Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 25 1,8 Vi Sport Plus --> 206KM/294Nm!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 25 1,8 Vi Sport Plus --> 206KM/294Nm!
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 16, 2019 08:40   

1.4bara szmigasz jak w dieslu ? Nieźle :-) :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 16, 2019 08:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 16, 2019 10:34   

Remigiusz napisał/a:
1.4bara szmigasz jak w dieslu ? Nieźle :-) :P

0.4bara :P czujnik zmierzy z atmosferycznym stad taki odczyt ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 16, 2019 16:08   

AHH odczyt absolutny :-) no tak kurcze już myślałem.ze więcej biodra pakujesz jak do t16 hehe.. choć na 1.4 bara to już by grubi było z mocą :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Nie Cze 30, 2019 07:07   

Markzo, powiedz czy ze zdjęciem całego kokpitu jest sporo roboty? Gdzie są śruby które go trzymają?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 30, 2019 15:28   

dawidd napisał/a:
Markzo, powiedz czy ze zdjęciem całego kokpitu jest sporo roboty? Gdzie są śruby które go trzymają?

Nie, dosc latwo idzie ;) sciagnij sobie rave, tam jest wsio ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Sob Lip 06, 2019 20:07   

Co nowego wymodzileś???
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 07, 2019 05:36   

A taki mały updejcik :)

Auto ma problem z temperaturą, przy temp. na zewnątrz 32-35st. w czasie wolnej jazdy w mieście płyn potrafi mieć 105-107st, trzeba przejechać parę kilometrów szybciej, żeby spadł poniżej 94st. I nie jest to hgf, zacięty termostat czy zapchana chłodnica, po montażu turbo zrobiło się bardzo gorąco pod maską :/

Dzelomen Turbaszi dał mi namiar na termostat PRT z temperaturą otwarcia 82 st. :D powinno to znacznie poprawić chłodzenie :) niestety uraz łapy opóźni montaż jeszcze na jakiś czas :/

W dolocie też jest piekarnik, IC wyrabia jednak kolektor jak i cała reszta osprzętu grzeje się niemiłosiernie :/ na 100% konieczne są wyloty gorącego powietrza z maski, muszę coś w miarę estetycznego wydumać :) Próbowałem zaadaptować wyloty z Forda Escorta Cosworth'a ale nie pasują wizualnie nic a nic :/

Z rzeczy pozytywnych :D razem z Johnym Oio dłubiemy tego memsa 3, efekty są coraz ciekawsze :D obecnie w sofcie zmieniliśmy:
-temperaturę załączania wentylatorów z 104 na 101st,
-odcięcie obrotów na 7300, bez spadku na 6800 przy kolejnym "uderzeniu" w odcinę,
-pops&bangs, nie działa to jeszcze idealnie, czasami strzela mniej lub więcej, ale radocha jest wielka ;D tutaj filmik:
https://youtu.be/64gzSnu_hlk
a tak brzmi Bejbi Turbo w czasie jazdy:
https://youtu.be/T2QDtWLW0iY
-zapłon jest w pełni kontrolowany, dołożyłem u siebie na 12,5-13st przy bucie, miło się odpycha,

Jak tylko ogarnę temperatury pod maską to będę dmuchał więcej :) z wizualnej strony jest plan na pomalowanie całego auta...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Nie Lip 07, 2019 07:08   

Markzo napisał/a:
z wizualnej strony jest plan na pomalowanie całego auta.

na jaki kolor?
Tez mam taki pomysł pomalować całego na bialy razem z wnękami drzwi i klapy bez komory, ale na razie brak czasu

[ Dodano: Nie Lip 07, 2019 08:08 ]
Markzo napisał/a:
termostat PRT z temperaturą otwarcia 82 st

po ile takie termostaty?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lip 07, 2019 07:49   

Raczej to normalne że się tak grzeje. W T-serii do jakiej temp. dochodzi w takich warunkach?
Możesz jeszcze poszukać termostatu jak w t-serii w wąż. Mam taki u siebie w 200`ce z temp. otwarcia ok 80 stopni. Jest tani jak barszcz.
Chłodnicę jakiej grubości masz?
Ewentualnie dajesz dystans na zawiasach maski żeby był lepszy przewiew.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 07, 2019 10:53   

Wydaje mi się że prt ma jeszcze jeden plus. Puszcza płyn cały czas na chłodnice dzięki temu nie ma dużych skoków temperatury.
Dłubcie tego memsa ile wlezie, coraz więcej ludzikow na to czeka :d
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 07, 2019 12:39   

dawidd napisał/a:
na jaki kolor?
Tez mam taki pomysł pomalować całego na bialy razem z wnękami drzwi i klapy bez komory, ale na razie brak czasu

niebieski, ale jeszcze nie wiem jaki :)

greg-si napisał/a:
Raczej to normalne że się tak grzeje. W T-serii do jakiej temp. dochodzi w takich warunkach?
Możesz jeszcze poszukać termostatu jak w t-serii w wąż. Mam taki u siebie w 200`ce z temp. otwarcia ok 80 stopni. Jest tani jak barszcz.
Chłodnicę jakiej grubości masz?
Ewentualnie dajesz dystans na zawiasach maski żeby był lepszy przewiew.

dzelo23 napisał/a:
Wydaje mi się że prt ma jeszcze jeden plus. Puszcza płyn cały czas na chłodnice dzięki temu nie ma dużych skoków temperatury.

Dzelo to ładnie ujął, tak wygląda PRT:

Montując go trzeba zmienić węże od chłodzenia, sam obieg działa lepiej :) Uniesienie maski na zawiasach może pomóc na postoju, w czasie jazdy w okolicach szyby przedniej tworzy się nadciśnienie i nie wyciąga gorącego powietrza. Próbowałem iść w tą stronę:



jednak w ogóle mi to nie pasuje :/ a muszą być w tym miejscu (zaraz za chłodnicą) żeby to działało (tu się tworzy podciśnienie i wyciąga gorące powietrze spod maski).

I na koniec taka fotka ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lip 07, 2019 12:58   

dzelo23 napisał/a:
Puszcza płyn cały czas na chłodnice dzięki temu nie ma dużych skoków temperatury.

Trochę tego stwierdzenia nie rozumiem bo po co wtedy termostat? :)

Markzo napisał/a:
Uniesienie maski na zawiasach może pomóc na postoju, w czasie jazdy w okolicach szyby przedniej tworzy się nadciśnienie i nie wyciąga gorącego powietrza.

Jest w tym trochę prawdy i trochę nie. Nie ma sensu wchodzić w teorię, zobacz gdzie montują wloty w obecnych autach WRC, Rallycross. Są to boczne strefy maski bliżej a nawet nad kielichami.
Spróbuj, to zabieg praktycznie bezkosztowy.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 07, 2019 17:15   

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=591294
Gregu może to wyjaśni więcej.

[ Dodano: Nie Lip 07, 2019 18:15 ]
Patrz na schematy n środku strony.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
addb1 




Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 193

MG ZR

Wysłany: Pon Lip 22, 2019 15:49   

Markzo, oh nie.... te wloty/wyloty wyglądają szkaradnie zdecydowanie
może coś takiego ale to też mi się średnio widzi haha


alledrogie
o takie

Kolejna sprawa to wywierć w zderzaku otwory o jakieś 5cm lub większej średnicy tak jak to ROBIO w civicach :D
_________________
Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Lip 23, 2019 09:49   

Z ta temp. pod maska - nie lepiej zaizolowac turbo i początek wydechu?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Xakari 




Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 73

MG ZS

Wysłany: Wto Lip 23, 2019 16:34   

flapjck1, z tą izolacją to jest wiele teorii za i przeciw, ja też byłbym za lepszą wymianą powietrza, z tym, że ciężko w takim aucie zrobić wlot/wylot, który będzie dobrze działał i nie straszył wyglądem :wink:
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Lip 23, 2019 20:17   

Ja wiem ze zaizolowany wydech będzie mniej trwały ale coś za coś :)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 24, 2019 20:37   

Taki mały up'ek ;)
Zmieniona temperatura załączania obu biegów wentylatora:
1 bieg 98st, wyłącza się przy 95 (seria 104-98),
2 bieg 102st, wyłącz się przy 98 (seria 112-108),

Dołożone zapłonu i korekta paliwka, takie małe wideo z jazdy ;)
https://youtu.be/JIs5OL9cM38

MBC już czeka, niedługo dołożę boosta ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
karas_111 




Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 126



Wysłany: Nie Wrz 22, 2019 14:21   

I jak boost dźwignięty? udało się coś zdetonować? :D
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 22, 2019 14:39   

karas_111 napisał/a:
I jak boost dźwignięty? udało się coś zdetonować? :D

Na razie detonuje mieszanke w cylindrach :P

MBC zamontowane, boost podniesiony na 0.6b opadające na 0.5b przy koncu obrotow (chyba grucha WG nie ogarnia). Tak się napędza:
https://youtu.be/OeVCCZZVtO8
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink