Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Jaka turbina w moim R75
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Jaka turbina w moim R75
Autor Wiadomość
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 19:36   

Dam-Kam, nie tam jest Garett.
drupi77, a ty nie masz czasem chipa robionego?
Cisnienie można podnieść tylko maksymalne, po przez zmiany Overbooscie.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 01, 2010 19:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
menior 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 291
Skąd: werona italia

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 01, 2010 20:05   

to skad sie wzial ten MITSUBISHI bo wiele zrodel go podaje :?: moze to jakis zamiennik
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 20:22   

Wszystko i na temat o naszych silnikach i nie tylko http://roverclub-bg.com/i...generaldata.pdf :wink:

Wychodzi że Garrett jest w benzynie, a w dieslu Mitsubishi.
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Mar 01, 2010 20:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
menior 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 291
Skąd: werona italia

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 01, 2010 20:37   

Nie znam wprawdzie angielskiego ale i tam chyba pisze turbina MITSUBISHI :!:
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 20:41   

Prawda. Jest też napisane że ma zawór waste gate. I wreszcie wiem jakie oryginalne świece żarowe mam kupić. Elektryka jest DENSO.
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Mar 02, 2010 15:44   

no wlasnie :) nawet koles od turbin jak bylem z turbina od golfa mowil ze w CDT jest bardzo trwala turbina mitsubishi :twisted:
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Mar 02, 2010 16:05   

Kurcze, to jakiś sprzeczne wiadomości mam :evil:
Sorry, ale byłem pewien, że Garrett... Mea Culpa.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Mar 02, 2010 16:35   

Garrett jest w 1,8 T.
 
 
menior 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 291
Skąd: werona italia

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 02, 2010 18:40   

Rowan napisał/a:
Kurcze, to jakiś sprzeczne wiadomości mam :evil:
Sorry, ale byłem pewien, że Garrett... Mea Culpa.

Nawet starzy wyjadacze czasem sie myla :lol:
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Mar 03, 2010 16:35   

menior, eee tam, jaki ja tam stary... :razz:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
drupi77 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Italia



Wysłany: Sro Mar 03, 2010 18:07   

Rowan napisał/a:
Dam-Kam, nie tam jest Garett.
drupi77, a ty nie masz czasem chipa robionego?
Cisnienie można podnieść tylko maksymalne, po przez zmiany Overbooscie.

Mam dodatkowa centraline. Przechwytuje dane z orginalnej, przeprogramowuje i odsyla juz zmienione. Samochod zyskal dodatkowych 15 konikow oraz 50 Nm prz tym samym spalaniu. W pewnym stopniu wyeliminowany zostal w ten sposob problem pustki ponizej 2000 obrotow. Moj juz przy 1500-1600 zaczyna zwawo pchac do przodu. Dodatkowo wyeliminowalem zawor EGR oraz tylny tlumik. Rure od tlumika rozdwoilem robiac efekt podwujnego tumika tak jak to jest w MG ZT V8. Wszystko to co zrobilem oraz rozpedzanie od 0-100 mozecie zobaczyc na mojej stronie YouTube. :wink:
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Mar 04, 2010 15:02   

drupi77, właśnie widziałem i dlatego pytam. :wink:
To nie lepiej zrobić normalnego chipa? Więcej by Ci dał. A co do pustki poniżej 2000rpm. to też już tego nie mam, od 1600rpm bez problemu pojedzie jak się wciśnie, na każdym biegu, a od 1800rpm, to już naprawde mocno ciśnie w fotel.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
drupi77 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Italia



Wysłany: Czw Mar 04, 2010 18:22   

Cena chipa jest nieporownywalnie wyzsza. Wiem ze mozna dosc bez problemu do 170-180 koni ale silnik traci na zywotnosci a tego nie potrzebuje. Wystarczy mi tak jak jest. I tak wiem ze wczesniej czy puzniej przyjdzie czas na zmiane na cos o wiekszej pojemnosci. A jak na razie, przy takej wadze jaka ma seria 75 i ZT, 9 sekund do setki jest calkiem przyzwoitym osiagiem i nawet nie jeden nowy model chcialby miec takie, chociazby Opel Insignia 2.0 CDTI w wersii 160 konnej nie ma leprzych osiagow bo od 0-100 k/h robi w 9,5 sekundy. :wink:
 
 
21matys 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 457
Skąd: bytom



Wysłany: Nie Mar 11, 2012 11:03   

pytanie....
bo byłem w serwisie i mechanik który ma pare dobrych recenzji na naszym forum powiedział ze r75 przed liftem czyli np 2000r mają inną turbine niż te po lifcie czyli po 2004r czy to prawda??
_________________
kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Mar 11, 2012 12:07   

21matys, tak, turbina jest inna. W jakim stopniu się różnią nie mam zielonego pojęcia, nikt tego chyba nie sprawdzał, ja również, ale są inne. Po za tym nie wiem czy to prawdziwa informacja, ale podobno CDTi da się więcej kręcić przez chip tuning między innymi dzięki właśnie turbinie.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
21matys 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 457
Skąd: bytom



Wysłany: Nie Mar 11, 2012 12:24   

Rowan napisał/a:
ale podobno CDTi da się więcej kręcić
czymi mam rozumieć ze CDTi ma inną turbina niż CDT nawet z tego samego roku ??
_________________
kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Mar 11, 2012 12:26   

21matys, trudno mi powiedzieć... EPC podaje inny nr turbiny.
EDIT:
Szukam i szukam i jeśli wierzyć zamieszczającym fotki na necie, to CDTi ma jednak tę samą turbinę co CDT. Różnica w EPC może polegać na tym, że CDTi ma inne oznaczenie silnika, więc i oznaczenie turbiny też jest inne. Takie jest moje rozumowanie. Tak na marginesie, ta sama turbina była montowana w dCi 1.5, Astrze G 1.7 oraz Corsie C 1.7.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
dzord 




Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 13
Skąd: Pawłowice

MG ZR

Wysłany: Sro Mar 28, 2012 09:10   

Ja jak kukałem ostatnio do diesla za częścia to właśnie zastanowiło mnie że cięgno nad turbina jest inne i chodzi dużo lżej niż w cdti
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75]kilka Problemów z moim roverkiem.
krzysiekpian Rover serii 75, MG ZT 18 Pon Lut 27, 2017 05:54
krzysiekpian
Brak nowych postów [R75] Silnik w moim roverku gaśnie podczas
anna_m. Rover serii 75, MG ZT 6 Sob Cze 21, 2008 18:16
piter34
Brak nowych postów [R75] Turbina
grota10 Rover serii 75, MG ZT 13 Czw Lip 16, 2009 09:15
szoso
Brak nowych postów [R75]turbina
grota10 Rover serii 75, MG ZT 11 Wto Maj 23, 2017 20:32
grota10
Brak nowych postów [R75] Problem z turbiną
history2 Rover serii 75, MG ZT 22 Wto Kwi 17, 2012 07:40
history2



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink