Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR160 mała prędkość maksymalna?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZR160 mała prędkość maksymalna?
Autor Wiadomość
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pią Mar 07, 2008 01:26   

Tempest, myslalem o tym :P musze tylko pozyskac przychylnosc modkow :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 07, 2008 01:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Mar 10, 2008 12:05   

Cytat:
piter34, buda jest inna, starsza konstrukcja, bardziej odczuwa sie predkosc.

No właśnie buda/konstrukcja jest ta sama. Przecież zmiana kształtu maski, błotników nie wpływa na subiektywne odczuwanie prędkości. :P

HaDeSsS napisał/a:
Nom i moze sie pochwale ze juz mi kreci tak jak powinien :D przyczyna byla blaha :| jedna z wtyczek od vvc miala zabrudzone styki i nie miala drucika ktory ja trzyma i jak przeczytalem w wycinku z instrukcji po ang od Sachara vvc dzialalo w trybie serwisowym do 5800 rpm. Teraz pieknie chodzi po czerwonym :) zabawa od nowa :twisted:

:mrgreen:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Mar 10, 2008 13:12   

piter34, szyba nie jest pod innym katem ?

W takim razie co wg Ciebie sprawia ze w R200 czuc bardziej predkosc niz w MG ZR ?
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 10, 2008 13:20   

według mnie po prostu coś sobie wkręcacie :rotfl: albo to takie usprawiedliwianie Zr'a :cool:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Mar 10, 2008 13:45   

jezdzilem pol roku R200 i jezdze prawie rok Zrem i roznica jest, nawet jezeli chodzi o sprzet CA, na poczatku w Zrze mialem dokladnie te same glosniki i radio co w R200. Lepsze fabryczne wyciszenie i ulepszona konstrukcja... bo jak inaczej to tlumaczyc ??
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Mar 10, 2008 14:51   

HaDeSsS napisał/a:
jezdzilem pol roku R200 i jezdze prawie rok Zrem i roznica jest, nawet jezeli chodzi o sprzet CA, na poczatku w Zrze mialem dokladnie te same glosniki i radio co w R200. Lepsze fabryczne wyciszenie i ulepszona konstrukcja... bo jak inaczej to tlumaczyc ??


Placebo? :rotfl:
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Mar 12, 2008 16:44   

HaDeSsS napisał/a:
piter34, szyba nie jest pod innym katem ?

Nic mi o tym nie wiadomo. Konstrukcyjnie R25 i R200 to są takie same samochody. Różnice tkwią z detalach stylistycznych.

HaDeSsS napisał/a:
W takim razie co wg Ciebie sprawia ze w R200 czuc bardziej predkosc niz w MG ZR ?

Ja tego nigdy nie twierdziłem, że tak jest. Ja się z tym właśnie nie zgadzam ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sro Mar 12, 2008 18:19   

a jezdziles ZRka dluzej ??
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 18, 2008 23:00   

HaDeSsS napisał/a:
a jezdziles ZRka dluzej ??

Nie...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Klaun_Szyderca 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 99
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Mar 18, 2010 12:42   

donmulanka napisał/a:
michone napisał/a:
zastanawia mnie fakt ze w zr 160 siedzi silnik 1.8 VVC ten sam co w VI po malych przeróbkach. Ma tyle samo NM, moc maksymalna przy tych samych obrotach. To jest ten sam silnik + 15 KM, ta sama skrzynia to samo przeniesienie napędu. Więc jakim cudem moze być szybsze ??

No może być, nie chodzi tu o predkosc max bo bedzie taka sama no moze nawet Vi lepiej wypadnie, ale o przyspieszenie w vi wskazoweczka duzo lepiej idzie do góry az banan na twarzy sie pojawia a w zr nie ma takiego efektu, tzn z filmikow wnioskuje.. Vi widzialem na zywo, a co do cytatu to jakim cudem moj roverek wygral i ze startu i na trasie w biegu równoległym z toyota corolla 1.6 16v 106KM i z toyota celica 1.6 16v 106KM skoro teoretycznie są silniejsze o 3 kucyki i ma wieksza pojemność a w dodatku to japoniec? + w przypadku corolli jest lzejsza a kierownik był w pełni sprawny nie zaciągał ręcznego :razz: itp :) ?? :twisted:


Ty widziałeś ZR 160 na filmikach, a ja takim jeździłem i uwierz mi, że żaden samochód, nawet lekki o mocy ok. 110 KM nie może się równać z tym potworem. W tym aucie trzeba się skupić na tym, żeby nie ruszyć z piskiem. Auto już od najniższych obrotów przyspiesza jakby miało przymocowany silnik rakietowy. Jeździłem różnymi samochodami, w większości z dynamicznymi motorami, ale w stwierdzenie "Mocy nigdy za wiele" przestałem wierzyć po kilku przejażdżkach tym samochodem.

Pozdrawiam.

P.S. Przejedź się tym autem to zobaczysz o czym mówię.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Mar 18, 2010 14:54   

Klaun_Szyderca napisał/a:

Ty widziałeś ZR 160 na filmikach, a ja takim jeździłem i uwierz mi, że żaden samochód, nawet lekki o mocy ok. 110 KM nie może się równać z tym potworem. W tym aucie trzeba się skupić na tym, żeby nie ruszyć z piskiem. Auto już od najniższych obrotów przyspiesza jakby miało przymocowany silnik rakietowy. Jeździłem różnymi samochodami, w większości z dynamicznymi motorami, ale w stwierdzenie "Mocy nigdy za wiele" przestałem wierzyć po kilku przejażdżkach tym samochodem.

Pozdrawiam.

P.S. Przejedź się tym autem to zobaczysz o czym mówię.


rozumiem ze ten obfity post to zgodnie z twoim nickiem szydera z tym niesamowitym przyspieszeniem :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 18, 2010 23:21   

dobryziom napisał/a:
Klaun_Szyderca napisał/a:

Ty widziałeś ZR 160 na filmikach, a ja takim jeździłem i uwierz mi, że żaden samochód, nawet lekki o mocy ok. 110 KM nie może się równać z tym potworem. W tym aucie trzeba się skupić na tym, żeby nie ruszyć z piskiem. Auto już od najniższych obrotów przyspiesza jakby miało przymocowany silnik rakietowy. Jeździłem różnymi samochodami, w większości z dynamicznymi motorami, ale w stwierdzenie "Mocy nigdy za wiele" przestałem wierzyć po kilku przejażdżkach tym samochodem.

Pozdrawiam.

P.S. Przejedź się tym autem to zobaczysz o czym mówię.


rozumiem ze ten obfity post to zgodnie z twoim nickiem szydera z tym niesamowitym przyspieszeniem :)
:hahaha: DOBRE! :P


Swoja droga po tak wyczerpujacej wypowiedzi "Klauna_szydercy" aż bał bym się myśleć inaczej ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Mar 19, 2010 20:49   

Najśmieszniejsze w tym wszystkim że na temat przyśpieszeń 160 wypowiadają się Ci co nim nie jechali ;) W podpisie jest link do filmiku gdzie widać jak auto przyśpiesza (na dobrym paliwie - niestety jest na to wrażliwe i na złym faktycznie zamula) Mam wrażenie że w 160 jest dużo więcej wygłuszeń niż w 200 i przez to moim zdaniem też mniej czuć prędkość, to by też tłumaczyło wzrost wagi. Zderzaki, progi i spojlery są bardzo lekkie, wiem bo zmieniałem skrzydło ZR na spojler 200 - oba są leciutkie... :) Inna sprawa że wysokobrotowy silnik ZR jest bardzo elastyczny, rzadko się zmienia biegi (100 na 2) i nie ma w całym przebiegu obrotów jakiś miejsc gdzie by specjalnie wciskało, choć oczywiście lubi obroty. Taki brak emocji przy przyśpieszaniu, jest za to plusem przy szybkich zakrętach - lepiej sie go kontroluje w poślizgu i trudniej o niechciane mielenie w szybkim zakręcie (uroki turbo :mrgreen: ) mimo to i tak uważam że szpera by się przydała czasem...
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sob Mar 20, 2010 09:39   

marcinmarcin, Wydaje mi się że moje 1,4 po modach szybciej się spychało z strzałką od licznika, albo po prostu też kamera położona z boku licznika tak wpływa na zapis. Najlepiej to kręcić filmy jak kamerka jest centralnie na wprost licznika.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
spider666 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 323
Skąd: LBN

MG ZR

Wysłany: Sob Mar 20, 2010 09:56   

co to wogóle za śmieszne porównania - strzełek od liczników,
która jak się przesuwa :???:
_________________
-------------
וροVVЄя
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sob Mar 20, 2010 11:46   

No moja szybciej leciała i nic w tym dla mnie śmiesznego. No ale ok bardziej przybliżone wartości

0-100km/h 7,4 G-techem

VTI B16A2 Civic na ćwiare zlany jak i wiele innych prędkich furek.

I to wszystko z nieseryjnego 1,4
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Klaun_Szyderca 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 99
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Mar 20, 2010 15:32   

dobryziom napisał/a:
Klaun_Szyderca napisał/a:

Ty widziałeś ZR 160 na filmikach, a ja takim jeździłem i uwierz mi, że żaden samochód, nawet lekki o mocy ok. 110 KM nie może się równać z tym potworem. W tym aucie trzeba się skupić na tym, żeby nie ruszyć z piskiem. Auto już od najniższych obrotów przyspiesza jakby miało przymocowany silnik rakietowy. Jeździłem różnymi samochodami, w większości z dynamicznymi motorami, ale w stwierdzenie "Mocy nigdy za wiele" przestałem wierzyć po kilku przejażdżkach tym samochodem.

Pozdrawiam.

P.S. Przejedź się tym autem to zobaczysz o czym mówię.


rozumiem ze ten obfity post to zgodnie z twoim nickiem szydera z tym niesamowitym przyspieszeniem :)


Akurat tak się składa, że jeżdżę tym autemw tej chwili, a wypowiadają się osoby, które widziały auto tylko na filmikach...no comment.

Pozdrawiam chłodno.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Mar 20, 2010 20:44   

Klaun_Szyderca napisał/a:

Akurat tak się składa, że jeżdżę tym autemw tej chwili, a wypowiadają się osoby, które widziały auto tylko na filmikach...no comment.

Pozdrawiam chłodno.


no co ty na zdjeciach... o czym ty Klaunie opowiadasz... dla mnie ten samochód nie robi wrażenia na pewno nie pod względem osiągów. To ze dla ciebie to zawrotne przyspieszenie to nie znaczy ze jest super dynamiczne tylko to ze nie jeździłeś szybkim samochodem. Ja jeździłem i tym i wieloma innymi i uwierz mi ze szału nie ma...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Klaun_Szyderca 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 99
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Mar 20, 2010 21:00   

dobryziom napisał/a:
Klaun_Szyderca napisał/a:

Akurat tak się składa, że jeżdżę tym autemw tej chwili, a wypowiadają się osoby, które widziały auto tylko na filmikach...no comment.

Pozdrawiam chłodno.


no co ty na zdjeciach... o czym ty Klaunie opowiadasz... dla mnie ten samochód nie robi wrażenia na pewno nie pod względem osiągów. To ze dla ciebie to zawrotne przyspieszenie to nie znaczy ze jest super dynamiczne tylko to ze nie jeździłeś szybkim samochodem. Ja jeździłem i tym i wieloma innymi i uwierz mi ze szału nie ma...


To kup sobie Porsche, tam nie będziesz narzekać na brak dynamiki...
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Mar 21, 2010 10:18   

Klaun_Szyderca napisał/a:

To kup sobie Porsche, tam nie będziesz narzekać na brak dynamiki...


mi akurat dynamika mojego samochodu styka i Porsche nie muszę kupować bo wiele modeli jest w zasięgu objechania :) Chodziło mi ze przejście z R75 na MG 160 może wywołać szał w dynamice ale nie będzie to w żaden sposób obiektywne :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów X-Power do MG ZR160
adik7891 Tuning mechaniczny 0 Sob Sie 19, 2017 17:49
adik7891
Brak nowych postów [MG ZR160]chip?
scorpion Tuning mechaniczny 48 Nie Lip 03, 2011 14:38
Markzo
Brak nowych postów [zr160] Turbo czy Kompresor
Adam160 Tuning mechaniczny 6 Pon Lip 25, 2011 09:34
Kozik
Brak nowych postów [mg zr160] swap na 190hp
donmulanka Tuning mechaniczny 11 Sro Mar 04, 2009 19:25
kamil_luczak
Brak nowych postów ZR160 vs Audi 1.8T vs Honda VTEC vs Ford Probe
piter34 Tuning mechaniczny 127 Pon Mar 17, 2008 23:18
HaDeSsS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink