Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 5 Skąd: Italia
Wysłany: Sro Mar 03, 2010 18:07
Rowan napisał/a:
Dam-Kam, nie tam jest Garett.
drupi77, a ty nie masz czasem chipa robionego?
Cisnienie można podnieść tylko maksymalne, po przez zmiany Overbooscie.
Mam dodatkowa centraline. Przechwytuje dane z orginalnej, przeprogramowuje i odsyla juz zmienione. Samochod zyskal dodatkowych 15 konikow oraz 50 Nm prz tym samym spalaniu. W pewnym stopniu wyeliminowany zostal w ten sposob problem pustki ponizej 2000 obrotow. Moj juz przy 1500-1600 zaczyna zwawo pchac do przodu. Dodatkowo wyeliminowalem zawor EGR oraz tylny tlumik. Rure od tlumika rozdwoilem robiac efekt podwujnego tumika tak jak to jest w MG ZT V8. Wszystko to co zrobilem oraz rozpedzanie od 0-100 mozecie zobaczyc na mojej stronie YouTube.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Mar 04, 2010 15:02
drupi77, właśnie widziałem i dlatego pytam.
To nie lepiej zrobić normalnego chipa? Więcej by Ci dał. A co do pustki poniżej 2000rpm. to też już tego nie mam, od 1600rpm bez problemu pojedzie jak się wciśnie, na każdym biegu, a od 1800rpm, to już naprawde mocno ciśnie w fotel.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 5 Skąd: Italia
Wysłany: Czw Mar 04, 2010 18:22
Cena chipa jest nieporownywalnie wyzsza. Wiem ze mozna dosc bez problemu do 170-180 koni ale silnik traci na zywotnosci a tego nie potrzebuje. Wystarczy mi tak jak jest. I tak wiem ze wczesniej czy puzniej przyjdzie czas na zmiane na cos o wiekszej pojemnosci. A jak na razie, przy takej wadze jaka ma seria 75 i ZT, 9 sekund do setki jest calkiem przyzwoitym osiagiem i nawet nie jeden nowy model chcialby miec takie, chociazby Opel Insignia 2.0 CDTI w wersii 160 konnej nie ma leprzych osiagow bo od 0-100 k/h robi w 9,5 sekundy.
pytanie....
bo byłem w serwisie i mechanik który ma pare dobrych recenzji na naszym forum powiedział ze r75 przed liftem czyli np 2000r mają inną turbine niż te po lifcie czyli po 2004r czy to prawda??
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Mar 11, 2012 12:07
21matys, tak, turbina jest inna. W jakim stopniu się różnią nie mam zielonego pojęcia, nikt tego chyba nie sprawdzał, ja również, ale są inne. Po za tym nie wiem czy to prawdziwa informacja, ale podobno CDTi da się więcej kręcić przez chip tuning między innymi dzięki właśnie turbinie.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Mar 11, 2012 12:26
21matys, trudno mi powiedzieć... EPC podaje inny nr turbiny.
EDIT:
Szukam i szukam i jeśli wierzyć zamieszczającym fotki na necie, to CDTi ma jednak tę samą turbinę co CDT. Różnica w EPC może polegać na tym, że CDTi ma inne oznaczenie silnika, więc i oznaczenie turbiny też jest inne. Takie jest moje rozumowanie. Tak na marginesie, ta sama turbina była montowana w dCi 1.5, Astrze G 1.7 oraz Corsie C 1.7.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum