Hehe Panowie jest prosta sprawa to nie jest tylko moja zabawka z MGFa mają korzystać wszyscy domownicy - Ela, mama i tato jesli zrobie z niego kolejego dzikusa, jak ZS, to znowu będą sie nim bać jeździć... bo sapie, syczy, bo za mocny itp dlatego bez sensu zostawiać to turbo, bo już fabryczne 1.8 daje troche frajdy z jazdy tutaj mody będą raczej kosmetyczne: lampy przód, felgi 16tki, moze jakieś końcówki wydechu itp
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 14, 2016 08:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki za miłe słowa Przystępujemy od wywalenia turbo
hehe ale bajer
coś już widać...
hm.. czemu ktoś tu nasrał czerwonym silikonem?
wspaniały kolektor wydechowy
wężyk do blow off'a:
jakieś 3m długości
tajemny korek mocy
Generalnie na tym na razie się zatrzymałem, bo nie idzie odkręcić śrub kolektora wydechowego są nie dokręcone, to ułatwia sprawę ale nie ma do nich dojścia pozatym wszystkie opaski luźne, masa nieszczelności i drut patentów (odmy zatkane śrubkami na silikonie itp).
CDN...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Wspólnymi siłami z Tatą pchnęliśmy robotę do przodu... sajgon po prostu. Kolektor wydechowy z turbo cięliśmy na 3 części, żeby go wyjąć, DP też na 3 garść fotek:
Orurowanie:
jak widać, maestro-hydraulik je tworzył
Żeby odkręcić kolektor wydechowy musiałem wyjąć altek, oczywiście ktoś tak dowalił śruby do niego, że płaskimi kluczami ani rusz na szczęście ktoś kto projektował MGF miał łeb na karku:
Po kilku godzinach cięcia, gięcia, młotkowania i darcia łomem udało się!
Ori 4-2-1 pasuje!
Nie wiem kto montował to turbo, ani jaki miał zamysł ale... dał ciała po całości Kolektor był w 4 miejscach popękany, miał 2 dziurki. Jak widać, 4 rury schodziły się przed turbo a jedna omijała turbinę i szła PROSTO do DP czyli spaliny cały czas omijały turbo Sama sprężarka ma jednak wbudowany WG, nie wiem jak to ustrojstwo w tym przypadku działa. Generalnie taki bypass + kiloomeeetrooooweee dziurawe orurowanie od IC = totalny brak sensu tej instalacji. To nie mogło działać
Został mi wyjąć podstawę filtra oleju, bo musze zaślepić zasilanie oleju do turbo. Zatkać powrót do bloku i można zakładać resztę gratów
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Można by rzec typowa sytuacja po zakupie R czy MG, zamiast myśleć o jakiś dodatkach czy ulepszeniach trzeba w pierwszej kolejności doprowadzić auto do serii, po takich Januszowych rzeźbach. Ludzie chyba patrzą na auta po to żeby im tylko dupę woziły a, niektórzy nie maja pojęcia co robią. W tym przypadku jak na Ciebie przystało level ekstremalny. Fantazja kogoś bardzo mocno poniosła
Jak zwykle brawa dla Ciebie za mrówczą prace
Już nie długo pewnie będzie seria
Można by rzec typowa sytuacja po zakupie R czy MG, zamiast myśleć o jakiś dodatkach czy ulepszeniach trzeba w pierwszej kolejności doprowadzić auto do serii, po takich Januszowych rzeźbach. Ludzie chyba patrzą na auta po to żeby im tylko dupę woziły a, niektórzy nie maja pojęcia co robią. W tym przypadku jak na Ciebie przystało level ekstremalny. Fantazja kogoś bardzo mocno poniosła
Jak zwykle brawa dla Ciebie za mrówczą prace
Już nie długo pewnie będzie seria
taki już mój los...
MGF już jeździ
zaślepione zasilanie turbo w olej w podstawie filtra:
stare banjo;
wydech siedzi
prujemy deta:
zmotany dolot:
taka wielka krowa chowała się pod zderzakiem!
Auto wrociło prawie w 100% do serii, został tylko kolektor ssący do podmianki, ale to przy okazji jeździ dużo lepiej niz z turbo, jest całkiem żwawe także operacja zakończona sukcesem
EDIT!
Cabrio pełniło w miniony weekend bardzo ważna funkcję zawiozło nas do ślubu tak się prezentowało
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Witojcie
Co tu dużo pisać... MGF został dziś sprzedany Troche mi smutno, bo bardzo lubiłem tego wariata ale jednak tato ma inny plan od dziś MG będzie śmigał na Helu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pewnie chodzi o Twoj post z czerwonymi zaciskami a wracajac do naszego ex MGFa kiedys jescze mam nadzieje kupic takiego wariata i wlozyc inny motor moze v6
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum