Zabrałem się za mały tuning wizualny R75.
Kończę właśnie przeróbkę zderzaka poliftowego na premium (jak skończę to wrzucę foty)
i zastanawiam się nad następującymi modyfikacjami:
+ malowanie całego dachu na biało
+ przedłużenie progów w stronę ziemi
+ przedłużenie zderzaków przód i tył
+ dyplomatki na oponach
Całość wyglądałaby mnie więcej jak na wizualizacji poniżej.
Zastanawiam się czy to nie będzie wiocha...?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 24, 2016 13:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pierwsze primo, jeśli dach to tylko pomiedzy czarnymi listwami, jeśli chcesz słupki to proponował bym wg oryginału, wujek google podpowie po wyszukaniu: duotone
drugie R75 i tak jest dośc niski wzdłuż progów zamiast rzeźbić próg obniż zawias będzie ładniej i z większym efektem
trzecie dokładki zderzaków sam poszukuję czegoś co da się dopasować, i mam pewien trop, ale jako unikalność projektu jak dojdę do tego etapu to powiem
czwarte nie rób tego, daj większe alu i uzyskasz dobry efekt
czas na osobista opinię, to co przedstawiłeś nie trafia w me gusta
Nigdy bym tego nie zrobił swojemu eRowi ale co kto lubi
pierwsze primo, jeśli dach to tylko pomiedzy czarnymi listwami, jeśli chcesz słupki to proponował bym wg oryginału, wujek google podpowie po wyszukaniu: duotone
drugie R75 i tak jest dośc niski wzdłuż progów zamiast rzeźbić próg obniż zawias będzie ładniej i z większym efektem
trzecie dokładki zderzaków sam poszukuję czegoś co da się dopasować, i mam pewien trop, ale jako unikalność projektu jak dojdę do tego etapu to powiem
czwarte nie rób tego, daj większe alu i uzyskasz dobry efekt
czas na osobista opinię, to co przedstawiłeś nie trafia w me gusta
Nigdy bym tego nie zrobił swojemu eRowi ale co kto lubi
Hej, dzięki za sugestie.
Jeśli chodzi o duotone to własnie takie malowanie jest dla mnie wiochą.
Chyba, że ktoś zadbał o detale i pomalował też zderzaki jak tutaj:
Nie chcę obniżać zawieszenia i zwiększać 17tek ze wzlędu na zbyt dużą utratę komfortu jazdy.
Dokładki zderzaków wyrzeźbię sam, żeby nie wyglądały jak z "innej parafii".
szczerze ? to 1 (VT) bylaby wieksza wiocha niz te ponizej..
raz w zyciu widzialem R75 2 kolorowego i dla mnie (choc to moja prywatna opinia ) to wieś... widzialem tez R z "drewnem" na boku.. jak w starych autach US itd... fajne bo inne ale równie wieśniackie..
Ogólnie musi to być zrobione z głową i dobrze dobrane kolory.. naprawde dobrze.
No i jest jeszcze jedna rzecz... ani z R75 ani z 300C Bentleya nie zrobisz
Dyplomatki.. spoko ale w takim wydaniu
a zamiast malowac dach.. poszukaj po necie cadillaców ze skórą na dachu.. Wyglada to mniej wiecej tak jak ty chcesz i wydaje mi sie bardziej oryginalnym patentem niż malowanie dachu jak w golfie III TDi..
a najlepiej to prześpij sie z tym i daj spokoj.. bo R75 mozna ladnie stuningowac a twoj pomysł totalnie nie pasuje do tego auta.. Zmień auto albo zmieńpomysł na auto - taka jest moja opinia
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
longer86, moim zdaniem dyplomatki lepsze. Dobrane do odpowiedniej felgi będą wyglądać ładnie, optycznie powiększą koło, a przy tym wciąż zostawią rozsądną warstwę gumy, tak więc nie wybijesz zębów na naszych pięknych, polskich drogach.
Choć i tak wygrywa R75 na szprychowych kołach. Dorzucam fotkę podglądową - z dyplomatkami i lekkim obniżeniem byłby niesamowity. Niestety, takie kółka są drogie.
Może zamiast dyplomatek czarne felgi z polerowaną obręczą?
Z czego zamierzasz wymodzić zderzaki?
Hej, żeby nie zepsuć koncepcji projektantów z Rovera chciałem jedynie o kilka cm przedłużyć w stronę ziemi zderzaki i ewentualnie z tyłu dać delikatny dyfuzor, który nie będzie się gryzł z całością. Wszelkiego rodzaju dokładki budzą u mnie obrzydzenie więc doszedłem do wniosku, że wymodeluję sam.
Po próbie z włóknem i żywicą doszedłem do wniosku, ze to za dużo rzeźbienia.
Dosyć sprawnie poszło mi ze spawaniem zderzaka przedniego w ramach przeróbki liftowego na premium więc ostatecznie dospawam odcięte kawałki od oryginalnych zderzaków. Efekt końcowy nie powinien budzić wrażenia, że coś tu nie pasuje albo zostało "stjuningowane"
Ja poszukuje dokładki... I krążę dookoła saaba, vectry b , omegi b... Choc dzis wpadłem na pomysł żeby zaadoptować dokładkę z ZR . Ale ideałem jest dla mnie jest...
Ja poszukuje dokładki... I krążę dookoła saaba, vectry b , omegi b... Choc dzis wpadłem na pomysł żeby zaadoptować dokładkę z ZR . Ale ideałem jest dla mnie jest...
hej,
W załączniku 2 foty z pierwszych prac.
Zaspawania przetłoczeń i przyspawania wsporników w dolnej częsci grila.
Ps. Sorry za jakość zdjęć, robiłem tosterem
We tam haterzy, fajnie ze działa odważnie i rzeźbiarz... Do tej pory bylo konserwatywnie, ale rzeźba tez musi być ze smakiem, przez to warto czasem utemperować słownie ułańskie fantazje
longer86, zderzak premium na lampach przedlift. Rzeźba niesamowita, ale efekt?
Więcej: http://www.the75andztclub.co.uk/index.php?thepage=car_of_month_dec_14
Ogólnie to życzę powodzenia w pracy. Jeżeli tylko nie poniesie Cię fantazja, to miło będzie zobaczyć 75kę w jakiejś niestandardowej wersji. Jak mnie koszty remontu silnika ze zeżrą to może i ja kiedyś będę jeździć autem w wyposażeniu "Connoisseur MD".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum