Ruszamy powoli z tematem T28 , dokonałem zakupu całkiem zdrowego ślimaka , profilaktycznie turbina przejdzie regeneracje u kolegi Markzo. Myśle że równolegle poruszę też temat ostrzejszych wałków. Po tych czynnościach nadejdzie pora podtlenku .... lpg
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Witam , turbo siadło , pompuje .................. jest jednak awaria auta mianowicie nie dostarcza wystarczajacej ilosci paliwa ! na 0.9b jest 14.6 AFR ! przy 0.5 jest ok 13.5 rosnące.... teraz powstaje pytanie gdzie jest przyczyna
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Raptile Sob Kwi 15, 2017 21:22, w całości zmieniany 1 raz
Dobra no to tak: turbo t28-0.9 bara, afr 14,6 i lambda na mems diagu pokazuje przy bucie 735-750mV. Na jałowym i wolnych obrotach lambda normalnie pracuje w zakresie 0-960mV. Co jeszcze, po wciśnięciu gazu pod obciążeniem afr na chwile spada do około 13( dosłownie 2 sek.) a później wraz z obrotami wzrasta do 14,6. Lambda na sondzie szerokopasmowej(STAG AFR ma możliwość podglądu wartości AFR, LAMBDA i zawartości tlenu w spalinach) pokazuje przy wciśnięciu gazu na chwilkę spada do wartości 0,88v co odpowiada afr 12,94 i wraz ze wzrostem obrotów leci w górę do wartości 0,99-1.00 V co odpowiada AFR 14,55-14,70. Zapłon wrócił do serii od razu po zobaczeniu co się dzieje. Ciśnienie pompy paliwa na postoju -wolne obroty 2,6 bara, podczas dodawania gazu gdzie w kolektorze robi się ,,zero" wzrasta do 3.0 bara.
A tu oscyloskop AFR Rapa:
oraz
i oscyloskop z próby moim autem
widać znaczną różnice a nie wierzę żeby to turbo tak dmuchało zeby afr był az taki wysoki.
No zapomniałbym o pozytywach: zrobiony wspornik wydechu
oraz nowy tłumik i końcówka ULTER
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum