Wysłany: Sob Sty 18, 2014 16:35 [ROVER 111] Nie pali po deszczu ?
Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.1 Rok produkcji: 1996
Witam.
Tak jak w temacie auto przerywa w deszczowe/wilgotne dni.
Po nocnych opadach w ogóle nie idzie uruchomić silnika. Wymienione przewody wysokiego napięcia, wyczyszczona kopułka, palec, świece. Iskra taka że by konia zabiła, mimo to auto nie pali. Po poluzowaniu przewodu doprowadzającego paliwo się pokazuje. Co może być przyczyną że auto nie pali ? Co steruje wtryskiem paliwa ? Proszę o sugestie.
Pozdrawiam serdecznie.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 18, 2014 16:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 9 razy Dołączył: 30 Kwi 2013 Posty: 311 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Sty 18, 2014 21:30
Kolego komputer steruje wtryskami.Sprawdź czy on gdzieś wilgoci nie dostaje albo przewody do niego. Druga sprawa to załóż zaworek zwrotny na wąż doprowadzający paliwo. Sprawdź też kostki do wtryskiwaczy.
_________________ Z roverów się śmieją ale nie muszę przynajmniej pedałować.
Cewka na moje oko jest w porządku bo jest dobra iskra ( jak jestem w błędzie to mnie poprawcie ). Problem jest z paliwem, pompka pompuje, paliwo dochodzi do gaźnika a wtryskiwacz go nie podaje. Wszystkie połączenia ( kostki ) sprawdziłem. Jak sprawdzić ( domowym sposobem ) prawidłowe działanie komputera ? Gdzie jeszcze szukać przyczyny ?
spróbuj jeszcze podmienić cewkę. Może być dla prób zwykła butelkowa jak w maluchu, albo dowolna inna.
Problem chwilowo rozwiązała pogoda ( jest mróz ) auto pali idealnie ale mam takie pytanie czy taka cewka będzie dobra ? czy ma znaczenie jaką się założy ?
http://allegro.pl/nowa-ce...3864526995.html
I nie chodzi mi oto czy na chwile, lecz na stałe czy będzie dobrze współpracowała ?
pracować będzie, ale będziesz musiał przerobić podłączenie i mocowanie. Co dużym problemem nie jest. Przy okazji przełóż ją sobie gdzieś na górę silnika.
Twoja wygląda jak te:
http://allegro.pl/cewka-r...3825419997.html
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
pracować będzie, ale będziesz musiał przerobić podłączenie i mocowanie. Co dużym problemem nie jest. Przy okazji przełóż ją sobie gdzieś na górę silnika.
Twoja wygląda jak te:
http://allegro.pl/cewka-r...3825419997.html
Nie, moja jest dokładnie taka http://allegro.pl/rover-1...3904934952.html jednak nie mam zaufania do używanych części a za nową żądają ponad 250 zł. Więc jeśli nie ma różnicy poco przepłacać
Pomógł: 9 razy Dołączył: 30 Kwi 2013 Posty: 311 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lut 13, 2014 02:36
Niby czujnik położenia wału też ale bym go zostawił w spokoju na razie. Ustawienie zapłonu,kable świece kopułka ap.zapłonowego. Gdzieś ci się wilgoć dostaje.Posprawdzaj wszystkie kostki łączące kable do zapłonu.Lampa stroboskopowa w dłoń i wszystko będziesz wiedział
_________________ Z roverów się śmieją ale nie muszę przynajmniej pedałować.
kol. BlackD zasugerował jedna rzecz......zawilgocony komputer, chyba powinienes sie temu przyglądnąc, przypomniałem sobie jak jeden znajomy miał podobny problem, nie pamietam jak do tego doszedł ale wymontował kompa i go wysuszył ( np suszarką ) Po zamontowaniu auto paliło i wręcz latało ....chyba nawet na koniec zawinał go w jakąś folię
Pomógł: 9 razy Dołączył: 30 Kwi 2013 Posty: 311 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lut 13, 2014 18:20
Z kompem zawilgoconym przerabiałem to u ojca w sałacie. Poleżał 10 min. w spirytusie potem na grzejnik,opalarka w dłoń z 1m 10 min założyłem,wokół kabli i wtyczki silikon i hulało jak złoto.
_________________ Z roverów się śmieją ale nie muszę przynajmniej pedałować.
Na początek pragnę Wam podziękować za zainteresowanie się tematem.
Problem namierzony, po odpaleniu auta rozpylałem wodą na poszczególne części i oto wyniki. Przebicie ma cewka, kable WN i kopułka. Na cewce od poldasa http://allegro.pl/nowa-ce...3864526995.html iskra jest gorsza niż na starej oryginalnej ( auto gorzej pali ) więc trzeba kupić nową.
Nowe przewody http://allegro.pl/przewod...3729627084.html też mają przebicie, potrzebne inne. I na koniec kopułka i palec.
Teraz pytanie do Was jakiej firmy kupić cewkę, przewody , kopułkę i palec żeby mieć gwarancję że auto będzie śmigało ? Żeby nie kupić nowych gorszych części od tych starych w aucie ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum