Do letniego zlotu zostało jeszcze trochę czasu, więc chciałbym poruszyć kilka tematów, o których zdarzyło nam się na poprzednich zlotach rozmawiać. Są to moje luźne przemyślenia, mające na celu urozmaicenie zlotowego weekendu.
Zwiększenie ilości konkurencji
Jak narazie mamy w zasadzie 2, no 3: sprawnościówka, rajd i piękniś. Wg mnie to bardzo mało... Może powinnio się dać wykazać osobom, które są dobre w czymś inny?
Proponowałbym:
-1/4 mili, z podziałem na sensowne kategorie, np: wg mocy i karoserii, żeby 200konny coupe nie stawał z 170konna 75 np: diesel, 1,4-1,6, 1,8 i 1,8VVC, 2,0-2,5 czy coś w ten desen. 1/4 mili to gałąź wyścigów prężnie sie w Polsce rozwijająca, ma wielu entuzjastów i mogła by się spodobać, zwłaszcza, że nie wymaga jakiegoś wielkie nakłądu pracy i środków.
-Konkurs jazdy precyzyjnej. Nie każdy umie i chce "katować" swoje auto na 1/4 czy torze, widziałem, że na ktoryms zlocie była taka konkurencja (talerz od satelity na masce i pileczka tenisowa). Moglby by sie tu wykazac z powodzeniem osoby bez zaciecia sportowego, ale za to z super wyczuciem autka
-Tuning wizualny. Tytuł pięknisia zlotu jest moim zdaniem zupełnie nietrafiony, ponieważ patrząc na dział tuningu wizualnego i naszych autek, widać, że dużo ludzi modyfikuje i tworzy jedyne w swoim rodzaju R/MG. Warto byloby docenić ich starania własnie taką kategorią, oczywiście nie tak jak teraz, ze ttylko 1 miejsce. Normalne zawody, do których była by lista chętnych, tworzona odpowiednio przed zlotem, kilku osobowa komisyja oceniająca,3 miejscowe podium
-Tuning mechaniczny. To samo co wyżej, jest na forum pare osób, które ostro dłubią swoje R, czemu nie nagordzić ich starań, a przez to zmotywować do pracy resztę?
- Car Audio. Sprawa wygląda tak samo jak wyżej, są w klubie znający się doskonale na tej dziedzinie przerobek, mogliby pomoc w samej organizacji jak i pozniejszej ocenie instalacji CA pod katem np jakości dźwięku, estetyki itp.
Myślę, że każdy z nas ma jakiś pomysł, zachęcam do dzielenia się nimi Może organizatorzy wezmą jakąś część tych sugesti pod uwagę, wydaje mi się, że sporo by wzrosła atrakcyjnosc takiego zlotu, bo kazdy moze cos wygrac, w wielu konkurencjach. Nie tak jak jest teraz, bo nie oszukujmy sie, tor od dluzszego czasu jest zdominowany przez te same osoby moze czas na pare zmian?
pozdrawiam!
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 10, 2012 17:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
-1/4 mili, z podziałem na sensowne kategorie, np: wg mocy i karoserii, żeby 200konny coupe nie stawał z 170konna 75 np: diesel, 1,4-1,6, 1,8 i 1,8VVC, 2,0-2,5 czy coś w ten desen. 1/4 mili to gałąź wyścigów prężnie sie w Polsce rozwijająca, ma wielu entuzjastów i mogła by się spodobać, zwłaszcza, że nie wymaga jakiegoś wielkie nakłądu pracy i środków.
Kiepsko widzę podział według karoserii i mocy. Strasznie dużo by tych klas było. Jak już to lepiej według pojemności.
Tak czy inaczej chętnie włączę się w pomoc przy organizacji wszelkich propozycji które wypełnią 'sportowy dzień'.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
jest tam pare ciekawych konkurencji, można by troszkę odgapić, bo wszystko jest jasno i czytelnie rozpisane
walkie napisał/a:
Fajne pomysły tylko jak na nasze zloty niektóre nierealne. Ile przyjeżdża aut po tuningu? 1-2? To chyba mało, aby robić konkurs, tak samo z glebą.
wiem, ze bylem tylko na 3 zlotach, ale co drugi R byl jakos tam zmodyfikowany nie są to jakieś kompleksowe modyfikacje, typu lamo doooors, lakier ognista pomaranca i 4 kominy jednak duzo naszych R jest zmodyfikowanych, w srodku jak i na zewnatrz, o silnikach nie wspominająć Zresztą wplatając takie konkurencje w program zlotu, zachęci się ludzi i do modyfikacji i do przyjazdu na zlot bo będzie mozna się pokazać a do tego to coś nowego
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Muszę się zgodzić, niestety, bo takie zabawy to raczej słyną ze zlotów BMW i VW, nie pochwalam takich atrakcji na zlocie.
Co do "pięknisia" to wolę żeby wygrał zadbany, pięknie utrzymany wóz, niż jakiś potuningowany.
Konkurs sprawnościowy - inaczej "koło Stwarta" - miałem taką atrakcję na zlocie letnim Renault, było powiedzmy ok, tylko że jeździliśmy NOWYMI autami, zaprezentowanymi przez salon Renault z Łodzi (Clio 1,2 16V było akurat do tej konkurencji)
Ostatnio zmieniony przez pelson91 Sob Lut 11, 2012 09:33, w całości zmieniany 1 raz
Moje propozycje wynikały z rozmów z uczestnikami zlotów, którzy sami mówili, że takich rzeczy brakuje. Zreszta zlot letni jest nastawiony bardziej na motoryzacje, jesienny na integracje. Nie wiem co złego widzicie w nagrodach za przerobki wizualne czy mechaniczne? np w ślesinie pięknisiem zlotu został TF Mariusza, a slicznie przerobione cabrio Tomiego juz zostało pominiete, tak jak kilka innych ladnie zmodyfikowanych aut. Rozgraniczenie na kilka kategorii, da mozliwosc nagrodzenia wielu roverkowiczów. Szkoda, ze nikt z zarządu się tu nie wypowiedzial, bo może taki temat jest po prostu zbedny
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Markzo, wiem, że to co napiszę będzie złośliwe i absolutnie nie neguję sensu podawania różnorodnych propozycji atrakcji na zlot. Ale może warto byłoby opłacić składkę, żeby Zarząd miał z czego takie atrakcje organizować? Ty akurat ostatnio mocno krytykowałeś politykę Zarządu i Klubu. A powiedz, z czego Klub ma za to płacić, jeśli Klubowicze nie płacą składek, bo coś tam im się nie podoba, ale nie powiedzą, bo wg nich to nic nie zmieni. Znów pojawia się wszędobylska zasada, że mi się należy za darmo.
Nie bierz tego bardzo do siebie, ale od jakiegoś czasu na każdym kroku się z tym spotykam. Są tylko życzenia i żądania, ale brak propozycji dania czegoś od siebie .
To jest temat o propozycjach na zlot letni, żeby był ciekawy/atrakcyjniejszy, nie tylko dla osób lubiących sobie pocisnąć ostrzej, ale też bez tego sportowego zacięcia, jak Gregu to słusznie zauważył. Proszę, nie mieszajmy w to składek, podziału forumowicz/klubowicz, bo że za dodatkowe atrkacje trzeba zapłacić to ja doskonale wiem (np profi sprzecior do pomiaru na 1/4mili ) jednak z tego co pamiętam, można to równie dobrze doliczyć do ceny zlotu, którą każdy płaci. Zresztą organizacja wszystkich konkurencji poza 1/4 mili i np jazdą precyzyjną, to koszt kilku pucharów (pare razy zdarzyło mi się brać udział w organizacji różnego typu imprez, i koszta tych symbolicznych nagród, (bo przecież chodzi o zabawęnie o jakies multimiliony) był na prawde niski ).
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
1/4 mili i upalanie gumy kojarzy się jednoznacznie z BMW, czyli mi dość kiepsko, nie wiem jak innym
1/4 mili to tak jak pisałem wyżej, prężnie rozwijająca się w PL dyscyplina, a przy tym dobra zabawa, BMW to raczej drift niż 1/4 mili. Palić gumy nikt nie bedzie, to przy FWD to po prostu obciach
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Tak z ciekawości byłaś na jakimś zlocie VW czy tak tylko stereotypami lecisz jak 90% naszego społeczeństwa? Bo ja na kilku byłem i ani nie było upalania papcia, ani 1/4 ani innych tego typu rzeczy. Natomiast zawsze była super oprawa i mega dobre auta baaa powiem więcej na zlocie nie uświadczysz wieś tuningu czy jakiegoś buractwa bo wjazd był tylko i wyłącznie na zaproszenie. Czasem jednak warto wyjrzeć po za własny ogródek i zobaczyć jak to u innych wygląda, a nie walić głupie komentarze... Przepraszam z OT ale czasem trzeba
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Zresztą organizacja wszystkich konkurencji poza 1/4 mili i np jazdą precyzyjną, to koszt kilku pucharów (pare razy zdarzyło mi się brać udział w organizacji różnego typu imprez, i koszta tych symbolicznych nagród, (bo przecież chodzi o zabawęnie o jakies multimiliony) był na prawde niski ).
_________________
Ciekawe co piszesz. Zapewniam Cie, że to nie jest koszt pucharow, bo trzeba oplacic tor/lotnisko/miejsce gdzie to sie odbywa, obsluge tego miejsca, zabezpieczenie medtyczne etc. Wiec nie wiem co Ty organizowales ale na pewno nie masz pojecia o tym jak to sie u nas odbywa.
Ciekawe co piszesz. Zapewniam Cie, że to nie jest koszt pucharow, bo trzeba oplacic tor/lotnisko/miejsce gdzie to sie odbywa, obsluge tego miejsca, zabezpieczenie medtyczne etc. Wiec nie wiem co Ty organizowales ale na pewno nie masz pojecia o tym jak to sie u nas odbywa.
Walkie, przecież tak czy siak trzeba wynająć lotnisko i tor... więc co za różnica, czy odbędzie się na nim 1 czy 3 konkurencje?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum