Wysłany: Czw Sty 08, 2015 14:36 Propozycje na kalendarz 2016
Liczymy na konstruktywne propozycje co do kształtu, sposobu wyboru prac, terminów na kolejny kalendarz 2016, ponieważ praktyka pokazuje, że obecny sposób przygotowania, wyboru prac nie sprawdza się w 100% .
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 08, 2015 14:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z doświadczenia odnośnie kalendarza 2014, proponuję rozważyć bardziej czytelne dni kalendarza (jak na razie były przytłoczone zdjęciami)
Fajnym pomysłem wydaje mi się jakieś miejsce na notatki (pod każdym dniem, bądź ogólne)
Pozdrawiam,
V.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
dla mnie to ozdobny kalendarz po którym nie przyszło mi do głowy aby pisać. poprzednie 3 nadal posiadam więc staram sie zachować w dobrym stanie.
Co do powstawania, całość mi nie przeszkadza, jest wybór w zdjęciach i ogólnie to może jeden etap mniej albo krótszy termin nadsyłania zdjęć, w końcu większość pewnie trafia na pocztę na sam koniec terminu bo sam takl wysyłam.
Propozycja żeby kalendarz miał ścisłe ramy
1 luty - 31 październik
Produkcja wysyłka
1Listopad - 31 stycznia
Ścisłe ramy tzn do tego czasu wybrane zdjęcie ostatniej szansy i wszystkie zdjęcia wybrane
Zdjęcie zlotowe 14 dni po zlocie konkurs trwający 7-14 dni
Zdjęcie ostatniej szansy 15-29 października
Zbiórka chętnych na kalendarz lista od 1 Listopada
Nie dzielenie kalendarza na 4 etapy bo tak naprawdę etapy wyglądają na 4 pory roku
Zbieranie zdjęć na kalendarz odbywa się od zakończenia poprzedniego czy wyslane po 1 Listopada zbierają się do następnego już.
Samego aktywnego konkursu kalendarza jest 9 Miesiecy i dzielimy to na 3 części z czego
z każdej części jury wybiera 10 zdjęć z 3 etapow mamy do 30zdjęć z których wybierają 9 Najlepszych + 2 Rezerwowowe
Pozostałe 19 Zdjęć wraz z rezerwowymi 2 czyli 21 startuje w konkursie ostatniej szansy (czyli stan na 15 października)
Jeśli w konkursie ostatniej szansy wygra zdjęcie z listy rezerwowej , automatycznie jeżeli ktoś do końca października nie wyśle jakiegoś kosmicznego zdjęcia które wyprze drugie zdjęcie z rezerwy to wybierane jest ono automatycznie.
Jeżeli nie wygra w konkursie ostatniej szansy żadne zdjęcie z rezerwy to 2 zdjęcia rezerwowe są odnośnikami do końca miesiąca dla przychodzących nowych zdjęć.
Jeżeli nic do końca miesiąca fascynującego nie trafi to jury wybiera jedno z rezerwowych.
do kalendarza przez caly rok można przysyłać zdjęcia w róźnych sceneriach i porach roku ustawienie do danego miesiąca będzie już po wybraniu owych 10 + 2 konkursowe
To taka moja wolna interpretacja jak Ja bym to robił.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
z doswiadczenia i praktyki napisze, ze ... zdjecia przychodzily w wiekszej ilosci pod sam koniec terminu etapu, a czesto i po z zapytaniem czy jeszcze mozna...
Wiec to sa pewne motywatory dla ludzi - pisze to z praktyki, bo w teorii zdjecia mozna bylo wysylac przez caly rok a przychodzily glownie w okolicy tych 4 dat.
Moja osobista opinia ---> niestety, ale konkursy nie sprawdzaja sie, bo tu jest festiwal znajomosci nie jakosci... nie wygrywaja IMHO najlepsze rzeczy, tylko osob ktore sa popularne, znajomi, koledzy klikna.
Czy komus nie podobaly sie zdjecia w poprzednich kalendarzach ? Nie slyszalem narzekania na jakosc, wiec chyba wybory dokonywane przez komisje sa w porzadku ? Moze zostawic to komisji, bo to tez przyspieszy wybory. Bo przygotowanie zdjec i samej ankiety , publikacja itd tez zabiera czas.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja mam dwie propozycje. Po pierwsze wybieranie naprawdę najładniejszych zdjęć (moim zdaniem nie zawsze tak było), po drugie takie rozłożenie pracy, żeby tego 1. stycznia każdy zainteresowany mógł sobie ten kalendarz powiesic. To są chyba największe w tej chwili problemy związane z kalendarzami...
wspominaliście o notatkach może podpatrzcie ten kalendarz. Bardzo mi się podoba ilość zdjęć w każdym miesiącu, bo wychodzi 36 zdjęć i dzięki temu, wiele osób nie będzie zawiedzionych, że ich zdjęcie nie trafiły na kalendarz
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Mi się wydaję, że po pierwsze powinna obecna komisja napisać z czym ma problem, co można poprawić np: w sprawie trzymania terminów. Jeśli jest Was za mało, ktoś nie ma czasu itp, to może założyć temat, kto chce pomóc i faktycznie może pomóc - żeby też nie były to puste obietnice i ktoś potem zleje sprawę.
Druga rzecz - trochę dyscypliny nie zaszkodzi. Uważam, że powinny być nałożone (i PRZESTRZEGANE) ramy czasowe tj: zdjęcia wybiera się z każdego miesiąca, nadsyłanie prac np do 25 danego miesiąca, 26 publikacja nadesłanych prac, 30/31 publikacja zwycięskiego foto. To zupełnie przykładowe daty, chodzi mi tylko o to, że jeśli działa to u innych to może i tu zabangla? jeśli ktoś zrobi fajne foto, a nie zdąży na dany miesiąc, to może zawsze wysłać go na następny. Powinno to trochę zmotywować ludzi i przyspieszyć sam cykl, bo nie będzie rozwlekania i czekania.
Bardzo fajna sprawa to te nagrody dal zwycięzców każdego etapu myślę, że dodaje to nutkę rywalizacji
Czy klub zarabia coś na kalendarzach? jeśli nie, to można by wrócić do rozwiązania wysyłki z 1wszej edycji, gdzie każdy zamawiał kalendarz w drukarni i wysyłka była bardzo zgrabnie ogarnięta - nikt nie musiał się w to angażować. Jeśli jednak kasa klubowa ma z tego jakiś profit, może warto byłoby zaangażować w to kilka osób, żeby Siemion nie musiał walczyć z tym tak jak rok temu (jeśli dobrze kojarzę )
Ostatnia sprawa - chyba jednak wybieranie fotek co miesiąc nie byłoby złe. Teraz jest to rozbite na 4 etapy, przez co spada samo zainteresowanie tematem kalendarza, co jest naturalne - długie interwały czasowe między kolejnymi etapami. Comiesięczne wybieranie fotek nada trochę dynamiki i spowoduje, że kalendarz będzie więcej czasu w kręgu zainteresowania - bo coś się dzieje.
Co do jakości i wyboru fotek, wydaje mi się, że jest do dobrze ogarnięte. Wiadomo, że nie każde foto każdemu się spodoba, ale kalendarze zawsze były dobre jakościowo a i same foty też wiochą nie trąciły
Tyle ode mnie na tą chwilę
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
co do propozycji powyżej, wydaje się wszystko fajnie, choć mam wątpliwości co do fotek co miesiąc. fakt utrzymało by to zainteresowanie ludzi, ale wymagało by poświęcenia sporej ilości czasu na przygotowanie tej ankiety i jej opublikowanie, a z tym jest drobny kłopot. Znowu wybieranie przykładowo co 2 miesiące ograniczy nas znów do 4 etapów zaczynając od stycznia. w sierpniu/wrześniu mielibyśmy koniec zdjęć, październik zdjęcie ostatniej szansy listopad zapisy na kalendarz i w grudniu wiadomo ile wydrukować i wysłać
Co do propozycjirafalmis1, fajnie to wygląda choć zdecydowanie wole jedno duże wyraźne zdjęcie. rok temu rzuciłem propozycję jedno duże i 3 mniejsze fotki z boku ale przeszło to w temacie bez większego echa choć dotyczyło to wtedy fotek jednego auta
Mogę tylko powiedzieć, że nie patrzę na terminy, tylko jak mam to wrzucam... najczęściej jest to wtedy, gdy mi ktoś przypomni przez FB, albo forum
Poza tym propozycja longer86, mi się podoba, nawet proponuje coś w stylu prospektu.
Jedno duże zdjęcie i obok pomniejszone zdjęcia tego samego samochodu z innej perspektywy, bądź np. środka, albo detali...
Mi by się to spodobało
Pozdrawiam,
V.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
Rozpędziłem się mając na myśli zdjęcie ostatniej szansy, ale chodzi o samą publikację prac, tutaj przykład z datą publikacji konkursu na ostatnie foto.
Cytat:
Jedno duże zdjęcie i obok pomniejszone zdjęcia tego samego samochodu z innej perspektywy, bądź np. środka, albo detali...
no ciekawe by to było pozostaje problem z tym, że o ile ktoś strzeli fajną fotkę auta z zewnątrz to ciężko było by zrobić powiedzmy te 3 zdjęcia które równie efektownie przedstawiały by to auto. Przynajmniej sam miałby problem z ładnymi ujęciami w środku a zakurzonego diesla to bym chyba nie chciał na kalendarzu
Ja mam dwie propozycje. Po pierwsze wybieranie naprawdę najładniejszych zdjęć (moim zdaniem nie zawsze tak było)
Jestes pierwsza osoba niezadowolona z jakosci zdjec... chcialbym wiedziec ktore zdjecia nie przypadly Ci do gustu ? Czasem dobor uzasadniony byl spojnoscia kalendarza - np pory roku, np, ilosc modeli ... w tym roku urodzaj 75 i ZT, sporo fajnych zdjec, ale nei o to chodzi by bylo 9 takich aut w roku Staramy sie dac szanse roznym autom i autorom.
cinnamongirl napisał/a:
, po drugie takie rozłożenie pracy, żeby tego 1. stycznia każdy zainteresowany mógł sobie ten kalendarz powiesic. To są chyba największe w tej chwili problemy związane z kalendarzami...
Bardzo ogolna i "bardzo sluszna ta koncepcja jest"
[ Dodano: Nie Sty 11, 2015 02:24 ]
Markzo napisał/a:
Mi się wydaję, że po pierwsze powinna obecna komisja napisać z czym ma problem, co można poprawić np: w sprawie trzymania terminów. Jeśli jest Was za mało, ktoś nie ma czasu itp, to może założyć temat, kto chce pomóc i faktycznie może pomóc - żeby też nie były to puste obietnice i ktoś potem zleje sprawę.
Np. Plywak byl i sie zmyl... pomyslow bylo i entuzjazmu, arozbilo sie o zyciowe sprawy... Mysle, ze Siemion chce miec osoby z wiedza w temacie, bo nei kazdy bedzie tu odpowiednia osoba...
Markzo napisał/a:
Druga rzecz - trochę dyscypliny nie zaszkodzi. Uważam, że powinny być nałożone (i PRZESTRZEGANE) ramy czasowe tj: zdjęcia wybiera się z każdego miesiąca, nadsyłanie prac np do 25 danego miesiąca, 26 publikacja nadesłanych prac, 30/31 publikacja zwycięskiego foto. To zupełnie przykładowe daty, chodzi mi tylko o to, że jeśli działa to u innych to może i tu zabangla? jeśli ktoś zrobi fajne foto, a nie zdąży na dany miesiąc, to może zawsze wysłać go na następny. Powinno to trochę zmotywować ludzi i przyspieszyć sam cykl, bo nie będzie rozwlekania i czekania.
Juz pisalem o nieterminowym nadyslaniu, malej ilosci zdjec w terminie, nie jest to tak proste z publikacja, ze pyk i jest... bo to zalezne jest od kilku osob. Nie kazdy siedzi z kompuetrem 24h/7
Markzo napisał/a:
Bardzo fajna sprawa to te nagrody dal zwycięzców każdego etapu myślę, że dodaje to nutkę rywalizacji
Nie o rywalizacje tu chodzi a o motywacje... UWAGA PRZYTYK OSOBISTY - nagordy sa klubowe, skladki klubowe itp itd
Markzo napisał/a:
Czy klub zarabia coś na kalendarzach? jeśli nie, to można by wrócić do rozwiązania wysyłki z 1wszej edycji, gdzie każdy zamawiał kalendarz w drukarni i wysyłka była bardzo zgrabnie ogarnięta - nikt nie musiał się w to angażować. Jeśli jednak kasa klubowa ma z tego jakiś profit, może warto byłoby zaangażować w to kilka osób, żeby Siemion nie musiał walczyć z tym tak jak rok temu (jeśli dobrze kojarzę )
SIemion wyjasnil w watku 2015... powinno to dac do myslenia, ze sa ludzie ktorzy wykladaja prywatne pieniadze, by powstal kalendarz...
Imho problemem jest tez poszukiwanie najtanszych rozwiazan dla WAS. Wiec i zmiany w drukarniach ktore akurat to robia.
Markzo napisał/a:
Ostatnia sprawa - chyba jednak wybieranie fotek co miesiąc nie byłoby złe. Teraz jest to rozbite na 4 etapy, przez co spada samo zainteresowanie tematem kalendarza, co jest naturalne - długie interwały czasowe między kolejnymi etapami. Comiesięczne wybieranie fotek nada trochę dynamiki i spowoduje, że kalendarz będzie więcej czasu w kręgu zainteresowania - bo coś się dzieje.
Patrz post wyzej - brak zdjec lub ich marna jakosc, niespalenianie wymogow regulaminowych - to co publikujemy to moze polowa, moze 1/3 nadeslanych trzeba zgrac i przekopac sie przez kazde, kazdy z komisji. Brak mozliwosci tak sprawnej publikacji z powodow personalnych - ktos wybiera, ktos zmniejsza, ktos opisuje, ktos publikuje... Nie moze tego jedna osoba ogarnac... TO pochlania czas i energie, ktora czesto zarzad poswieca na inne klubowe imprezy - neidlugo beda urodziny... klubowe, same sie nie organizuja, wiec juz na dzien dzisiejszy sa szykowane 2 wieksze imprezy (urodziny i letni) i kilka w toku/konczy sie ( WOSP, Renifery, Kalendarz 2015)
Markzo napisał/a:
Co do jakości i wyboru fotek, wydaje mi się, że jest do dobrze ogarnięte. Wiadomo, że nie każde foto każdemu się spodoba, ale kalendarze zawsze były dobre jakościowo a i same foty też wiochą nie trąciły
Milo... ale to tez jest efektem pracy zbiorowej, wyboru zdjec - czasem spor o jedno czy dwa zdjecia ciezko rozstrzygnac, a trzeba Ktos musi przygotwac zdjecia, przygotwac layout graficzny, projekt ogarnac... Musialbym policzyc ale na szybko 92 + 78 + 67 + 60 + zlotowe... to sa tylko liczby zdjec ktore zgralem, bo po miniaturkach na mailu uznalem, ze moze cos z tego byc, albo chce zobaczyc wieksze... Bywaly sety po kilkanascie , a nawet kilkadziesiat fot tego samego auta jak na potrzeby duzej galerii alegro... to tez Kazdy dostawal na @ Po co to pisze, zeby bylo wiadomo, ze to nie jest takie proste... No moze proste jest, tylko czasochlonne, a nei kazdy dysponuje tym czasem zawsze keidy akurat cos przychodzi na maila.
Markzo napisał/a:
Tyle ode mnie na tą chwilę
Dyskutujmy dalej. Zarzad na pewno notuje pilnie
[ Dodano: Nie Sty 11, 2015 02:28 ]
rafalmis1 napisał/a:
wspominaliście o notatkach może podpatrzcie ten kalendarz. Bardzo mi się podoba ilość zdjęć w każdym miesiącu, bo wychodzi 36 zdjęć i dzięki temu, wiele osób nie będzie zawiedzionych, że ich zdjęcie nie trafiły na kalendarz
Sory umknal mi Twoj wpis... W roku bodajze 2013 byla mozaika na okladce z wszystkich zdjec nadajacych sie do druku na okladce... Strona kalendarza klubowego nie jest za wielka i nawalenie tam takiej ilosci malych zdjec IMHO bedzie wygladac slabo, na Twoim przykladzie jest duzo pustego miejsca...
Ja kalendarz traktuje ozdobnie, z sentymentem na niego patrze
[ Dodano: Nie Sty 11, 2015 02:35 ]
Pawkaz napisał/a:
Propozycja Markzo wydaje się bardzo ciekawa i właśnie też jestem zdania, że "nakręci" ludzi do działania.
Jest b ciekawa... tylko z doswiadczenia powiem malo realna... Chyba, ze wezmie na klate i bedzie sie tym zajmowal ?
Byly 4 etapy, a bywalo tak, ze nie bylo co pokazac... bo nie bylo nadeslanych zdjec, chyba w tym roku w pierwszym etapie.... stad tez poslizg komisji, bo czekalismy na te foty i atakowalismy wpisami na forum i FB.
Problemem IMHO jest tez fakt, ze czesc osob widzi forum, no i czesc jeszcze FB, ale na klubowa rzadko sie zaglada, wiec liczba osob glosujacych w ankietach jest niska. TO jak ze zlotem w bieszczadach,,,, ci co glosowali na zlot nie pojechali
Pewnie daloby sie to sprawdzic, kto na kogo glosowal i czy kupil kalendarz... tylko po co ? Lepiej ten czas na cos lepszego poswiecic... JA np ide "juz" spac
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Chodziło mi o szczegóły samochodu, np. środek, jakieś ciekawostki, innowacje, gadżety itp.
Twoja odpowiedź o zakurzonym silniku, strasznie mi się spodobała
Może w kalendarzu zrobić miniaturkę z gadżetem klubowym, albo fajnym zdjęciem zlotowym?
Ludzie będą wiedzieć, że coś takiego jest... dodatkowa reklama
Albo umieszczenie jednego z miesiąców zdjęciem ze zlotu (np. grupowym), urodzin, albo gadżetem?
Zamiast zdjęcia ostatniej szansy, będzie taka odskocznia od samochodów
Oczywiście to tylko dyskusja i luźne rzucanie propozycji...
Pozdrawiam,
V.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
Juz pisalem o nieterminowym nadyslaniu, malej ilosci zdjec w terminie, nie jest to tak proste z publikacja, ze pyk i jest... bo to zalezne jest od kilku osob. Nie kazdy siedzi z kompuetrem 24h/7
oki jasna sprawa, ale dzieląc rok na np: 11 a nie 4 etapy ilość zdjęć na "etap" wychodzi dużo mniejsza. I nie trzeba wtedy czekać żeby ktoś dosłał foto akurat na ten miesiąc, bo może je dać na następny. Obstawiam, że różnica 1-2 miesięcy w jedną albo drugą mańkę nie będzie problemem.
maniaq napisał/a:
SIemion wyjasnil w watku 2015... powinno to dac do myslenia, ze sa ludzie ktorzy wykladaja prywatne pieniadze, by powstal kalendarz...
Imho problemem jest tez poszukiwanie najtanszych rozwiazan dla WAS. Wiec i zmiany w drukarniach ktore akurat to robia.
dlatego proponuję drukarnie, która robiła 1wszą edycję. Było tanio, jakościowo dobrze, odpada problem z wykładaniem hajsu z góry, bo każdy płaci sam drukarni za tyle ile chce egzemplarzy, nikt nie musi się angażować w wysyłkę spore ułatwienie dla wszystkich, a do tego pamiętam, że sprawnie to działało.
maniaq napisał/a:
Patrz post wyzej - brak zdjec lub ich marna jakosc, niespalenianie wymogow regulaminowych - to co publikujemy to moze polowa, moze 1/3 nadeslanych trzeba zgrac i przekopac sie przez kazde, kazdy z komisji. Brak mozliwosci tak sprawnej publikacji z powodow personalnych - ktos wybiera, ktos zmniejsza, ktos opisuje, ktos publikuje... Nie moze tego jedna osoba ogarnac... TO pochlania czas i energie, ktora czesto zarzad poswieca na inne klubowe imprezy - neidlugo beda urodziny... klubowe, same sie nie organizuja, wiec juz na dzien dzisiejszy sa szykowane 2 wieksze imprezy (urodziny i letni) i kilka w toku/konczy sie ( WOSP, Renifery, Kalendarz 2015)
to może kalendarzem powinna się zająć grupa tylko do tego? żeby odciążyć ludzi zajmujących się pozostałymi sprawami jak np: organizacja zlotów. Do tego powtarzam, rozbicie tego na miesiące sporo ułatwi, bo będzie mniej fotek a częściej więc i czasu i energii trzeba mniej
maniaq napisał/a:
Milo... ale to tez jest efektem pracy zbiorowej, wyboru zdjec - czasem spor o jedno czy dwa zdjecia ciezko rozstrzygnac, a trzeba Ktos musi przygotwac zdjecia, przygotwac layout graficzny, projekt ogarnac... Musialbym policzyc ale na szybko 92 + 78 + 67 + 60 + zlotowe... to sa tylko liczby zdjec ktore zgralem, bo po miniaturkach na mailu uznalem, ze moze cos z tego byc, albo chce zobaczyc wieksze... Bywaly sety po kilkanascie , a nawet kilkadziesiat fot tego samego auta jak na potrzeby duzej galerii alegro... to tez Kazdy dostawal na @ Po co to pisze, zeby bylo wiadomo, ze to nie jest takie proste... No moze proste jest, tylko czasochlonne, a nei kazdy dysponuje tym czasem zawsze keidy akurat cos przychodzi na maila.
jw. mniej fotek każdego miesiąca, bez przymusu by czekać na spóźnialskich to duże ułatwienie.
maniaq napisał/a:
Jest b ciekawa... tylko z doswiadczenia powiem malo realna...
skoro działa w innych klubach to nie jest mało realna
maniaq napisał/a:
Chyba, ze wezmie na klate i bedzie sie tym zajmowal ?
nie wydaje mi się, żeby to był duży problem dla mnie tylko pewnie byłby płacz na moją selekcję zdjęć ale uważam, że byłbym to w stanie sam ogarnąć
[ Dodano: Nie Sty 11, 2015 10:26 ]
maniaq napisał/a:
Byly 4 etapy, a bywalo tak, ze nie bylo co pokazac... bo nie bylo nadeslanych zdjec, chyba w tym roku w pierwszym etapie.... stad tez poslizg komisji, bo czekalismy na te foty i atakowalismy wpisami na forum i FB.
Problemem IMHO jest tez fakt, ze czesc osob widzi forum, no i czesc jeszcze FB, ale na klubowa rzadko sie zaglada, wiec liczba osob glosujacych w ankietach jest niska. TO jak ze zlotem w bieszczadach,,,, ci co glosowali na zlot nie pojechali
bo 4 etapy są mocno rozrzucone w czasie kiedy coś ma większą częstotliwość to i ludzie się tym bardziej interesują no i nie przesadzajmy z tym "atakowaniem", często długi czas nei było żadnego info co się dzieje
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Często dużo ludzi wchodzi na forum czyta bieżące sprawy i wychodzi. Może faktycznie częstsze działanie w cigu roku z kalendarzem zachęci ludzi.
Może podwieszenie tematu kalendarza na stronie głównej forum? coś jak instytucje wspierające? żeby to było pierwsze z brzegu bez szukania? wiadomo, że spora grupa społeczeństwa jest leniwa
Vigoslaw napisał/a:
Twoja odpowiedź o zakurzonym silniku, strasznie mi się spodobała
No wiesz może być silnik i silnik.
Niektórzy dbają, chuchają i polerują inni zaglądają jak się coś zepsuje.
Pisalem juz, ze na 1 etap w tym roku byl problem z opublikowaniem czegokolwiek, bo nie bylo nadeslanych zdjec. Nie chialbym publikowac NIC , a juz tym bardziej wybierac ze slabych zdjec. Wiec mozna podzielic na 11 i w pierwszych 3 etapach nie miec nic
Stad poslizgi i akcje na FB i forum - akcje byly wtedy keidy chiclismy aktywizowac, bo byl termin. Trudno bombardowac ludzi spamem co miesiac. IMHO to tez nic nie da. Przyklejone watki o kalendarzu sa, sa wpisy na stronie i na FB... Tylko do kogo to dociera, kto jest odbiorca, kto w to sie zaangazuje ? Tylko ci ktorym sie chce !
Vigoslaw - byly juz takie propozycje i przymiarki... ale karta kalendarza wygladala slabo. Tylko cinnamongirl zglosila jakies zastrzezenia do wybranych zdjec- nie wiem czy w zdjeciu czy w jakosci, czy w wydruku byl porblem. Mam nadzieje, ze sprecyzuje i poda konkretny przyklad.
Nie da sie powierzyc kalendarza ludziom nie zwiazanym z klubem i zarzadem, bo to jakby nie patrzec, oni decyduja o finansach, kierunku rozwoju, maja plany krotko i dlugoterminowe, o ktorych zwykli "od swieta" uzytkownicy nie musza znac. Ale Markzo napisze kolejny raz, wplacaj skladke dolacz do grupy i dzialaj, wiesz jak Siemiona znalezc.
Selekcja zawsze jest nieco subiektywna, stad kilka osob w komisji, bo spieramy sie o niektore zdjecia. A kompromis zawsze musi byc osiagniety, nie bylo pustych kart
Longer... a czytasz wpisy w instytucjach wspierajacych ? Ide o zaklad, ze 80 % ludzi zwija zakladke
Kalendarz tez nei jest jedyna akcja klubowa, sa zloty itp, wiec klub atakuje tym co akurat sie dzieje, czego termin sie zbliza.
"Niektórzy dbają, chuchają i polerują inni zaglądają jak się coś zepsuje. " Longer, to jest chyba sedno sprawy istnienia tego kllubu, pozwolisz, ze wrzuce sobie w stopke ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Longer... a czytasz wpisy w instytucjach wspierajacych ? Ide o zaklad, ze 80 % ludzi zwija zakladke
Osobiście nie zwinąłem, ale też nie zaglądam bo mało co tam ciekawego.
Choć np Baner na górze strony może zdałbym egzamin przypominając o akcji.
Cytat:
"Niektórzy dbają, chuchają i polerują inni zaglądają jak się coś zepsuje. " Longer, to jest chyba sedno sprawy istnienia tego kllubu, pozwolisz, ze wrzuce sobie w stopke ?
a proszę wrzucaj, czuje się zaszczycony
bardziej miałem na myśli zaglądanie pod maskę auta i dbanie o wygląd silnika, odnośnie kilku fotek na jednej karcie kalendarza, ale pozostawiam dowolność interpretacji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum