Zwykłe sterowane napięciem 12V i o prądzie około 10A. Jeśli weźmiesz schemat tego przekaźnika i powiesz że chcesz taki sterowany 12V i około 10A to Ci da Pan w sklepie jak ma.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 13, 2010 22:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ten drugi weź na nim są cyferki i będziesz wiedział gdzie się podpiąć. Co do kabelków, to kup sobie prosty wskaźnik napiecia, lub miernik za 10 - 20 PLN. Póxniej tym miernikiem musisz poszukać kabelków właściwych .. tzn .. np. właczasz kierunek i w kostce od swiateł szukasz prądu od kierunku, na tej podstawie edziesz wiedział który to kabelek. póxniej lekko nacinasz izolację, dolutowujesz swój izolujesz taśmą, na końcu zagniatasz końcówki konektorki samochodowe i wpinasz w przekaźniki. i tak z każdym kolejnym. Ja obecnie nie ma dostępu do R, żeby pstryknąć fotki. Może w sobotę się uda.
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
aaa to teraz się już rozjaśniło to wszystko dzięki raz jeszcze
[ Dodano: Czw Maj 13, 2010 23:37 ]
chociaż moze jeszcze jedno mnie zastanawia, ten stały + .. skąd to pociągnąć ?
[ Dodano: Czw Maj 13, 2010 23:39 ]
no i gdzie jest umiejscowiony ten czujnik centralnego zamka z którego wychodzą kabelki zielony i niebieski... ? albo gdzie mogę je znaleźć w aucie i wtedy wszystko już będzie wiadomo
chociaż moze jeszcze jedno mnie zastanawia, ten stały + .. skąd to pociągnąć ?
weż z lampki podswietlenia bagażnika - tam jest stały+ (jesli planujesz jak ja zrobić to w bagażniku)
wojzel napisał/a:
no i gdzie jest umiejscowiony ten czujnik centralnego zamka z którego wychodzą kabelki zielony i niebieski... ? albo gdzie mogę je znaleźć w aucie
jak odchylisz osłonę nadkola z prawej strony bagaznika to zobaczysz w głębi wiązkę przewodów (to te co idą do klapy tylnej) i w tej wiązce są przewody od centralnego (niebieski i zielony)
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Widze że dużo ciekawych iformacji mnie od rana omineło.
Brt, Na tym schemacie tego nie ma ale na innym był jeszcze tranzystor i opornik gdzie go wlutować
kamax_19 nie potrzeba żadnego tranzystora i opornika, zrobimy to na podstawie schematu od Brt. Wystarczą tylko przekaźniki, o takie http://www.allegro.pl/ite...30_40a_40a.html, kilka konektorków samochdowych, kilka kabelków i damy rade Ja dziś chciałem kupić już przekaźniki ale w sklepie zawołali za jeden 20zł a na allegro 2,50zł.. wiec zamówiłem i czekam na nie cierpliwie.. teraz już damy rade, Brt elegancko wszystko opisał.
wojzel, Ja dzisiaj kupiłem dwa przekaźniki za 5zł sztuka.
Jutro będe grzebać w aucie to i te migacze postaram się zrobić jak będzie ładnie działać to napisze na forum...
A przekaźniki dokładnie te o których mówił Brt
Tylko nie rozumiem do końca jednej kwestii gdzie to wszystko najlepiej podłączyć tam pod bezpiecznikami czy w bagażniku bo przecież trzeba to podłączyć pod alarm z tego co pamiętam.....
Ostatnio zmieniony przez kamax_19 Pią Maj 14, 2010 22:51, w całości zmieniany 1 raz
z tyłu w bagażniku, tam są wszystkie potrzebne kabelki..
Brt napisał/a:
"jak odchylisz osłonę nadkola z prawej strony bagaznika to zobaczysz w głębi wiązkę przewodów (to te co idą do klapy tylnej) i w tej wiązce są przewody od centralnego (niebieski i zielony)"
A takie jeszcze jedno pytanie dlaczego w schemacie od zapal, jest tam opornik i tranztstor czy ten układ się różni tego co zapodał brt
[ Dodano: Sob Maj 15, 2010 17:25 ]
Zaczołem coś tam grzebać z tymi migaczami i mam pare pytań. Czy te kabelki od centralnego idą w tej kostce co jest za blachą w prawym nadkolu??
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 18:41 ]
Pomoże ktoś które kable idą od tego centralnego..?? Bo nie ma w tej wiązce co wchodzi w tylnią klape niebieskiego kabla a zielonych jest aż 3 i pod który to podpiąć...????
Ja mam może inną sugetsię, gdyby mógł ktoś podpowiedzieć lub pokazać na zdjęciu gdzie jest centralka alarmu która odbiera sygnał z pilota, wtedy można by zobaczyć jakie kabelkie z niej wychodzą..
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 19:20 ]
znalazłem schemat centralki alarmu, może coś z niego wywnioskujemy razem
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 19:22 ]
dodatkowo doczytałem, że centralka jest schowana nad bezpiecznikami..
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 19:49 ]
ok wczołgałem się pod kierownice i porobiłem kilka zdjęć, myślę że namierzyłem centralke, tyle że do niej wchodzi kosta z wieloma kabelkami.. no ale to już dobry trop
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 19:54 ]
i teraz jeszcze pytanie.. które to kabelki są od centralnego w tylnej wiązce.. ?
Jeśli dobrze widzę to kabel BR który idzie do "Drivers door lock motor switch" zamyka drzwi, trzeba tylko jeszcze sprawdzić jak on je otwiera i zamyka. Jeśli ten kabel zamyka i otwiera, to wystarczy na nim zrobić małą przeróbkę która będzie załączać przekaźnik.
Wtedy mijania załączą się tylko gdy centralka otworzy drzwi, nie załączy się gdy my w środku je zamkniemy.
wojzel, CHyba tak zaraz ide sprawdzić bo mam wszystko rozgrzebane
A zakłdając że ten różowy i pomarańczowy to te kable, to który podłączamy pod 85 i 86 czy nie ma różnicy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum