Wysłany: Wto Sty 22, 2013 13:34 Pyros - Rover 221 Coupe Turbo(302kM 452nM wciąż za malo ;))
Pora aby zaprezentować moje autko
Kupiłem to auto w kwietniu 2012. Samochód był w opłakanym stanie, i wyglądał adekwatnie do pieniędzy za jakie go nabyłem (1200zł).
Nie oszukując tutaj nikogo, kupiłem je z myślą o upalaniu i o tym aby dawało jak najwięcej frajdy z jazdy. Także z zewnątrz nie do końca wygląda rewelacyjnie, ale wychodzę z założenia, że to auto nie ma wyglądać a ma latać
Seryjnie auto wyszło z hondowską D serią pod maską, niestety po 2 miesiącach w moich rękach tłok stwierdził, że ma dość pracy i wyskoczył bokiem
Awaria ta przyczyniła się do swapu na jedyny słuszny silnik czyli 2litry Turbo
SILNIK: 20t4G
- Pojemność 2.1L
- Kapitalny remont silnika (2015r)
- Kute tłoki wossner 86mm
- Szersza o 7cm i grubsza o 1cm chłodnica wody
- Na niczym nie było oszczędzane, wiec wszystko robione z głową
Miodna maszyna szkoda, ze nie pisałes, miałem całą wiązke kabinową z skrzynkami bezpieczników itd z europejskiej coupe turbo
Czemu tłoki i korby z 820Ti? czym sie różnią od tych z 220 ? bo ja słyszałem i czytałem właśnie coś odwrotnego, że 220 Coupe Turbo ma mocniejszy układ korbowo tłokowy, np tłoki Mahle (to potwierdził dobryziom przy remoncie swojego silnika).
Markzo, Wiele godzin spędziłem nad tym tematem i wiele osób robiło własnie na tych tłokach i korbach 300+.
Btw, mam taką wlepe na aucie co Ty awatar, jak chcesz to mogę podesłać początą
[ Dodano: Wto Sty 22, 2013 16:45 ] Wojtek88, Mając wózek i przednią belkę to nie ma żadnego zagadnienia trzeba tylko dorobić jedno mocowanie na prawej podłożnicy
Markzo, Wiele godzin spędziłem nad tym tematem i wiele osób robiło własnie na tych tłokach i korbach 300+.
podeślij linka do jakiś tematów, bo ja się do czegoś zupełnie odwrotnego dokopałem. BTW oglądałeś jedne i drugie korby/tłoki przed montażem? mierzyłeś je?
Pokaż foto tej wlepy
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pyros, no gratuluje!
Nareszcie skończyłeś
Teraz, to jak się ustawimy na spota, to będziemy musieli 30 min wcześniej wyjechać
Gratuluje świetnego samochodu i niebywałych umiejętności
P.S.
Myślę nad kupnem 800 Ti, tak, żeby się dopasować
Pozdrawiam,
V.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
Daawno mnie tu nie było.
Z takich małych aktualzacji. Przyciemniłem lampy z tyłu oraz oddałem do piasowkowania i malowania koła na biało
Dodatkowo, na półce leży i czeka ecumaster, ale zanim go zamontuje, będę musiał kupić fmic, oraz większe wtryski.
Auto obecnie tak wygląda...
Taki mały up, zawitało fmic, podniosłem doładowanie do 1.1bara, więc auto odwiedziło hamownie. Niestety nie udało się shamować auta na 4 biegu ponieważ ślizgało się ono na rolkach Pomiar na 5 biegu zaowocał niestety tylko takimi cyferkami... Przyczyna malejące doładowanie do 0.7bara z racji zwykłej hamowni a nie obciązeniowej. Na dniach powinienem miec wykres z hamowni drogowej która jest dużo bardziej dokładna. Na 1.1bara według gtecha auto robi powtarzalne 5.1 -5.2 do setki i 8.9 na 1/8 mili
Tak auto zostało po kilku dniach shamowanie na hamowni drogowej i wyszedł praktycznie taki sam wynik 241km i 368nm, ale z ładniejszym wykresem. Auto niestety jeszcze nie jest wystrojone na niczym, strojenie będzie wiosną na DetIII, więc mam nadzieję że to jeszcze trochę poprawi Do tego czasu w srodku zawita klatka, oraz płyta pod silnik i kolektor wydechowy "baran"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum