maniu48 MG ZS 120 -> 2.0 Turbo
Autor
Wiadomość
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 22:00 maniu48 MG ZS 120 -> 2.0 Turbo
Nadszedł czas na kolejne zmiany- po eR 416, eR 220 przyszedł czas na oryginalny projekt, który stworzył Tomi_114(aktualnie 7Tomi) czyli MG ZS 120.
Skorupka Rovera 45 z 2000 roku, oraz reszta z poliftowego MG ZS z 2005 roku.
Poniżej kilka fotek autka
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez maniu48 Pią Gru 16, 2016 15:19, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 22:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pelson91
Pomógł: 36 razy Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2236 Skąd: Sochaczew Rover 75
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 22:02
dobrze, że jednak z tą Vectrą to była ściema
_________________ Pozdrawiam,
pelson91
Raptile
Pomógł: 73 razy Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 2710 Skąd: Warszawa Rover 200
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 22:02
Fajny , dawaj kolo i hample
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
greg-si
Klubowicz
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 22:04
Skorupa fajna, teraz tylko coś z silnikiem pomyśleć i będzie malinka.
Plany jakieś masz?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 22:14
pelson Vectra hehehehe
Raptile możesz pomarzyć chyba że mnie odwiedzisz to coś Ci dam
Gregu Plany są ale na pewno nic na ten rok. Może na przyszły zlot coś ogarnę(kasa sie powoli konczy)
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 22:26
hehe.. niech się sprawuje furka Swap silnika to już coś bardziej konkretnego
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Wto Kwi 30, 2013 22:43, w całości zmieniany 1 raz
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 22:27
Cicho Remi
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 22:44
Nagraj jakieś filmiki
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
tuners
Pomógł: 21 razy Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 1277 Skąd: Kraków MG ZR
Wysłany: Sro Maj 01, 2013 13:15
Jak tam lakier na dachu? Wiem że mieli jakiś problem przy malowaniu bo miał być finalnie folią oklejony
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Sro Maj 01, 2013 13:30
Na razie nie ma uwag, wszystko jest w porządku.
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
hebdzik
Dołączył: 22 Wrz 2012 Posty: 73
Wysłany: Sro Maj 01, 2013 14:46
dobrze ze MG trafił w dobre ręce:)
leszczu
Pomógł: 555 razy Dołączył: 01 Kwi 2009 Posty: 8942 Skąd: Białystok Rover 200
Wysłany: Sro Maj 01, 2013 18:47
Gratuluje zakupu, tylko czekać na jakiś mocniejszy silnik.
_________________ DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
Ostatnio zmieniony przez leszczu Czw Maj 02, 2013 18:38, w całości zmieniany 1 raz
tuners
Pomógł: 21 razy Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 1277 Skąd: Kraków MG ZR
Wysłany: Sro Maj 01, 2013 21:41
No właśnie mg czy rover jaki tam w końcu w papierach siedzi .
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Markzo
Pomógł: 195 razy Dołączył: 11 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Sro Maj 01, 2013 22:12
złoty rover 45 1,4 jeśli dobrze kojarzę
hebdzik
Dołączył: 22 Wrz 2012 Posty: 73
Wysłany: Czw Maj 02, 2013 08:10
maniu48 a tył poliftowy tez zakupiłeś?:)
Raptile
Pomógł: 73 razy Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 2710 Skąd: Warszawa Rover 200
Wysłany: Czw Maj 02, 2013 10:23
Jakos tylko tak te koła nie pasują , nie chcesz ich sprzedac/wymienic sie ?
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Czw Maj 02, 2013 11:19
hebdzik w polifta narazie nie poszedlem z powodow finansowych. A jak robić to calość (przód i tył).
Raptile przyjedz do mnie to pogadamy
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
greg-si
Klubowicz
Pomógł: 152 razy Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 3530 Skąd: ze wschodu Rover 400
Wysłany: Czw Maj 02, 2013 11:24
bez przesady, nie ma sensu teraz zmieniać przodu, tyłu gdy auto jest świeżo machnięte plakatówką
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Pią Maj 17, 2013 17:33
[ Dodano : Pią Maj 17, 2013 18:33 ]
Dzis robiłem przymiarki felg na zime. ATT , ET 35, szerokość 6", średnica 15". Jedeny mankament to rozstaw dziur 4x98 ale mysle ze po zastosowaniu nakrętek plywających nie bedzie mialo to wiekszego znaczenia. Teraz tylko czekać aż kumpel auto sprzeda.
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez maniu48 Pią Maj 17, 2013 18:45, w całości zmieniany 1 raz
Kozik
Pomógł: 141 razy Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 3306 Skąd: Sanok MG ZS
Wysłany: Pią Maj 17, 2013 18:23
maniu48 napisał/a: 4x98 ale mysle ze po zastosowaniu śrub plywających nie bedzie mialo to wiekszego znaczenia
ale tutaj są nakrętki
_________________ Pozdrawiam Kozik