Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Sty 22, 2015 14:32
Czartu, dokładnie tak, tylko pamietaj ze max doladowanie bedziesz mial dopiero na 4-5 biegu, musisz znalezc kawalek prostej zeby to dokladnie sprawdzic, max 1,4 powinno byc bezbiecznie, ja mam obecnie 1.3 na wiosne podciagne do 1.4 (waskie opony to i tak traci przyczepnosc)
Troszkę was dręczę tymi pytaniami ale tak to jest jak człowiek zaczyna
http://allegro.pl/sterown...4949212060.html może być takie coś?
taki jest najtańszy (chyba że nie umiem szukać)
poszukałbym wtrysków w okolicy na szrocie, może by się coś znalazło.
Witam szanownych Panow.
Wiem, ze moze to dziwne miejsce na pierwszego posta, ale chyba jestem tu jedyny ktory przeczytal ten temat od deski do deski, lacznie z wiekszoscia wklejonych linkow, jednoczesnie nie majac jeszcze rovera...
Nie chce za bardzo pisac zyciorysu, ale szukam rovera, a wlasciwie moja luba szuka, a dokladnie mg zr, z duzym parciem na polifta... obstawiam pomiedzy 1.8 a dieslem, ale uwierzcie mi, znalezienie takiego 1.8 w stanie zdatnym do jazdy przez kobiete w tym kraju graniczy z cudem
I teraz zeby wrocic do tematu moje pytanie.
Jak mialby sie ten chip do 113 konnego zr? To dokladnie 2004r, buda przedlift, ale doczytalem ze sa roznice w silnikach, niestety doczytalem to juz po obejzeniu kandydata i nie jestem pewien ktory to silnik, na 99% auto ma padnieta przeplywke, stad mysle, ze cena jest jaka jest, z podpieta przeplywka auto nie ma sily ruszyc pod gorke a po odpieciu jako tako jedzie, choc i tak sa ta osiagi porownywalne z matizem, ale zaryzykowalbym juz jego kupna, tylko chcialbym wiedziec czy raczej szukac przeplywki czy ten chip do zr'a tez sie nadaje?
Zalezy mi raczej glownie na spalaniu i jako takiej kulturze pracy, sluzbowo jezdze dostawczakiem z bardzo duza iloscia kilometrow miesiecznie, i wrecz rutyna jest, ze chip zwiekszajacy moc jednoczesnie obniza spalanie, a tu w wiekszosci przypadkow jest odwrotnie...
To chipowanie nadaje sure do każdej l-serii z edc15m od Przedlifta. Jak 2004 to na pewno masz ECU polift i zmienić kompa trzeba. Poszukaj tematu o tym samym tytule ale dla po 04
Ogólnie tych wersji map się do tego czasu zmieniły i trochę inne parametry mają niż początkowo
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi nie koniecznie na 100% bo u mnie 2004 na dodatek wiązki od polifta tak jak bezpieczniki a mało to nawet wtyczka byla w dolocie jak w polifcie i maflessy działają
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Witam wszystkich
Posiadam MG ZS 2.0 TD tego 113 konnego w wersji polift, i ciekawi mnie co musiał bym zrobić by podnieść mu moc. Trochę wczytałem się w temat i z tego co się orientuję to do polifta oprócz wtrysków sdi, mapy i regulacji cięgna westagate musiał bym jeszcze wymienić komputer tak...
Drugie pytanie to ile by mnie to kosztowało i gdzie bym mógł to zrobić gdzieś w wielkopolsce...
Pozdrawiam
Powiedźmy że mam już wtryski sdi założone i ecu kupione tak teoretycznie. Co dalej gdzie bym mógł zrobić resztę, zamontować ecu wgrać mapy i ustawić cięgno by nie widzieć chmury za sobą...
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Lip 22, 2015 16:20
bad_gs, mapy kupujesz w czipie i przelutowujesz np w serwisie rtv, zdaje sie razem z ukladem immo ktory masz w swoim aktualnym kompie, wtryski wymieniasz, potrzeba tylko podkładek, sa w landroverowy pl chyba wszystko jest na forum
Rozumiem że mówicie o kości od immobilizera w domu raczej nie będę robił bo nie mam sprzętu, wtryski trzeba przykręcić z odpowiednią siłą i doładowania przy cięgnie też nie miał bym jak sprawdzić... tylko gdzie tu zaufanego mechanika znaleźć
Rozumiem też że przepływka wypada, bo wszystkim sterują mapy. EGR nie był zaślepiany...
A gdybym do tego dorzucił jeszcze mocniejsze turbo jak by to wyglądało, musiały by być inne mapy?
I do ilu km i nm można kręcić bezpiecznie te silniki, czytałem że sprzęgło siada ale moje jest w idealnym stanie i raczej nie ruszam z butem w podłodze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum