Wysłany: Pon Maj 23, 2011 19:35 Remigiusz - R45 idt
Historia:
Kupione w maja 2010 roku od 2. właściciela w Austrii co miał je dokładnie dwa miesiące i nie chciało mu się robić rozrządu oraz kilku innych drobiazgów. Przebieg jest autentyczny bo auto zostało oddane po leasingu do serwisu Rovera przy 85.000km Oraz przy niedawnej wymianie wtryskiwaczy, udało się ich wyciągnąć w palcach i wszystko się błyszczy w silniku
Silnik:
IDT, 2.0 litre turbocharged with intercooler diesel engine
Wyposażenie:
Fotele jasny bez
Klima
Podgrzewane fotele
elektryczne lusterka + podgrzewanie
Szyberdach
Hak
V-max:
GPS 184 km/h na Autobahnie, według licznika ok 200km/h
przy RPM 4.500
więcej nie pójdzie
(testowane bez wtrysków SDI)
Oleje:
silnik: Mobil 10W40
skrzynia: Carlube MTF94
Modyfikacje ukończone:
Taśmy LED (ciepła biel) w bagażniku + podsufitka
Zegary zielone + Ledy
Alu-Ramki na zegarach i nawiewach
Zaciski + tarcze i klocki wentylowane
Strumienica przebijana 63mm jako Decat
EGR zaślepione
Led postojowki
Led pipetki do tablicy rej.
Turbo 1.3bar
Podgrzewany filtr paliwa
Odma odłączona oraz wypuszczona w powietrze
Hak
Wtryski SDI (naprawdę polecam każdemu, dają niezłego kopa i mocy, z Roverka staje się Bestia a nie auto)
MAFAM (temat o budowie tego gadgetu http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=68177)
Spryskiwacze od C3
Pompa paliwa 5bar jako pompa od spryskiwaczy
Podgrzewany płyn do spryskiwaczy przez chłodnice EGR
Antena CB na "dziurke"
CB na stale zamontować
Koguta na stale podłączyć
Tempomat WAECO MS-50
Wolny wydech
Pompa paliwa do gaźnika 0,2bar
Wygłuszenie drzwi
Helix DB 62.1 & Helix DB 6.1
Emulator sygnału przepływomierza + stożek powietrza (stożka już nie ma po jednak lepszy jest filtr oryginalny)
Chipy modyfikowane od MG ZR ++
Mafless dual mapy, Mapa Sport i ECO
Moduł SD-2 świateł dziennych w światłach drogowych
MBC - manual boost control
Modyfikacje w planie:
Ledy pod nogi
Kolektor dolotowy wyczyścić
Rozfrezowanie kolektora dolotowego
shortshifter +15mm
Siłowniki maski
Rozporka przód góra
Rozporka tył dolna
Wygląd teraz:
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Sro Lis 16, 2011 15:32, w całości zmieniany 5 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 23, 2011 19:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hvil, poszukaj tematu jugola i innych w sprawie siłownikow do klapy w dziele tuning wizualny i jeszcze jeden temat gdzies byl ale nie pamietam czy w tun. mechaniczy czy w 400/45/zs
Raptile, Jak chcesz mieć taki analogowy dla 220 to mogę tobie mój sprzedać juz gotowy
Idzie to w sumie wszytko szybko teraz, kilka godzin zabawy trochę foli i gotowe
leszczu, Ja nie lubię monotonni
[ Dodano: Pią Maj 27, 2011 18:58 ]
I o to mój montaż i działanie spryskiwaczy z pompa paliwa
Największy plus będzie zima ponieważ, woda przelatuje przez chłodnice EGR i będzie się nagrzewała. W leci pryska ciepła woda i myje dobrze szybę. Na autostradzie przy 160km/h mam w sek. szybę cala mokra a nie tylko dolny kawałek
Jak by ktoś się pytał czemu mam żywicy zaklejona pompę, to dlatego ze odgłuszyłem pompę kondensatorami i w CB-Radiu nie słychać już pompki spryskiwacza
No co wy tylko w końcu porządne opaski a nie jakieś lelum polelum co oryginał
Mam wszystkie opaski wymienione od dolotu na te do ciężarówek + silikonowa redukcja na Turbine i taka ciężarowa mala opaska Jutro zrobię może foto Bo mnie to denerwowało w 220 jak mi kilka razy rury od IC z dmuchało w czasie jazdy i przynajmniej z doświadczenia wiem ze te trzymają
Co do zaślepki od EGR to jest chuda bo to tylko 3mm gruba stal, w 25 maja zaślepki z 5mm stali
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
witam, mam kilka pytań: jak zaślepiłeś EGR-a to nie wyskoczył ci zaden błąd?? bo u mnie wyskoczył jak zaślepiłem, później znów go zrobiłem i błąd znikł nie wiem czym to jest spowodowane.
2 jak się mają te wtryski z rovera sdi do MG ZR 115KM?? tylko że ja autko mam po chipie, to czy to coś jeszcze da??
normalnie jestes nie zawodny
powiedz mi jeszcze do czego to wyciecie na drugiej zaslepce?? bo nie wiem czy konieczne??
ja chche wywalic jak nawiecej jesli to nie szkodzi to lacznie z egr
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum