wtryski do czyszczenia mogą się już nie wyrabiać przy dużym obciążeniu.
kolega kupuje wtryski to sprawdzimy, co do przeciążenia zgadzam się, ale tam średnio jest co czyścić, mogą mieć przebicia czy nieprawidłowe wartości
[ Dodano: Nie Kwi 25, 2010 23:01 ]
hvil napisał/a:
ok ta ja cewki testne.
Koleczy 1.8 Turbowcy, nie olewajcie problemu tez walczcie nie jezdzijie tak:-) rozkladajac koszta na wielu znajdziemy powód:-)
P.s.Boncky, dopisz na czerwono ten czujnik.
dopisany jest pare postów wyżej dopisałem od razu
_________________ Pamparampam
hvil [Usunięty]
Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 23:04
P.s. 2. PHJOWI, a czy dodatek do paliwa do czyszczenia, cos by pomogl na te wtryski?? czy wymontowac i oddac gdzies do czyszczenia? i czy dolanie go w celu czyszczenia niczemu nie grozi jak to bywa w przypadku dodatkow do oleju i innych "super extra Dotkorów"??
[ Dodano: Nie Kwi 25, 2010 23:04 ]
dzięki. aod zwyklego 1.8 pasuja wtryski?? bo ja mam gdzieś całą listwe wtryskową z kolektorem dolotowym na strychu ale od zwyklego 1.8. zawsze moglbym przelozyc sprawdzić.
P.s. 2. PHJOWI, a czy dodatek do paliwa do czyszczenia, cos by pomogl na te wtryski?? czy wymontowac i oddac gdzies do czyszczenia? i czy dolanie go w celu czyszczenia niczemu nie grozi jak to bywa w przypadku dodatkow do oleju i innych "super extra Dotkorów"??
[ Dodano: Nie Kwi 25, 2010 23:04 ]
dzięki. aod zwyklego 1.8 pasuja wtryski?? bo ja mam gdzieś całą listwe wtryskową z kolektorem dolotowym na strychu ale od zwyklego 1.8. zawsze moglbym przelozyc sprawdzić.
ps: jak coś ja mam zwykłego 1.8:)
_________________ Pamparampam
hvil [Usunięty]
Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 23:45
bez turbo??
[ Dodano: Nie Kwi 25, 2010 23:45 ]
to jak czujnik doladowania ci przyszedl jak turbo niemasz??
Witam koleżanki i kolegów.
Przyłączam się do problemu.Mam 1.8 benzyniaka bez turbo, ale mam podobne problemy, których nie mogę zdiagnozować. Mój szarpie i robi tzw.kangurki. Wykluczam raczej świece,cewki i przewody. To jest przyczyna związana raczej z paliwem i tu gdzieś jest szkopuł.W moim mam wrażenie,że nie wybiera paliwa jak jest na rezerwie. Wcześniej wybierał do końca ,a teraz mimo,że jeszcze jest paliwo to zaczyna szarpać.
Witam koleżanki i kolegów.
Przyłączam się do problemu.Mam 1.8 benzyniaka bez turbo, ale mam podobne problemy, których nie mogę zdiagnozować. Mój szarpie i robi tzw.kangurki. Wykluczam raczej świece,cewki i przewody. To jest przyczyna związana raczej z paliwem i tu gdzieś jest szkopuł.W moim mam wrażenie,że nie wybiera paliwa jak jest na rezerwie. Wcześniej wybierał do końca ,a teraz mimo,że jeszcze jest paliwo to zaczyna szarpać.
u mnie obojętnie jaki poziom benzyny i czy pb 95 czy vpower racing pod korek - efekt ten sam, poczekamy na cewki kolegi i szukamy dalej, wymienił bym filtr od paliwa ale niestety do naszej benzyny prawie nie dostępny i cena masakrastyczna;/
_________________ Pamparampam
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 09:28
a jak zalejesz do pelna to problem znika/? u mnie niema to zadnego powiazania z iloscia paliwa w baku.
[ Dodano: Pon Kwi 26, 2010 09:28 ] Boncky, uprzedziles mnie:-) u mnie tez nie wazne jaka wacha i ile. Cewki beda na dniach bo Mazde oddalem na HGFa i maja mi tez cewki przyjsc do serwisu.
Boncky, to ty masz turbo czy nie?:-D
I ostatnia sprawa moze zalejemy wszyscy srodek czyszczacy uklad paliwowy i sprawdzimy czy u kogos to dalo poprawe?? czy te srodki to wiecej szkody jak pożytku robia, tak jak te cermizery i inne pierdoly??
a jak zalejesz do pelna to problem znika/? u mnie niema to zadnego powiazania z iloscia paliwa w baku.
[ Dodano: Pon Kwi 26, 2010 09:28 ] Boncky, uprzedziles mnie:-) u mnie tez nie wazne jaka wacha i ile. Cewki beda na dniach bo Mazde oddalem na HGFa i maja mi tez cewki przyjsc do serwisu.
Boncky, to ty masz turbo czy nie?:-D
I ostatnia sprawa moze zalejemy wszyscy srodek czyszczacy uklad paliwowy i sprawdzimy czy u kogos to dalo poprawe?? czy te srodki to wiecej szkody jak pożytku robia, tak jak te cermizery i inne *#%#$*??
czekamy na Twoje cewki, co do środków czyszczących można sobie darować nie bawcie się w to.
Nad filtrem tez się zastanawiałem,ale po pierwsze nie mogłem go zlokalizować.Jak ściągnąłem siedzisko tylnej kanapy mechanik się wystraszył i nie chciał się podjąć wyciągnięcie filtra.Nawet nie mam pewności,że to był filtr. Cena jest zaporowa,ale słyszałem ,ze jest alternatywa,żeby go nie wymieniać ponoć można przedmuchać sprężarką i pomaga.Zastanawiałem się nad dodatkiem do paliwa.W prawdzie kupiłem go,ale jeszcze nie wlewałem. Moim zdaniem nic nie zaszkodzi,bo chyba nie byłby dopuszczony do sprzedaży, a czy pomoże tego nie wiadomo.Może wie ktoś z was gdzie dokładnie znajduje się filtr paliwa i jak go wymontować
Nad filtrem tez się zastanawiałem,ale po pierwsze nie mogłem go zlokalizować.Jak ściągnąłem siedzisko tylnej kanapy mechanik się wystraszył i nie chciał się podjąć wyciągnięcie filtra.Nawet nie mam pewności,że to był filtr. Cena jest zaporowa,ale słyszałem ,ze jest alternatywa,żeby go nie wymieniać ponoć można przedmuchać sprężarką i pomaga.Zastanawiałem się nad dodatkiem do paliwa.W prawdzie kupiłem go,ale jeszcze nie wlewałem. Moim zdaniem nic nie zaszkodzi,bo chyba nie byłby dopuszczony do sprzedaży, a czy pomoże tego nie wiadomo.Może wie ktoś z was gdzie dokładnie znajduje się filtr paliwa i jak go wymontować
Te dodatki to są G warte:) tak samo jak na giełdzie zalewają silniki ( dodatek do oleju) żeby ładniej pracował, pracuje tydzień a potem jest ZONK. Ten dodatek nic nie da. To moja opinia, auto z filtrem paliwa po 10 latach i tankowaniach często zakrapianej benzynki itd.. ( co w polsce to standard choć idzie w dobrą strone...) zawala filtr, ewentualnie przepłukanie pod ciśnieniem, ale często to może mieć zły skutek, filtr jak by nie patrzeć jest dość delikatny a po 10 latach na pewno nie będzie w dobrej kondycji. Co do umiejscowienia - odsyłam do RAVE masz wszystko opisane
Witam poturbowanych,troche pozno widze tego posta.Mialem ten sam problem z szarpaniem,moj elektryk dlugo sie meczyl z tym tematem,a wystarczylo zmienic cewki na nowe i gwizdze az milo.Najpierw wymienilem sondy obie i nic,pozniej swiece dalej nic ,elektryk poszedl juz w strone pompy/bledy byly podobne.Mysle ze trzeba uderzyc wlasnie w cewki.
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 18:05
no wlasnie moi tez stawiaja na cewki:-) idą do mnie;)
P.s. ale moze potrwac jeszcze kilka dni. rozwalilem glowice w moim mx'ie szukam nowego silnika:-D moze kto ma jakas mazde na rozbiorke??:-)<taki maly offtop>
no wlasnie moi tez stawiaja na cewki:-) idą do mnie;)
P.s. ale moze potrwac jeszcze kilka dni. rozwalilem glowice w moim mx'ie szukam nowego silnika:-D moze kto ma jakas mazde na rozbiorke??:-)<taki maly offtop>
odnośnie filtra niby dożywotni jest... ja też obstawiam cewki, lub wtryski
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum