Zwykłe sterowane napięciem 12V i o prądzie około 10A. Jeśli weźmiesz schemat tego przekaźnika i powiesz że chcesz taki sterowany 12V i około 10A to Ci da Pan w sklepie jak ma.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 13, 2010 21:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ten drugi weź na nim są cyferki i będziesz wiedział gdzie się podpiąć. Co do kabelków, to kup sobie prosty wskaźnik napiecia, lub miernik za 10 - 20 PLN. Póxniej tym miernikiem musisz poszukać kabelków właściwych .. tzn .. np. właczasz kierunek i w kostce od swiateł szukasz prądu od kierunku, na tej podstawie edziesz wiedział który to kabelek. póxniej lekko nacinasz izolację, dolutowujesz swój izolujesz taśmą, na końcu zagniatasz końcówki konektorki samochodowe i wpinasz w przekaźniki. i tak z każdym kolejnym. Ja obecnie nie ma dostępu do R, żeby pstryknąć fotki. Może w sobotę się uda.
aaa to teraz się już rozjaśniło to wszystko dzięki raz jeszcze
[ Dodano: Czw Maj 13, 2010 23:37 ]
chociaż moze jeszcze jedno mnie zastanawia, ten stały + .. skąd to pociągnąć ?
[ Dodano: Czw Maj 13, 2010 23:39 ]
no i gdzie jest umiejscowiony ten czujnik centralnego zamka z którego wychodzą kabelki zielony i niebieski... ? albo gdzie mogę je znaleźć w aucie i wtedy wszystko już będzie wiadomo
chociaż moze jeszcze jedno mnie zastanawia, ten stały + .. skąd to pociągnąć ?
weż z lampki podswietlenia bagażnika - tam jest stały+ (jesli planujesz jak ja zrobić to w bagażniku)
wojzel napisał/a:
no i gdzie jest umiejscowiony ten czujnik centralnego zamka z którego wychodzą kabelki zielony i niebieski... ? albo gdzie mogę je znaleźć w aucie
jak odchylisz osłonę nadkola z prawej strony bagaznika to zobaczysz w głębi wiązkę przewodów (to te co idą do klapy tylnej) i w tej wiązce są przewody od centralnego (niebieski i zielony)
Widze że dużo ciekawych iformacji mnie od rana omineło.
Brt, Na tym schemacie tego nie ma ale na innym był jeszcze tranzystor i opornik gdzie go wlutować
kamax_19 nie potrzeba żadnego tranzystora i opornika, zrobimy to na podstawie schematu od Brt. Wystarczą tylko przekaźniki, o takie http://www.allegro.pl/ite...30_40a_40a.html, kilka konektorków samochdowych, kilka kabelków i damy rade Ja dziś chciałem kupić już przekaźniki ale w sklepie zawołali za jeden 20zł a na allegro 2,50zł.. wiec zamówiłem i czekam na nie cierpliwie.. teraz już damy rade, Brt elegancko wszystko opisał.
wojzel, Ja dzisiaj kupiłem dwa przekaźniki za 5zł sztuka.
Jutro będe grzebać w aucie to i te migacze postaram się zrobić jak będzie ładnie działać to napisze na forum...
A przekaźniki dokładnie te o których mówił Brt
Tylko nie rozumiem do końca jednej kwestii gdzie to wszystko najlepiej podłączyć tam pod bezpiecznikami czy w bagażniku bo przecież trzeba to podłączyć pod alarm z tego co pamiętam.....
Ostatnio zmieniony przez kamax_19 Pią Maj 14, 2010 21:51, w całości zmieniany 1 raz
z tyłu w bagażniku, tam są wszystkie potrzebne kabelki..
Brt napisał/a:
"jak odchylisz osłonę nadkola z prawej strony bagaznika to zobaczysz w głębi wiązkę przewodów (to te co idą do klapy tylnej) i w tej wiązce są przewody od centralnego (niebieski i zielony)"
A takie jeszcze jedno pytanie dlaczego w schemacie od zapal, jest tam opornik i tranztstor czy ten układ się różni tego co zapodał brt
[ Dodano: Sob Maj 15, 2010 17:25 ]
Zaczołem coś tam grzebać z tymi migaczami i mam pare pytań. Czy te kabelki od centralnego idą w tej kostce co jest za blachą w prawym nadkolu??
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 18:41 ]
Pomoże ktoś które kable idą od tego centralnego..?? Bo nie ma w tej wiązce co wchodzi w tylnią klape niebieskiego kabla a zielonych jest aż 3 i pod który to podpiąć...????
Ja mam może inną sugetsię, gdyby mógł ktoś podpowiedzieć lub pokazać na zdjęciu gdzie jest centralka alarmu która odbiera sygnał z pilota, wtedy można by zobaczyć jakie kabelkie z niej wychodzą..
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 19:20 ]
znalazłem schemat centralki alarmu, może coś z niego wywnioskujemy razem
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 19:22 ]
dodatkowo doczytałem, że centralka jest schowana nad bezpiecznikami..
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 19:49 ]
ok wczołgałem się pod kierownice i porobiłem kilka zdjęć, myślę że namierzyłem centralke, tyle że do niej wchodzi kosta z wieloma kabelkami.. no ale to już dobry trop
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 19:54 ]
i teraz jeszcze pytanie.. które to kabelki są od centralnego w tylnej wiązce.. ?
Jeśli dobrze widzę to kabel BR który idzie do "Drivers door lock motor switch" zamyka drzwi, trzeba tylko jeszcze sprawdzić jak on je otwiera i zamyka. Jeśli ten kabel zamyka i otwiera, to wystarczy na nim zrobić małą przeróbkę która będzie załączać przekaźnik.
Wtedy mijania załączą się tylko gdy centralka otworzy drzwi, nie załączy się gdy my w środku je zamkniemy.
wojzel, CHyba tak zaraz ide sprawdzić bo mam wszystko rozgrzebane
A zakłdając że ten różowy i pomarańczowy to te kable, to który podłączamy pod 85 i 86 czy nie ma różnicy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum