U mnie wymieniłem cukierki dwa lata temu na TEDGUMy i dalej wyglądają jak nowe. Tydzień temu wymieniłem amortyzatory i górne "małe wahacze". A w tym tygodniu jak dobrze pójdzie to wymienię elementy stabilizatora - jak sie okazało przy wymianie amortyzatorów - lewa strona wogóle nie trzyma stabilizatora.
Sprawdza się u mnie powiedzenie "jak już w hondzie/roverze/MG wymienisz zawieszenie z fabrycznego to już co roku będziesz coś wymieniał"
Pewnie kładąc oryginały, problemu by nie było zamienniki w przednich wahaczach rozdarło w 6 miesięcy mam nadzieje, że PU załatwi temat raz na zawsze.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 09, 2022 08:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A witam po latach..
Widze dalej nie odpuszczasz biednemu MGkowi i super.
A powiedz mi jak hamulce ? Jeździsz już na brembo ? Bo jeździłem clio 3rs i nie wiem czy wina klocków czy co ale mimo 4tłoka chwalonego to tyłka nie urywało a sam planuje taki mod w innym aucie i kminie czy w tą strone w ogóle iść .
Widze dalej nie odpuszczasz biednemu MGkowi i super.
czy ja wiem...biednemu? właśnie dostał profi konserwację całego podwozia, profili zamkniętych + wypędzenie rudej - ja bym nie narzekał
Btw, coś ze 3 lata temu miałeś wysłać wałki rozrządu tak tylko się przypominam xD
tomii620si napisał/a:
powiedz mi jak hamulce ? Jeździsz już na brembo ? Bo jeździłem clio 3rs i nie wiem czy wina klocków czy co ale mimo 4tłoka chwalonego to tyłka nie urywało a sam planuje taki mod w innym aucie i kminie czy w tą strone w ogóle iść .
Coś było popsute, może gówniane klocki?
A właśnie... mały update
Mój Kolega Mateusz zajmuje się konserwacją podwozia, po roku czekania przyszła kolej ZSa całość ogarnięta na profi środkach, czyszczenie do gołej blachy, epoksyd + woski itp, jestem więcej niż zadowolony
Dalej - ZS coś stracił na mocy i to już w zeszłym sezonie! wydmuchało uszczelkę pod adapterem przepustnicy, oraz między 2 częściami samego adaptera TD04 powaaah...
Kolega Slax nie po raz pierwszy przyszedł z odsieczą i raz dwa wykonał nowy adapter już z miejscem na mapsensor i krokowiec:
Boost pojawia się 600obr wcześniej, turbo znowu pompuje jak powinno a i górą trochę odżył - Apexi przestawiłem w tryb "nauki", działa całkiem ciekawie kreski też będą
Wracając do hamulców - zaczynajmy Zaciski Brembo z Clio 3RS/ Megane 2RS, tarcze z VW 312mm średnicy i 25mm grubości. Oczywiście znowu wykonawcą mojego poronionego planu był Slax
Adaptery pod zaciski siadają na OEM zwrotnicę:
Porównanie tarcz:
Pomalowane zaciski i nalypki "brymbo":
I na miejscu:
Po pierwszych kilometrach:
Całość:
Kolejny smaczek - 1' pompa hamulcowa:
Co do wrażeń - auto staje dęba reakcja na naciśnięcie pedału hamulca natychmiastowa i brutalna takie hample mi się marzyły od początku tego projetku, sztos 100% a jeszcze są nie dotarte dla formalności - tarcza gładka ATE i klocki ori Brembo, w porównaniu do poprzedniego zestawu czy kompletu w Streetwise ( w obu klocki ferodo i tarcze mikoda/brembo) jest przepaść.
Czas na podziękowania
- Sail - za zaciski w super stanie z kompletną "armaturą", takie "dile" to ja lubię
-Slax - bez Ciebie to było by g*wno a nie projekt wielkie i ogromne podziękowanie za ogarnięcie wszystkich moich artystycznych wizji/projektów i perfekcyjną jakość. Tracze hamulcowe, adaptery zacisków, adapter przepustnicy i czujnika położenia wałka - wszystko to custom, na który "lokalsi" kręcili nosami, bo trudne, bo dużo roboty a Dawid odpowiadał - hold my beer Dzięki!
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Markzo, jak robiłeś podwozie to miałeś piaskowane czy jak ściągali Ci go gołej blachy?
Auto miało już kiedyś robioną konserwację i kilka poprawek jak coś gdzieś wychodziło - całościowo na prawdę nie było dramatu. Interwencji blacharza wymagało prawe tylne wewnętrzne nadkole pod zderzakiem, obie podłużnice tylne w okolicy nad poprzecznymi dolnymi wahaczami. Tam gdzie pojawiał się nalot rdzy zostało to mechanicznie oczyszczone, potem epoksyd, chemia, konserwa, woski itp. Szczegółów nie znam, nie specjalnie chciałem w to wnikać - kumpel wie co robi. Oczywiście wszystkie profile zamknięte, wnęki, komora silnika itp. też otrzymały taką samą kurację.
Identycznie potraktowali mojego Streetwise'a i o ile ZS w zimie nie jeździ, to SW jest moim daily. Oglądałem go ostatnio od spodu i fajnie się to trzyma.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Teraz silnik jest na oem wałkach czy Rewar? Bo zgubiłem się
Od czasu swapu elektroniki na MEMS3 są seryjne wałki - rewarowe przy okazji wymiany popychaczy wyleciały, bo po prostu się zużyły. Chciałem znowu przerobić seryjne ale w tych samych pieniądzach dorwałem nowe piper'y
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum