Ale nie ukrywam że przydałaby mi się inna pomoc w tematyce R75, jednakże nie chcę zaśmiecać forum kolejnymi watkami o problemach z kontrolką ABS czy wibracjami na kierownicy. Wszystkie przeczytałem, zastosowałem się do rad ale efekt żaden.
Jeśli ktoś ma ochotę pomóc to zapraszam na PW, w momencie gdy uda mi się uporać z problemami wówczas mogę opisać jakie rozwiązanie doprowadziło do szczęśliwego usunięcia problemów.
apples, jak zawsze czujny i na posterunku hehehe fakt zapomnialem o tym ale tak się w dyskusję zaangażowalem że potraktowalem go jak swój. A sytuacja ze spalaniem jak zmieniła się w którymkolwiek kierunku?
_________________ „Jeśli cel przyświeca, sposób musi się znaleźć.” A.Sapkowski
ja kupiłem i mam zamiar wstawić strumiennice zamiast kata...
http://allegro.pl/jmj-tlu...2697518488.html
teraz tylko musze ugadac sie z mechanikiem,
mechanik sam jezdzi audi i tez zatkał EGR i wyciął kata. i powioedział ze wczesniej z 4 osobami na pkładzi to przy niec wiekszym wzniesieniu musiał redukowac bieg tak teraz nawet na 5tce ciśnie pod góre
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Czw Paź 18, 2012 14:56
21matys, ja mam wyciętego kata i bypass EGR - zamiast kata wstawiony tłumik przelotowy, jedno co mogę powiedzieć że jest głośniejszy i tyle. Mam tłumik walkera . Wzrostu mocy nie zauważyłem niestety.
21matys, ja mam wyciętego kata i bypass EGR - zamiast kata wstawiony tłumik przelotowy, jedno co mogę powiedzieć że jest głośniejszy i tyle. Mam tłumik walkera . Wzrostu mocy nie zauważyłem niestety.
Na forum BMW jest temat odnośnie kata i piszą tam, że wzrost mocy przed i po zabiegu jest o jakieś 10 KM większy.Wyniki maja z pomiaru na hamowni przed i po wycięciu kat. Może wzrost mocy jest uzależniony od zapchania katalizatora w sumie było by to logiczne.Im bardziej zapchany tym po wycięciu więcej mocy w autku
Oczywiście i z tego co znalazłem ze zmienną geometrią łopatek. Gdybym tylko wiedział jak mogę sprawdzić drożność katalizatora bo nie chciał bym niepotrzebnie ingerować w wydech R.
Ja nie mam katalizatora. Mój się już rozsypał, zostawiłem go w rozliczeniu za moje naprawy
Nie zakładałem nowego, więc zastosowałem substytut Auto nie odżyło aż tak, żeby się mieć czym podniecać Mocy też raczej od tego nie przybyło. Więc jeśli Twój kat. nie jest zużyty, to proponuje go tam zostawić. No chyba, że w celach zarobkowych chce się sprzedać do 1kg platyny
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Zostało to ocenione przy wymianie tłumika końcowego. Zaczęło się od częstych rozszczelnień na łączniku elastycznym i z drugiej strony kata. Po zdjęciu całości coś mi tam pokazywali w środku Ale oprócz czarnej dziury nie widziałem tam nic. Do tego jeszcze zrobili mi kilka rzeczy od spodu auta. Poprosiłem o rachunek. Dostałem w ilości kilku set złotych i powiedziałem, że mogę rozliczyć się w katalizatorze Pokręcili nosami, ale w końcu się zgodzili. Ktoś wspominał jeszcze o kwestii spalania. Nic się nie zmieniło wtedy także. Dopiero po zwiększeniu mocy i dodaniu BOX'a drastycznie spadło mi spalanie.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum