Wysłany: Sob Cze 25, 2011 22:39 MG wraca do wyścigu 24h Le Mans 2012.
Jak piszą angole, Chińczycy podpisali umowę sponsorską z firmą RLR Motorsport (firma, która wcześniej budowała MG Lola dla MG XPoweR). Wiadomo, że MG ma wrócić do Le Mans w 2012 roku. Nie mówi się nic o marce MG XPower ani zielonych malowaniach. Mówiło się również sporo o Motorsporcie w odniesieniu do marki MG.
Chyba wspaniały news
Dla przypomnienia MG w wyścigu 24H Le Mans.
i krótki rys historii MG w 24H Le Mans.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 25, 2011 22:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
czy to sygnał aby rozglądać się za przelotami i bookować jakieś loty ? Nie lada gratka z tej wiadomości i dzięki Ci za wrzucenie, bo pewnie jeszcze parę dni bym żył w niewiedzy
czy to sygnał aby rozglądać się za przelotami i bookować jakieś loty ? Nie lada gratka z tej wiadomości i dzięki Ci za wrzucenie, bo pewnie jeszcze parę dni bym żył w niewiedzy
Od paru lat Eurosport i Eurosport2 relacjonują na żywo ten wyścig. Gdzieś na VHS-ie mam jeszcze relacje z lat 2002, 2003 lub 2004.
Gdzieś na VHS-ie mam jeszcze relacje z lat 2002, 2003 lub 2004.
Jest na youtubie? Jak nie ma, to może warto zrobić zrzut ciekawszych ujęć z udziałem MG
Fajnie, że coś się rusza. Ja czekam na pierwsze MG z nowej palety u nas w kraju
Kto wie, kto wie... może będzie w zasięgu mojej kieszeni
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tomi, ja może i bidny jestem ale mam satelitę i nie wykupuje kanałów sportowych bo ciągle walą w kulki i zawyżają opłaty więc do oglądania sportu w TV mam skróty sportowe w wiadomościach a o tym, tam nie trąbią ....
Tomi napisał/a:
Gdzieś na VHS-ie mam jeszcze relacje z lat 2002, 2003 lub 2004.
nikomu krzywdy byś nie zrobił i się nimi podzielił np zgrywając je na cyfrowy obraz i wrzucając na główną stronę
_________________ Driving is believing !
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Cze 25, 2011 23:13
Do podzielenia się miałbym więcej materiałów:
- Nagrania na VHS 8mm. nagrania z pierwszego i drugiego zlotu
- Cały serial wyprodukowany przez Marka Evansa dla Discovery o odbudowie MGB Roadster, w każdym z odcinków oprocz kolejnego etapu prac na roadsterem jest przedstawienie jakiegoś modelu MG. Serial pod oryginalnym tytułem "An MG is Born".
- Jeszcze chyba w jakimś cyklu prezentacja wyścigowego MG ZR z 2.5L KV6 o mocy 260KM.
- kilka oryginalnych płyt z prezentacjami MG i Rovera 75.
- i pewnie jeszcze coś się znajdzie
Kiedyś trzeba zrobić takie copyparty... zrzuty materiałów z płyt można wrzucić bezpośrednio na serwer i w locie skonwertować do odtwarzacza webowego. To zajmie mniej czasu niż zabawa w konwersję itp. itd.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie będę pisał o małej kolekcji modeli MG i Rover (w różnej skali), które stoją na półkach
Jeden z ciekawszych to MGF z limitowanej edycji (aprobowanej przez MG Rover) w skali 1:18.
[ Dodano: Nie Cze 26, 2011 00:18 ]
MaReK napisał/a:
To masz w tłumaczeniu z lektorem?
Serial Evansa jest z polskim lektorem. Prezentacja MG ZR jest również z lektorem z kolejnego serialu Evansa o budowie auta wyścigowego (A Racing Car is Born).
Tomi, ciekawe kiedy by to wyszło na światło dzienne że takie fajne rzeczy posiadasz w domowej filmotece
Powiem szczerze że z chęcią bym usiadł z popcornem przed kompem i to obejrzał ... tak więc...
_________________ Driving is believing !
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Cze 25, 2011 23:31
Znalazło by się więcej ciekawych rzeczy... tylko trochę już porozdawałem:
- cała starta prospektów (od tych tych starych z lat 60, 70 i 80 do prospektów MG XPoweR).
- Polskie materiały reklamowe (między innymi polskie reklamy kanciaków).
- oryginalna instrukcja obsługi (pierwsza wersja), którą poprawialiśmy dla importera. Kolejne wersje (z naniesionymi już przez nas poprawkami) dostawali właściciele Roverów 75, którzy kupili samochód w salonie.
- jak poszperam po szufladach to jeszcze coś znajdę.
Niektóre nawet używam od "wielkiego dzwonu"(oryginalny krawat MG czy długopis MG-Parkera).
Powiem szczerze że z chęcią bym usiadł z popcornem przed kompem i to obejrzał ... tak więc...
Dobra To Ty lecisz po zapas popcoronu i coli (tylko chyba te z kina są lepsze niż z mikrofali), my z Tomim przygotowujemy materiał i robimy ustawkę na wielkie oglądanie Na Zlocie nie ma sensu projekcja, bo nie każdego to interesuje
A ktoś się podejmie przetłumaczenia z napisami pozostałych filmów?
Tomi jak już dojrzeje do tego, żeby robić krótki film o ROVERki.pl mam nadzieje, że będziesz jednym z gości tego małego projektu? Wtedy też pokazalibyśmy Twoje kolekcje szerszemu gronu...
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Stary artykuł mojego autorstwa, który cały czas wisi na stronie www.roverki.pl
Przeczytałem i nie rozumiem co ma ten artykuł do mojego pytania chyba, ze zrobią identyczne auto jak 10 lat temu
Ciekawi mnie właśnie w jakiej klasie i z jakim silnikiem wystartują czy LMP1 gdzie jak wspomniałem od paru lat dominują klekoty czy raczej LMP2. W LMP1 w tym roku 5 pierwszych miejsc to diesle (było by więcej ale 2 audi zostały skasowane) i dopiero 6 miejsce ze stratą 17 okrążeń to bolid Lola-Toyota więc "wieje nudą" ostatnio w tej klasie
Edit: Sądząc z informacji jakie znalazłem w necie raczej żadnych nowości nie ma się co spodziewać i będzie to klasa LMP2 i bolid pewnie MG Lola EX265
Tu info na temat danych bolidu na ten rok:
Cytat:
For 2011 the car is powered by a new Judd 'HK' engine based on a production BMW 4.0 litre V8, noted for its low weight and high specific power output in road going form.
Technical specifications:
Engine: 3.6 Judd HK V8
Power: approximately 450 bhp
Top speed: in excess of 200mph
Gearbox: Lola 6-speed semi-automatic sequential via paddle-shift
Clutch: Carbon pull-type by AP
Cooling: Aluminium water radiators and oil coolers
Chassis: One piece carbon fibre monocoque
Steering: Power assisted rack-and-pinion
Suspension: Ohlins shock absorbers and fabricated steel double wishbones
Brakes: 355mm x 32mm front and rear,AP calipers, AP carbon fibre discs and pads
Wheels: OZ Racing forged Magnesium - Fronts 18”x12.5J, Rears 18”x13J
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Cze 26, 2011 08:45
MaReK napisał/a:
Tomi jak już dojrzeje do tego, żeby robić krótki film o ROVERki.pl mam nadzieje, że będziesz jednym z gości tego małego projektu? Wtedy też pokazalibyśmy Twoje kolekcje szerszemu gronu...
Na nakręcenie czegoś "z jajem" zawsze się piszę. Na poważniejszy film (bo wygląda to na dokument), raczej nie... sorki.
Stary artykuł mojego autorstwa, który cały czas wisi na stronie www.roverki.pl
Przeczytałem i nie rozumiem co ma ten artykuł do mojego pytania chyba, ze zrobią identyczne auto jak 10 lat temu
Ciekawi mnie właśnie w jakiej klasie i z jakim silnikiem wystartują czy LMP1 gdzie jak wspomniałem od paru lat dominują klekoty czy raczej LMP2. W LMP1 w tym roku 5 pierwszych miejsc to diesle (było by więcej ale 2 audi zostały skasowane) i dopiero 6 miejsce ze stratą 17 okrążeń to bolid Lola-Toyota więc "wieje nudą" ostatnio w tej klasie
Naturalną kontynuacją jest udział w klasie LMP2 (czyli dawnej kategorii LMP675). LMP1 wydaje mi się, że potrzebuje zupełnie innego budżetu. Najważniejsza informacja jest taka, że mówi się o powrocie MG do Motorsportu. Tego mi (mam nadzieję, że nie tylko mi) brakowało. Jak również rodzi to nadzieję, że MG będzie nadal marką o sportowym charakterze a nie zwykłe dupowozy.
Tomi, obawiam sie ze poczatek nie bedzie taki znowu kolorowy. Umowa sponsorska moze znaczyc wszystko. Na przyklad po prostu umieszczenie emblematow MG na bolidzie - to tak jakby powiedziec ze Lada ma bolid F1 - przeciez sponsoruje Lotus-Renault i swoje logo na bolidzie Zawsze to jednak cos i wazne ze cos sie zaczyna dziac a Chinczycy sie tym interesuja. Tez mam ogromna nadzieje ze MG znowu zobaczymy na torach i trasach rajdowych. Chocby to mialo byc tylko logo na bolidzie. Po prostu dopoki nowe MG nie jezdzi po ulicach to ciezko zeby ich inzynierowie brali sie za rajdowe projekty. No chyba ze o tym juz mysla i pracuja. Byloby genialnie
BTW Mozesz podac link jakis do tych informacji angielskich?
Co do dokumentu o Roverki.pl - kto powiedzial ze to NIE bedzie z jajem? A ze dokument? Od razu musi byc full powaga i gadajace glowy?
Pływak, marudzisz Jak pisalem wyzej. Chocby to miala byc Wiejscka Liga Mistrzow Prostej i MG sie bedzie tym interesowac to super i trzeba sie cieszyc ze mimo Chinskich raczek zalezy im na tak waznym aspekcie marki jak motosport.
W którym miejscu? Chyba tylko w tym, ze czołówka w LMP1 wieje nudą ale jak może być inaczej skoro miejsca od 2-5 do Peugeoty HDI? Całe Szczęście, że zostało jeszcze to jedno Audi
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum