad 200 zł) z racji wykonania i trwałość, zresztą nie ma co się dziwić najlepsze firmy tuningowe Hond robią swoje rozporki właśnie z takimi mocowaniami a nie z "uszami"
6) cena 53 zł (nowa z atestem) a nie 100-150 za tuningowe
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Sro Paź 21, 2009 10:55   

camaro17 napisał/a:
racja trzeba wiercić 4 otwory w karoserii
Czegos nie rozumie. Rozporka powinna byc mocowana do srub mocujacych macphersony z buda, wiec co Ci da przykrecenie jej gdzies indziej?
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Sro Paź 21, 2009 11:40   

Lechos, nie koniecznie, rozpórka jest montowana powyżej mocowań amortyzatorów to znaczy na oparciu blachy. Nigdzie nie jest napisane że uszy rozpórki muszą być mocowane do śrub amortyzatora, jeżeli taki system mocowania jest stosowany przez znane i profesjonalne firmy które robią zawieszenia do sportu to coś musi być w tym.

Dla przykładu
MUGEN


TEIN


W weekend będzie montowane, także wszystko się wyjaśni już niebawem.
 
 
 
tommyyogi 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 409
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 26, 2009 19:25   

W takimm razie czekm na pokaż Twojej rozporki .

Pozdro
_________________
R.I.P Historia Rovera zakończona i nigdy więcej nie chcę jej powtarzać.
RoVeR 416 Si '96
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Paź 26, 2009 19:27   

Witam, o to zdjęcia zapowiedzianej rozporki .

Zaraz po zamontowaniu



Po dodatkowym tuningu :mrgreen:

 
 
 
Koniu_zory 




Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 33
Skąd: Żory

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 27, 2009 00:43   

co to masz na wężu od chłodnicy? rurka bo pewnie wąż łączyłeś ale co z niej wystaje?? co to za kabelek?
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 27, 2009 06:41   

blow off :mrgreen: żart ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
50Juro 



Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: Łódz

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 27, 2009 12:03   

Camaro powiem ci szczerze ze szanuje twoją prace ale wydaje mi sie ze powoli zaczynasz przesadzac np z tymi zegarami na desce. Rover nie bedzie autem sportowym nie wazne co zrobisz to zawsze bedzie rover ze swoim angielskim temperamentem i spokojem.
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 18:24   

Wreszcie dostałem zamówione tweetery :!: I trzeba było je jakoś zamontować, można było iść po najniższej linii oporów i zamontować gdzieś na drzwiach lub w osłony lusterek. Lecz specjalnie zamówiłem takie tweeterki z aluminiowa obudową, aby ładnie wyglądały na słupku i tam je zamontowałem.
Z montażem nie było problemów, co do podłączenia też raczej nie było.



A tak wyszło na gotowo.



 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 19:08   

szczerze to wygląda to tragicznie...
tu masz jak powstawały moje słupki (niestety trzeba się zalogować) + kilka innych rzeczy:
http://strefacaraudio.pl/...ocza-vt7329.htm
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 20:15   

Jak wyżej niestety nie wygląda to za dobrze imo lepszym rozwiązaniem było by flokowanie przez to obklejenie tym skóropodobnym materiałem tylko zepsułeś efekt swojej ciężkiej pracy...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
tommyyogi 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 409
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 21:01   

nio i wyszła z Tego kupa ;( beznadzieja ,
Camaro pokaż klasę chyba stać Cię na wiecej.



Ocena wykonania : 1
Ocena pomysłu : 3-

Do poprawki
_________________
R.I.P Historia Rovera zakończona i nigdy więcej nie chcę jej powtarzać.
RoVeR 416 Si '96
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 21:06   

pojechali po ambicji :D ale fakt, wygląda to nieciekawie... Camaro wierzymy w Ciebie :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
walkie 




Pomogła: 19 razy
Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 21:13   

Camaro, jeszcze jedna taka modyfikacja a zmienię Ci nicka na mr.destruktor ;)
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
pajda 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 312
Skąd: Jarocin



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 21:56   

Z chęcią przeczytałem cały post i dochodzę do takich wniosków

na plus:
-felgi
-środek (aczkolwiek mam zastrzeżenia-patrz minusy)
-pomalowane lusterka
itd

minusy:
-siatka w miejscach halogenów. Dlaczego ich nie kupisz i zamontujesz ? siatka wyglada niczym rodem z calibry
-złoty kolor dodatków
-milion dodatkowych wskaźników....nasuwa się pytanie...PO CO ? pod maska masz 1.4 L a zaczyna to wyglądać jak pseudowyscigowka...pamiętaj, ze to ROVER
-tweetery, a raczej sposób ich montażu
-Mega Hiper Wielki Stożek na co i po co ? w ogóle poczytałeś trochę przed jego założeniem ? czy był to kolejny pomysł a'la Need for Speed ?

Ogólnie proponuję czerpać pomysły z inwencji twórczych kolegi Pływak'a, jak dla mnie jego samochód jest wypieszczony na glanc !


Prosisz o opinie wiec ją dostajesz, mam nadzieję, że słowa krytyki przyjmiesz jak prawdziwy facet i wyciągniesz wnioski.

Pozdrawiam i życzę owocnej pracy na dalszymi modyfikacjami :wink:
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 22:51   

camaro17 napisał/a:
Nigdzie nie jest napisane że uszy rozpórki muszą być mocowane do śrub amortyzatora
slucham?

Niewiem czy tylko ja tak sadze ale rozporki do silnika 1.4 to po prostu przerost formy nad trescia.

A slupki...nie bede powtarzal po kolegach. Jednym zdaniem do poproawy

camaro17, Na poczatku dokonywales ciekawych modow wskazowek, felgi, malowanie zaciskow, chwala Ci za to ale masz jakies odchyly czasami. Zaczelo sie chyba od tych zielonych wskazowek (dobrze, ze ich nie ma) poprzez dodatkowe liczniki napiecia aku itd konczywszy wlasnie na rozporce

Tweetery jak najbardziej super pomysl ale zrob to ladnie!
 
 
zippermann 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 129
Skąd: Hajnówka



Wysłany: Wto Lis 17, 2009 09:18   

Tak jak pisze 50Juro, ten samochód ma specyficzny angielski temperamentem i spokój.
Jest ładny sam w sobie. Chcesz coś dodać, rób to ze smakiem, aby nie zniszczyć jego stylu.

Dołożyłeś ramki na zegary, ok. Świecące wskazówki, ok, ale led'y w podświetleniu to już masakra. Oryginalny bursztyn naprawdę idealnie pasuje
Tweetery poprawiają jakość dźwięku, nie wiem czy wiesz, ale twórcy tego auta i o tym pomyśleli.

Co do "modyfikacji" silnika, to też się pytam po co tam ta pucha ? Silniczek miał za mało powietrza ?
 
 
Foczes 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: Kalisz

Rover 200

Wysłany: Wto Lis 17, 2009 11:59   

zippermann napisał/a:

Co do "modyfikacji" silnika, to też się pytam po co tam ta pucha ? Silniczek miał za mało powietrza ?


Kolejny zwolennik fabrycznych Modów ... :nook:
_________________
...::: Streetracing Team Kalisz :::...
http://www.e-xtreme.info/index.php
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 17, 2009 12:15   

tylko, że stożek na seryjnym silniku nic nie daje :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink