Piękna robota.
Pytanie mam odnośnie wyciszenia r25. Wcześniej rozbierałeś zr na części - powiedz czy r25 miał jakieś dodatkowe wyciszenie wnętrza którego nie miał zr?
Piękna robota.
Pytanie mam odnośnie wyciszenia r25. Wcześniej rozbierałeś zr na części - powiedz czy r25 miał jakieś dodatkowe wyciszenie wnętrza którego nie miał zr?
Brak wygluszen xD to rydwan z piekla rodem
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Markzo, zapytam o zmianę deski z przed na poliftowa. W przedlifcie jest manualny suwak od odbiegu otwartego/zamkniętego a w polifcie widzę ze jest przycisk. Jest tam dodany jakiś silniczek? Co nim steruje, scu czy wprost pod przycisk jest podpięty?
Z rzeczy bardzo istotnych, została wstawiona reperaturka progu i nadkola. Ruda szmata wygoniona z "stałych" elementów karoserii do wymiany mam lewe drzwi i błotnik, bo nie kalkuluje się ich ratować. Na wiosne malowanie
Cały czas lekko koryguje soft, auto odpycha się już całkiem przyjemnie - po montażu szpery celuje w 0,8b
Od uturbienia minęło paręnaście kkm, czas na nowy olej:
Teściu sprawił mi fajny prezent
Od razu przyjemniej się dłubie pod furakiem
Przyszedł czas na wymianę uszkodzonych zegarów... nie było to takie proste jak miało być niestety rocznik 2000 + wersja Vi sport plus spowodowały masę problemów chciałem wrzucić takie:
zamontowane:
Jednak pojawiły się 2 problemy: 1-albo działał obrotek, albo prędkościomierz nigdy oba razem 2-one są beżowe... nie białe nie pasowały do wnętrza za radą Slaxa kupiłem to:
Zegary z TF160
kabelkologia:
na gotowo:
Działa wszystko tak jak ma być, przebieg mam swój plan jest wykorzystać dodatkowe kontrolki z tf'a - np za gorący olej, prace wiatraka itp.
Od uturbienia minęło właśnie 15kkm, przyzwyczaiłem się już do jego charakteru trzeba dowalić boosta, bo nudno jest
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Zegarki od MGF se oraz TF do 2005.Zawsze sie zastanawialem czy beda "pamietac" przebieg.Ale jak widze bez problemu.U siebie cos mnie korci na zegarki z LE500.Ale to piesn przyszlosci.Troche brakuje podswietlenia po bokach zegarow,ale mozna sie przyzwyczaic
Ogolnie gratulacje
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Lars zrobil nawet podswietlenie do tych zegarkow.Mimo wszystko z ciekawości zaciagne pasa i uzbieram na zegarki z LE 500.Bardzo mi się podobają.
Kawalek zegarkow od TF.Ty masz od SE czyli MGF 2000-2002
I zegarki z mojego MGF SE
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Markzo, Ładnie to wyszło, do mnie tez już idą dwa komplety zegarów z MGF I drugie Z TF , na wiosnę tez zamontuje
PS. Twoje zegary są z MGF nie TF. Deczko róznią się tarczami
Malignus napisał/a:
Lars zrobil nawet podswietlenie do tych zegarkow.Mimo wszystko z ciekawości zaciagne pasa i uzbieram na zegarki z LE 500.Bardzo mi się podobają.
Kawalek zegarkow od TF.Ty masz od SE czyli MGF 2000-2002
I zegarki z mojego MGF SE
oooo Majstry dobrze wiedzieć! faktycznie na zegarach była data 2000r tak czy inaczej działają super, tylko zmienię podświetlenie na białe, bo to żółte nie pasuje nic a nic.
Dziś Johny Oio podsunął mi świetny pomysł na upgrade sprzęgła na to z 2.0T więc jeszcze w tym roku mam nadzieje na:
-szpere,
-nowe lozyska,
-sprzeglo 228mm
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Hells classic
Juz mam komplet gratów, z tym ze ja idę w xenon. W r75 mam bi-xenon po metalizacji próżniowej i jestem naprawdę zadowolony. Malo które auto świeci lepiej niż moje lampy. W MG zrobię na razie pojedynczy xenon, przysłony do długich z czasem tez pewnie tam wlecą, ale murze ja trafić gdzieś
Czy u Ciebie cały projektor zmieścił się do obudowy czy z tylu musiałeś rozcinać i przedłużać lampę?
Kolejne mody ogarnięte iiiii nieuchronnie zbliżamy się do wizyty na hamowni
Ostatnie tygodnie to ciągłe podnoszenie boosta wygenerowało to kilka problemów
1) gruszka WG poddała się, boost szybował w dół,
2) sprzęgło umarło powyżej 0,7b,
3) brak trakcji
4) grzał się strasznie dolot,
Wszystko zostało nareperowane lecimy!
Zamiast seryjnego sprzęgła 215mm wleciało 228mm z 2,0idt/Ti. Wymagało to zmiany zamachu:
róznica w umieszczeniue otworów mocujących docisk:
stare sprzęgło:
nowy zamach i sprzęło:
przy okazji wyszło, że łapa sprzęgła się zacierała, ogarnięte + nowe łozysko oporowe:
ok, sprzęgło wydoli, teraz trakcja = torsen:
od razu zamontowałem nowe łożyska Koyo, ze stalowymi koszykami:
i cyk, na auto:
kolejna sprawa to zużyta gruszka, niestety seria jest nitowana do boudowy kompresora, więc lekki modzik i jest:
W dolocie sahara, a coś z 25-26kkm zrobione z turbo:
Wrzuciłem poliuretany na drążki reakcyjne:
zamontowany wspornik kolektora, seria w vvc:
Filtr powietrza zmienił lokalizację, trafił pod podstawe akumulatora, wyciałem mu troszke miejsca:
Wrażenia z jazdy są kapitalne! nawet się odpycha, a trakcja i przyczepność po prostu mnie urzekła zachowanie auta zmieniło się o 180st dosłownie wgryza się w zakręty i bardzo chętnie katapultuje z nich na wyjściu banan z gęby mi nie znika
Co do najbliższych planów... wymiana orurowania intercoolera, od pasa przedniego do przepustnicy. Relokacja filtra zrobiła mi tam mase miejsca, pozbędę sie plastiku i zwężek. Druga sprawa to chłodnica oleju - mus, olej bardzo szybko się grzeje
No i chce na dniach odwiedzić hamownie obecnie auto podaje 0,8b w peaku, opadające na 0,6-0,65 na koncu obrotów. Pochwalę się kreskami jak tylko je dostane
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum